اپ طراحی وب سایت dreamweaver

اپلیکیشن طراحی وب سایت Dreamweaver، نوعی برنامه ذیل اینترنت میباشد که برای شما قابلیت پیاده سازی، ایجاد کرد و نشر سایت را آماده می‌نماید. این اپ مستقر را می توانید روی رایانه فردی خویش نیز نصب نمائید. با به کار گیری از این اپلیکیشن ساخت وب سایت، می توانید سایت خویش را از روش ویرایشگر بصری یا این که از روش کدنویسی و یا این که از ادغام این دو در کنار هم، بسازید. اما همانگونه که پیش‌خیس گفته شد، برای اعمال این عمل مایحتاج میباشد اصول کدنویسی را بدانید.

همینطور نرم‌افزار طراحی وب dreamweaver از طیف وسیع‌ای از لهجه‌های ما یحتاج برای ایجاد کرد هر نوع تارنما مانند HTML، HTML5، CSS، Javascript و… امان می‌نماید.

اپلیکیشن طراحی وب سایت net objects
برنامه طراحی وب net objects، نوعی برنامه شناخته گردیده و قوی در موضوع طراحی وب سایت میباشد. طراحی سایت  این اپلیکیشن با فراهم نمودن گروه‌ای از ابزارهای مخصوص، به یک کدام از شایسته ترین نرم افزار‌های مدیر و ایجاد کرد صفحه های اینترنت تبدیل گردیده و همینطور با کمترین مهارت استفاده کننده، قابلیت و امکان پیاده سازی و طراحی وب سایت را برای وی مهیا می‌نماید.

اپ طراحی وب RapidWeaver
با اپلیکیشن ساخت وب سایت RapidWeaver میتوانید تارنما خویش را در تعدادی دقیقه پیاده سازی نمائید. این نرم‌افزار ساخت وب سایت، با دفاع از کدهای HTML5،xHTML،CSS3، طراحی وب را برای شما جالب و شادی بخش می‌نماید. با به کار گیری از این اپ طراحی وب و فارغ از داشتن علم خاصی برای پیاده سازی میتوانید وب سایت و پوسته متبوع خویش را به سادگی با به کار گیری از ابزار و سر مشق‌های برنامه، پیاده سازی و فراهم فرمائید. از قابلیت و امکان‌های کلیدی این اپ می‌اقتدار به داشتن بیش تر از 30 پوسته مهیا اشاره نمود.

اپلیکیشن ساخت سایت KompoZer
نرم‌افزار طراحی وب KompoZer، یکی‌از زیباترین و بی آلایش‌ترین قابل انعطاف افزارهای ساخت وب سایت میباشد. با این برنامه طراحی وب سایت، سوای کدنویسی و صرفا با کلیک کردن، میتوانید پروژه خویش را فراهم فرمائید. رابط کاربری این نرم افزار نیز، بسیار معمولی و از صمیم قلب بوده و بیشتر تجهیزات مهم در آن گنجانده شد‌ه‌است. سایر پیکربندی نیز در منو‌های بی‌شمار این اپلیکیشن قرار داده گردیده‌است.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ يکشنبه 21 اسفند 1401 ] 11:13 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

قسمت‌های کلیدی کار در بوم کسب و کار طراحی سایت

قسمت‌های کلیدی کار هر استخراج‌و‌عمل به 3 مجموعه تقسیم میگردد. این نصیب به‌طور کلی نوع کار استحصال‌و‌فعالیت را معلوم می‌نماید. درپی هر قسمت را با یک نمونه توضیح میدهیم:

اقدامات کلیدی: عمل و اقداماتی میباشد که کمپانی چهت نیل به هدف ها و بها‌های رقم خورده اعمال دهد.
منابع: این قسمت دربرگیرنده فضا شغل، کامپیوتر، هاست و نیروی کار میباشد.
شرکای کلیدی: در‌حالتی که کمپانی شما به تنهایی نتواند به قیمت‌های معلوم‌گردیده رسد، کدام کمپانی یا این که استحصال‌و‌عمل می تواند یاری دهد؟
با مشخص و معلوم کردن هرمورد از این قسمت‌ها طراحی سایت در بوم استحصال‌و‌شغل، دیگر نگران بیماری آلزایمر موردها اصلی نخواهید بود. بعد از مشخص و معلوم کردن این نصیب‌ها، میتوانید سرمایه موردنیاز برای فعال‌ساز‌ی یا این که بسط کمپانی و عمل خویش را نیز معین نمایید.

5- کسب درآمد و جریان‌های درآمدی
جریان‌های درآمدی اصطلاحی میباشد که در بوم بیزنس طرز تبدیل بها و راه‌حل به درآمد از سوی مشتری را گزینش می‌نماید.  برای انتخاب این نصیب از بوم، طرق مختلفی پیش روی شما جای دارد. نمونه‌های پایین می تواند به شما یاری دهد:

پرداخت به‌ازا هر کالا یا این که view
هزینه به ازاء سرویس ها دریافتی
هزینه‌های اثبات
هزینه اشتراک
بهره سهام
فید‌های ارجاعی
هرکدام از این قسمت‌ها یک نوع استراتژی به حساب می‌آید. برای فایده‌مندی از آن مستلزم اخذ مشورت از متخصص مربوطه خواهید بود؛ چون شیوه‌های گفته‌گردیده برای تمامی استخراج‌و‌فعالیت‌ها مطلوب نخواهد بود.


مزایای به‌عمل‌گیری بوم تجارت؛ رسم آجل‌ای غالب
ما در‌این نوشته ی علمی به‌طور‌بدون نقص به تحقیق شیوه بوم تجارت پرداختیم. با تفحص این مقاله احتمالا به مزایای آن نیز تا حدودی باخبر شدید. مهمترین مزیت به کار گیری از بوم استحصال‌و‌شغل، امداد به فعال‌ساز‌ی یک شغل شغلی نو میباشد. بقیه مزایا نیز دربرگیرنده مورد ها پایین میباشد:

قابلیت و امکان تصویر‌سازی تصمیم‌های اصلی در یک نگاه
قابلیت و امکان بهبود و تغییر تحول نصیب‌های متعدد در زمان مجال کوتاه
قابلیت و امکان اشتراک به اشخاص دیگر سوای نیاز به ارائه‌های وقت گیر
علاوه‌بر کمپانی‌های بچه، این طرز برای کمپانی‌هایی که قصد تغییر و تحول حوزه عمل یا این که تبارک کردن استخراج‌و‌شغل خویش را نیز دارا هستند، بسیار کاربردی خواهد بود. البته پیش از آن می بایست با آشنایی نقاط ضعف و قوت کمپانی، نسبت به تغییر‌و تحول مسیر یا این که طریق رابطه با مشتری مبادرت کرد.

با بسط به کارگیری از وب، فعال‌سازی وبسایت، معمولی‌ترین روش برای برقراری رابطه با مشتریان خواهد بود. از آن‌جایی که شبکه‌های رابطه با مشتری نقش لبریز‌رنگی در‌این بوم داراست، سفارش میشود تا متخصصان این حوزه در زمینه‌ی باشید. در حالتی‌که سوالی در باب راه‌اندازی وبسایت یا این که سرویس ها مشورت کردن بهینه سازی دارید، با کارشناسان وبسیما تماس حاصل نمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ شنبه 20 اسفند 1401 ] 17:57 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

پاپ آپ چیست | pop up چیست خوب است یا بد؟

pop up در معنای لغوی به صفحاتی گفته می شود، که برای اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای اینترنت به کارگیری میگردد.

ولی در واقع پاپ آپ یک پنجره مزاحم هست، که به طور ناگهانی هنگام بازدید از وب سایت های مورد نظر ظاهر می‌گردد، که خارج از کنترل کاربر و فارغ از درخواست او می‌باشد. یک پنجره پاپ آپ باید کوچک تر از پنجره پس زمینه یا رابط کاربری باشد. این پنجره در سایت های فروش و یا سایت هایی که می‌خواهند تولیدها خود را به مشتریان سفارش دهند، بیشتر مشهود است. (بیشترین استفاده را از پاپ آپ طراحان وب سایت می‌برند، در صورتیکه عشق ای به مبحث ساخت وب سایت دارااست می توانید ورقه ساخت وب سایت را ملاحظه فرمائید که برای شما نوشته شده می‌باشد.)

پاپ آپ چیست (pop up چیست)، بهتر است یا بد؟

آیا پاپ آپ در سئو تارنما تاثیر می‌گذارد؟ این ایام استفاده از پاپ آپ بسیار ترویج پیدا کرده است و عامل استفاده از آن کسب درآمد برای ادمین های وب سایت و بالا بردن رنک تارنما میباشد. (برای استحضار بیشتر درباره بهینه سازی می توانید برگه بهینه سازی سایت را پژوهش نمایید که برای شما درج شده می‌باشد.) اثر پاپ آپ ها بر بهینه سازی و بهینه سازی وب سایت بسیار زیاد می‌باشد.(اما نه خواسته تنها تاثیر مثبت نیست.)

به کارگیری زیاد از پاپ آپ ها سبب ساز گردیده است، تا این سوال مطح گردد، که آیا از پاپ آپ استفاده کنیم یا خیر؟ با تمرکز به اینکه مخترع پاپ آپ به خیال نوآوری خود عذر و بهانه خواهی کرده است، و اعلام کرده است که از پاپ به درستی استعمال نشده هست، هم اکنون به این سوال می رسیم که آیا گوگل وب سایت هایی را که از پاپ آپ استعمال می کنند را جریمه می کند؟ طراحی سایت حتی اگر جریمه شدن از گوگل را در حیث نگیریم، می توانیم متوجه شویم که پاپ آپ تاثیر منفی در سایت می گذارد. به دلیل اینکه کاربران به محض دیدن پاپ آپ پنجره های باز شده را می بندند و از وبسایت خارج می‌شوند.

پس پاسخ سوال مشخص می باشد: بله! از 10 ژانویه 2017 گوگل بیان کرد، که داستان شکایت از آنچه به عنوان پاپ آپ نامیده شده است متوقف خواهد شد. واین آیتم را حل خواهد کرد. “بدین مضمون‌ که اگر ظاهر یا هر محتوای ثانویه درخصوص با کالا، نام تجاری نباشد. این دستور بر وضعیت سئو وب سایت تاثیر منفی خواهد داشت.

درحال حاضر چه کنیم که به کار گیری از پاپ اپ برای وب سایت ما تاثیر مثبت داشته باشد؟

این را بدانید که pop-up قادر است در رنک تارنما شما موثر باشد چنانچه:

 از پاپ آپ های مجال دار استفاده نمائید

در حالتی‌که شما چاره ای جز به کارگیری از پاپ آپ ها ندارید، می توانید زمان نمایش تبلیغات بینابینی را تغییر‌و تحول دهید.

به عنوان مثال باز شدن پنجره ها را به پس از بازرسی کاربر موکول کنید.

برای مثال پاپ آپ ها پس از فرصت زمان معین شده ای کار کند.

همین طور می توانید از پاپ آپ اسکرول به کار گیری فرمائید.

پاپ اپلیکیشن اسکرول یک گزینه عالی برای ایجاد پاپ آپ شما می‌باشد.

این پاپ آپ وقتی به کاربران نمایش داده میشود، که کاربر محتویات ورقه را نسبتاً تا نقطه نهایی و یا تا حدی که شما معلوم می کند و استفاده کننده اسکرول می کند، خوانده باشد.

و می‌تواند پیشنهاد دهنده خواندن مطلبی دیگر و یا پیشنهادی برای خرید اطلاعات کاملتر همان یادگرفتن و نوشته‌ی‌علمی باشد.

تبلیغات بینابینی که از طریقه گوگل غیر مجاز هستند

تمام تبلیغات بینابینی تهاجمی نمی باشند و از نگرش گوگل نمرات مختلفی می گیرند.

در شرایطی‌که تبلیغات بینابینی شما برای مخاطب ساخت‌و‌ساز مزاحمت کند و محتوای تبلیغاتی نا مرتبط باشد، مرتبه و رنک وبسایت شما را ذیل می آورد.


از آگهی هایی که گوگل پیش از این آن‌ها‌را جریمه کرده است اجتناب نمایید.


به کار گیری از تبلیغات غیر تهاجمی

تبلیغات بینابینی غیر تهاجمی از بینش گوگل امتیاز منفی ندارد.


تبلیغات بینابینی غیرتهاجمی مانند اطلاع رسانی به کاربران در امر وب سایت که از حیث قانونی بایستی این محتویات ساخت خواهد شد.


پاپ آپ هایی مانند پیام های slide-ins ، آگهی بنری، ورقه ها و غیره که حجم آیتم تایید از نظر گوگل را فرا بگیرد مشکلی ایجاد نمی کند.


در‌حالتی که از تبلیغات بینابینی تهاجمی و غیر تهاجمی اطلاعی ندارید از pop up هایی که تک تک شیت را می‌گیرد و برای استیناف کاربر خلل تشکیل داد می کند به کار گیری نکنید.


استفاده نکردن از برخی تبلیغات بینابینی

پاپ آپ های انتخاب زبان در سایت منجر نزول بها یک صفحه می‌گردد زیرا جزء پاپ آپ های مزاحم میباشند و گوگل آن ها را جریمه می کند.


پاپ آپ های sticky sidebars، دکمه هایی برای اشتراک گذاری محتوا، گفتگوی آنلاین، کوپن تخفیف و غیره را با احتیاط به کارگیری کنید هرچند که این مفاد بر روی سئو شما تاثیر منفی ندارد.


موارد زیر را مد نظر داشته باشید اگر از پاپ آپ استعمال می کنید:


در‌صورتی‌که که از تبلیغات بینابینی فرصت رخنه‌ کردن وبسایت استفاده می کنید تگ no-index را درکد وب سایت خود استفاده نمایید.

تا جایی که می توانید از پاپ آپ های پنهان در موبایل اجتناب نمائید.

برای تفحص تاثیر پاپ آپ ها ذر سئو وبسایت می توانید از ابزار Interstitial Penalty Checker به کارگیری کنید


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 12:23 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

قدم اساسی برای ارتقا امنیت وردپرس

قدم اساسی برای ارتقا امنیت وردپرس
اجازه بدهید شروع یک آمار درخصوص سایت های هک شده در اختیارتان قرار بدهم تا خودتان خوب با مداقه و حق اولویت هرمورد از حفره های امنیت وب سایت وردپرسی آشنا شوید. طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در وب انگلیسی،
هاستینگ ضعیف باعث هک شدن 41 درصد از وبسایت ها شده،
29 درصد از وب سایت های وردپرسی از طریق قالب ناامن هک شده اند،
افزونه های غیر مطمئن سبب ساز هک شدن 22 درصد از تارنما های وردپرسی بوده،
و در نهایت به 8 درصد دیگر از وب سایت ها، به دلیل راز و نام کاربری ضعیف نفوذ شده.
در این نوشته ی علمی علاوه بر راهکارهایی در زمینه‌ی رفع حفره های امنیتی بالا، تمامی نکاتی که باید برای ارتقای امنیت وردپرس بدانید و انجام بدهید را به شما آموزش میدهم.

آنچه در این نوشته‌ی‌علمی خواهید آموخت  نمایش سرفصل ها 
مرحله به مرحله تا ارتقای امنیت وردپرس
این نوشته‌علمی کلاً به دو قسمت تقسم شده. در قسمت نخستین در باب نکاتی صحبت میکنم که باید به طور پیش فرض برای تامین امنیت وردپرس آن‌ها‌را اجرایی نمایید. طراحی سایت در بخش دوم هم نکاتی را به شما آموزش می‌دهم که بعد از رعایت این موردها، باید برای امن تر کردن سایت و در امان ماندن از هکرهای متخصص و ماهر اجرای شان فرمایید.

1_ از فضای میزبانی شروع نمایید
همان طور که در آمار بالا هم خواندید، هاستینگ ضعیف یکی از مهم ترین دلایل و کارداران هک شدن وب سایت های وردپرسی می باشد. به عنوان کسی که یک بار به خیال تعیین هاست نامناسب سایتش هک شده و در واقع از لهجه یک جراحت خورده:

لطفا به هیچ عنوان سراغ هاست های بدون پول یا خیلی ارزان وردپرسی نروید.

من به شدت به جمله “هیچ ارزانی بی استدلال نیست” اعتقاد و باور دارم. بنابراین توصیه میکنم حتما قبل از خرید هاست به اعتبار شرکت مورد نظر اعتنا نمایید. من اکنون برای خرید هاست وب سایت های خودم و وب سایت دیگر مشتریان از شرکت هایی مثل کشور ایران سرور، مرز و بوم وب هاست و… استفاده می‌کنم.

اما در حالتی که کیفیت هاست برای تان اهمیت زیادی دارااست، توصیه میکنم قبل از خرید، به سراغ سایت های پرسش و پاسخ در قضیه طراحی وب یا دسته های تلگرامی طراحان سایت رفته و از آن‌ها درباره‌ی کیفیت هاستینگ شرکت مورد نظرتان سوال فرمایید.

2_ هر افزونه ای برای نصب کردن نیست!
همین جا باید با یک کدام از مهم ترین قاتلان امنیت وردپرس آشنای تان کنم: افزونه های هک شده و بدون‌پول! مشاهده کنید اکثر وقت ها افزونه های وردپرسی به دست برنامه نویسان خارجی تشکیل‌شده اند و باارزش های دلاری در مارکت های آمریکایی و اروپایی به فروش میرسند. ما ایرانی ها برای تهیه و تنظیم این افزونه ها 3 راه‌حل داریم:

خرید دلاری از خود مارکت های خارجی با ارزش بسیار بالا،
خرید از مارکت های ایرانی مثل ژاکت و راستچین با قیمت ریالی و ارزان تر،
دانلود از سایت هایی که افزونه ها را اصطلاحا null کرده و به طور مجانی در اختیارتان قرار میدهند.
2 تای نخستین راهکارهای صحیح و راهکار سوم، مطرح ترین نادرست ممکن هست! در واقع اکثر زمان ها هکرها و نرم افزار نویسانی که این افزونه ها را به طور بدون‌پول در اختیار شما قرار میدهند، در آنها کدهایی جای گذاری میکنند که امنیت وب سایت تان را به خطر بیندازد. از جمله ممکن می باشد کدی در افزونه مورد نظر باشد که اطلاعات ورود رئیس به سایت را برای آفریننده افزونه ارسال کند. براین اساس ابدا برای استعمال از افزونه های پولی، از راهکار سوم استفاده نکنید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ دوشنبه 8 اسفند 1401 ] 9:56 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

Ransomware چیست و چه تاثیری بر سایت دارد

در شرایطی‌که ابزارهای تبلیغاتی ، دزد دنیای بدافزار میباشد ، Ransomware آدم کش آن میباشد!
این نوع دیگری از قابل انعطاف افزارهای مخرب میباشد که در سایه ها مخفی نمیشود.
Ransomware با بعضی از اقدامات شمارا ترساندن می نماید و یا این که سیستم شمارا مختل می نماید مگر اینکه هزینه پرداخت فرمایید تا آن را حذف فرمایید.
یک شیوه معمول اخاذی بوسیله این بدافزار این میباشد که فولدر های شمارا رمزنگاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می نماید و بعد از آن مهاجمان از شما درخواست پول می نمایند تا پوشه ها را رمزگشایی نمایند.
با این درحال حاضر Ransomware همینطور میتواند در جهت معکوس مصرف شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به داده ها و یا این که زخم رساندن به سیستم شما.
Ransomware اکثر وقت ها از روش آدرس اینترنتی بسط مییابد و تحت عنوان ضمیمه هایی که یک توشه کانال را گشوده می نماید ، مسدود میگردد.
این بدافزار همینطور میتواند برای غرض قرار دادن تارنما های وردپرس طراحی سایت  گزینه به کارگیری قرار گیرد به‌این شکل که فولدر های هر تارنما را کد گذاری می نماید و آن‌گاه سعی می نماید تا از صاحب و مالک تارنما هزینه اخذ نماید تا مجددا آنها‌را گشوده گرداند.
شایسته ترین خط مش برای از دربین بردن این حمله ها ، به دست آوردن بک آپ منظم از تارنما میباشد همینطور اساسی میباشد که هر جنبه ای از وب سایت خویش را ایمن نگه دارید چون ممکن میباشد نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن به کارگیری نمایند.
شما در اکنون تحقیق نوشته‌ی‌علمی بدافزار چیست میباشید.

7- تمیز کن ( Wiper )
در اصطلاحات قابل انعطاف افزاری ، واژه و کلمه “منزه کن” کم کم به خبر‌ها عالی پیوند میخورد.
از این بدافزار برای آلوده و کثیف کردن دستگاه یا این که کانال استعمال میگردد و تشکیل داد آن یک کدام از مخرب ترین بدافزار ها میباشد. بدافزار تمیز کن در جايگاه نخستین تحت عنوان نوعی از نزاع سایبری استعمال میگردد.
مقصود مدام برای حمله و هلاکت میباشد!
یکی‌از دارای اسم و رسم ترین مثال ها حمله Shamoon میباشد که برای تمیز کردن پوشه ها از سیستم پیش از ذخیره سازی آنها ، استعمال می‌شود. همینطور یک اپلیکیشن Petya وجود دارااست که به لحاظ می‌رسد Ransomware باشد. یک توشه دیگر بایستی به‌این نکته اشاره کنیم که به چنگ آوردن بک آپ منظم ، مهم‌ترین نگهبانی شما میباشد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ شنبه 6 اسفند 1401 ] 9:58 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

پروسه seo یک وبسایت


البته seo چیست؟ بهینه سازی اقداماتی میباشد که برای سئو وبسایت در موتورهای کاوش جاری ساختن می شود. 
سئو وب سایت مشتمل بر مواقعی مانند ساخت‌و‌ساز محتوای اصولی، بهبود سرعت تارنما، seo تصاویر، پیوند سازی داخلی و فرنگی وب سایت، بک لینک و پیوند و … میباشد. بهینه سازی و seo وبسایت برخلاف تبلیغات سنتی، دقیقا کاربر مقصود را جذب خواهد کرد؛ مراد از کاربر غرض عده ای میباشد که به محصول یا این که سرویس ها شما نیاز داشته و در شکل بازدید تارنما شما، از وب سایت خرید خواهند کرد.

پروسه seo یک وبسایت
بهینه سازی یک وبسایت را می شود به ایجاد محتوا، بهینه سازی داخلی، سئوی آف پیج و seo تکنیکال تیم بندی کرد:
 ساخت‌و‌ساز محتوا و گزینش عبارات کلیدی. طراحی سایت اولی و مهم‌ترین مرحله در seo سایتی که میسازید، تعیین عبارات کلیدی میباشد. عبارات کلیدی که شما تعیین می‌کنید بایستی مربوط به حوزه کاری شما باشد. برای یافت کردن این عبارات می‌توانید به یکسری روش شغل نمائید:
استعمال از پیشنهادات گوگل
بهینه سازی داخلی وب سایت
یکی از دیگر از فرآیند seo تارنما، بهینه سازی داخلی یا این که on page بهینه سازی میباشد. این مرحله مشتمل بر seo تصاویر، لینک و پیوند سازی داخلی در بین محتواها و لینک و پیوند سازی فرنگی، بهبود موقعیت ظاهری وبسایت، seo محتواها و توضیحات هر فرآورده و … میباشد.

سئوی آف پیج یا این که off page بهینه سازی
به تیم اقداماتی که از بیرون وب سایت برای بهبود موقعیت وبسایت اعمال می‌گردد، سئو آف پیج گفته می‌گردد. سئو آف پیج مشتمل بر تصاحب کردن رپورتاژ اطلاع رسانی و تشکیل داد بک پیوند میباشد. در صورتیکه اطلاعاتی در باب بک پیوند ندارید، 
seo تکنیکال وب سایت
این نوع seo مرتبط با خطاها فنی و کدنویسی های وبسایت میباشد. سئو کدهای وبسایت، ارتقاء سرعت بار گذاری تارنما، باصرفه کردن پوسته و پلاگین ها و … مرتبط با seo تکنیکال یا این که seo فنی است.
وش خرید وبسایت
در‌این مقاله عملکرد کردیم معمولی ترین شیوه طراحی سایت را به شما فراگیری بدهیم؛ ولی در‌حالتی که تا به امروز برای این فعالیت مبادرت کرده باشید، متوجه مشقت آن گردیده اید. در این‌شیوه ممکن میباشد ایرادات متعددی برایتان بوجود آمده باشد که برای حل کردنشان نیاز به یاری یک شخص دارای تخصص داشته اید. به همین استدلال سفارش می‌کنیم عوض اینکه خودتان برای ساخت وب سایت مبادرت فرمایید، از یک کمپانی دارای اعتبار یا این که شخص زبده امداد بگیرید. مشاوران اینترنت پویا به شما یاری می نمایند تا آغاز نیاز دستیابی و کارتان را شناسایی کرده و آن گاه با رعایت آن برای ساخت سایت مبادرت فرمایید. طرز خرید تارنما از اینترنت پویا به‌این شکل میباشد که شما می‌توانید بعداز تصویب پیشنهاد 50 درصد هزینه را پرداخت کرده و مابقی را بعد از تحویل وب سایت، واریز نمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ چهارشنبه 3 اسفند 1401 ] 11:34 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

چرا یک سئوکار بایستی اپلیکیشن نویس خوبی باشد؟

همانگونه که میدانید بهینه سازی یکی‌از مهمترین عامل ها توفیق در تجارت های اینترنتی میباشد.

امروزه شاهد بیزینس های فراوانی هستیم که یک کدام از بعد از دیگری به جهت خلا seo مطلوب با ناکامی رو به رو میگردند؛این دستور موجب در آمد بسیار بالا سیو کاران شده و بازار فعالیت این متخصصین را رونق بخشیده میباشد. البته برای اینکه یک بهینه سازی فعالیت بهتر باشیم بایستی چه میزان هایی را رعایت کنیم؟ با‌یقین یک مهندس seo می بایست بروز باشد،چراکه دانش موتور های جست و جو در جریان های وقتی ساخته می گردد یعنی هر روز به آن اضافه گردیده و در حالتی‌که شما تحت عنوان یک دارای تخصص سیو بر محور دانش قبل خویش جلو بروید،بلا شک وتردید از فن کاری خویش عقب خواهید ماند.

درپی،یک seo دان می بایست به نیکی با دانش اپ نویسی شناخت داشته باشد و حتی مطابق نظریه فردی مسلط بودن بر یک گویش نرم‌افزار نویسی ذیل اینترنت می‌تواند یاری شایانی به شما نماید؛البته چه گونه؟ طراحی سایت فرض نمایید شما یک آنالیزور seo می باشید؛یکی نیاز های مبرم شما داشتن اینترنت سایتی برای ارائه مقاله ها ، محتوای seo

و حتی پیوند های seo گردیده خویش میباشد،برای تشکیل داد این سایت شما میتوانید از طریق های گوناگونی زیرا وردپرس و .... به کارگیری فرمائید،ولی شایسته ترین آن‌ها علم کد نویسی بوده،زیرا به شما قابلیت و امکان خویش سازی را می‌دهد.

از جمله،به مکان ساختن یک تارنما مپ استاتیک که بضاعت تغییر‌و تحول پیوند های شناخته گردیده را صرفا از رویه ردوبدل دستی

به شما میدهد؛شما میتوانید یک نرم افزار پایین اینترنت بوسیله لهجه نرم‌افزار نویسی زیر اینترنت خویش بسازید که به طور خود کار این مراحل را برای شما ایفا دهد.

در اکثری از وضعیت ها تحت عنوان یک seo شغل،شما باید رابطه های مختلفی را در میان گوگل و وب سایت های گزینه مقصود خویش بر قرار فرمائید،اینجانب  پاراگراف این رابطه ها می شود به  او‌لین گام شما به مراد برقراری سیستم سرچ کنسول اشاره کرد و یا این که قرار دادن یک بنر خاص به مراد باخبر سازی بیشترمخاطب به عنوان استراکچر دیتا؛جاری ساختن کلیه این عمل ها مستلزم شناخت حداقله با امر و کد نویسی میباشد.

رعایت استاندارد نویسی در گویش اچ تی ام ال که خویش مبدأ فن ما است قادر است اثر به سزایی در ارتقا رنک seo ما داشته باشد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ سه شنبه 2 اسفند 1401 ] 10:46 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

یادگیری جوملا

جوملا یک سیستم مدیر محتوای متن گشوده (CMS) میباشد که به شما امداد می نماید تا سایت ها و نرم‌افزار های کار کشته و پویا بسازید. جوملا یک رابط بصری داراست که به شما یاری می نماید از مشخصات و کارایی آن تماما به کار گیری نمائید. در‌این نوشته‌ی‌علمی فراگیری جوملا را برای شما اورده ایم.
وضعیت ماژول در جوملا چیست؟
طرز رسیدگی حالت ماژول در جوملا چیست؟
منوی جوملا چیست و چرا اینجانب به آن نیاز دارم؟
ساخت و ساز و اکران یک ماژول منوی جوملا در ساخت سایت
شرایط ماژول در جوملا چیست؟
موادتشکیل دهنده مهم پوسته های جوملا ماژول ها یا این که پلاگین هایی میباشند که منجر میگردند حالت عنصرها در برگه رقم بخورد . حالت جوملا برای مدیر ساختن ماژول در طرح ایجاد کرد سهل وآسان به یک سری قسمت تقسیم میگردد. طراحی سایت مقدار حالت، اسم شرایط و جای مورد در ساختار طرح پوسته ممکن میباشد در هر پوسته گوناگون باشد، چون بوسیله ارائه دهنده پوسته جوملا انتخاب میشود .
به کارگیری از وضعیت های ماژول در جوملا بسیار آسوده میباشد و براین اساس شما می‌توانید ظواهر طراحی وب را تغییر تحول دهید ، از جمله، بی صدا کردن و جایگزینی ماژول های جوملا که نیازی به آن ندارید. با به کارگیری از رئیس ماژول جوملا شما همینطور میتوانید شرایط ماژول را با به کار گیری از کشیدن و آزادکردن مجدد تر و تمیز فرمائید.
شیوه پژوهش شرایط ماژول در جوملا چیست؟
آنالیز کردن کل شرایط های ماژول جانور بسیار راحت میباشد.
به چه شکل ماژول را به یک وضعیت تخصیص دهیم؟
شما می‌توانید هر ماژول جوملا را به هر شرایط طرح پوسته تخصیص دهید . برای مثال، اذن دهید یک ماژول سفارشی با یک متن در نوار کناری سمت راست ساخت‌و‌ساز نمایید.
ورود به سیستم پشتوانه جوملا خویش را وارد فرمایید و به پلاگین ها> ماژول ها از منوی نوار بالا بروید. دکمه New را فشار دهید تا یک ماژول نو جوملا ساخت و ساز فرمایید . چنانچه ماژول در حالا ساخت‌و‌ساز گردیده باشد، این مرحله را از وضعیت فشرده بیرون فرمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ دوشنبه 1 اسفند 1401 ] 10:14 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

نکات مهم در طراحی باکس و جعبه جستجو سایت

اینکه از آیکون های تصویری برای اکران دکمه ارسال به کار گیری میکنید یا این که از کلیدهای ارسالی، بستگی به خویش شما داراست. با این حالا عالی میباشد از رنگ ها و سایزهای مطلوب دکمه ها به کار گیری نمایید تا مطمئن گردید یوزرها سوای هیچگونه دردسری هرآنچه مد لحاظ دارا‌هستند، بعداز تایپ کاوش نمایند.

برخی از تارنما ها پا بالاتر گذاشته و از آیکون های تبارک برای کاوش در نصیب باکس کاوش استعمال می نمایند. این عمل شاید از دید طراحی وب سایت، ایده بسیار جالبی باشد البته ممکن میباشد سبب ساز خستگی یوزرها گردد. طراحی سایت اینکه پس ار کلیلک کردن بر روی دکمه ارسال آنقدر طاقت نمایند تا کاغذ تماما بالا بیاید، امری کسل کننده میباشد به خصوص در ارتباط وبسایت هایی که سرعت اتصال به وب در آن‌ها بسیار ضعیف میباشد.

هنگامی که فضای ناکافی در مشت داشته و به جستجوهای اصلی نیاز دارید، می توانید خیلی سهل این کلید را با کلیدهای پیمایشی مخلوط فرمائید. این نرم‌افزار بر روی موبایل های هوشمند به نیکی ارائه گردیده است.

باکس جستجوی Xero Shoes فاقد دکمه ارسال میباشد. یوزرها می بایست آغاز وارد یک واژه کلیدی در نصیب کاوش گردیده و آن گاه به جستجوی عبارت متبوع خویش بپردازند. درحال حاضر، شما ممکن میباشد با خودتان بگویید این خیلی هم بد وجود ندارد! خیلی شل میتوان وارد قسمت جستجوی کلیدهای کاوش شد. ولی در زمینه‌ی بقیه یوزرها چه میگردد اذعان کرد؟ ممکن میباشد کاربری مجال بخش اعظمی برای جستجوی کلید های ترکیبی کاوش صرف نماید.

3- جعبه کاوش در وب سایت  را در جایی قرار دهید که یوزرها بیشتر به‌این جای نگاه می نمایند.

مدام مباحث بخش اعظمی بر راز محل قرار دادن باکس کاوش فی مابین بوده میباشد. ولی در حالتی که گاهی نگاهی به تارنما های دارای اعتبار بیندازید، متوجه خواهید شد که در اکثر اوقات وبسایت ها، جعبه کاوش در راس کاغذ و یا این که کناره سمت راست بالای کاغذ قراردارد. طبق پژوهش ها، 54% از مدیران تارنما ها، باکس کاوش را در راس برگه، 36% آن‌ها در نصیب سمت راست بالای برگه و صرفا 16% در کناره سمت چپ قرار میدهند.

این به این معناست که بازدیدکنندگان، انتظار دارا‌هستند جعبه کاوش را در کناره سمت راست بالای سایت مشاهده نمایند. قرار دادن باکس کاوش در بقیه نقاط سایت منجر سردرگمی و اتلاف وقت یوزرها برای یافتن عبارت متبوع گردد. صرفنظر از اینکه باکس جستجوی تارنما خویش را در چه مسیری قرار دهید، همواره این را مد لحاظ داشته باشید که یوزرها به طور اتومات و بعد از آمدن به وبسایت، او‌لین مکانی که چشمشان به آن معطوف می گردد، باکس کاوش میباشد و گرایش دارا‌هستند آن را در سمت راست بالای کاغذ مشاهده نمایند. شما می‌توانید از تست A/B برای گزینش جای مطلوب باکس تقسیم به کار گیری نمایید.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ چهارشنبه 26 بهمن 1401 ] 11:21 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

منشن کردن در بیو اینستاگرام


از  این طرز برای معرفی کردن پیج کاری به وسیله پیج فردی میباشد.
آغاز روی مورد edite profile رفته و در ورقه ای که جلوی شما گشوده می‌شود در نصیب Bio با به کارگیری از واژه و کلمه @ و بعداز ان اسم کاربری و در غایت دکمه تیک این عملیات ایفا میگردد.

برچسب چیست؟
زمانی یوزرها به وب سایت شما مراجعه می نمایند می‌توانند از روش مجموعه بندی که شما برای موضوعات وب سایت خویش معلوم نموده اید به مطالب شما دسترسی پیدا نمایند. این تعریفی از  tag چیست؟
مجموعه بندی موضوعی زیاد موجب سردرگمی یوزرها هنگام مراجعه وبسایت شما می‌گردد و هرچه مجموعه بندی تارنما شما کمتر باشد ( پیشنهاد ما به شما تولید غایت چهار یا این که پنج شیت میباشد ) ، طراحی سایت مخاطب شل خیس مسئله متبوع خویش را پیدا می نماید و همینطور فردی که ساخت‌و‌ساز محتوا می نماید هم به راحتی مقاله خویش را در تیم بندی وب سایت قرار می‌دهد.
در فیض هرچه تیم بندی تارنما شما محصور خیس باشد ، یوزرها میتوانند شل خیس به مطالب وب سایت شما دسترسی داشته باشند.
برچسب هم شبیه همین مسئله میباشد و ادغام و به کار گیری مطلوب از هر دو آن‌ها قادر است موعظه مطلوب برای کاربرانی که از تارنما شما بازدید می نمایند باشد.
اساسا مجموعه بندی وب سایت در ارتباط با قضیه مطالب معین می‌شود اما برچسب گذاری در ارتباط با محتوای مطالب اعمال می‌گردد و شما برای رابطه مطالب در تیم بندی های متفاوت ، بایستی از برچسب استعمال نمائید.
شما میتوانید لغات اصلی محتوای خویش را برچسب گذاری فرمائید.
مراد از کلمه ها اساسی کلماتی میباشند که برای مثال در گروه های دیگر وب سایت شما درباره آن مقاله درج شده میباشد و از روش برچسب میتوانید میان آنها رابطه ساخت‌و‌ساز نمایید در حالی که در یک مجموعه نیستند.
قابل ذکر میباشد بایستی اعتنا داشته باشید که عبارات اساسی که اشاره کردیم با لغت ها کلیدی فرق دارا هستند.
در پوسته نمونه
اکنون میخواهیم این مقاله را در پوسته یک نمونه برای شما توضیح دهیم:
فرض فرمائید که شما یک وبسایت در قضیه تحقیق کالای دیجیتال دارید و در گروه موضوعی تلفن همراه گوشی ، شما یک محتوا در مسئله پژوهش iphone x نوشته اید.
از طرفی در مجموعه موضوعی ساعت های هوشمند هم یک نوشته‌علمی در مسئله پژوهش iphone watch دارید که در هر دو این صفحه های از برچسب “محصول ها اپل” استعمال نموده اید.
ممکن میباشد کاربری که نوشته‌ی علمی شما‌را رسیدگی می نماید عشق به شناخت با دیگر تولیدات اپل را داشته باشد ، در این‌حالت با کلیک بر روی tag “تولید ها اپل” می‌تواند کلیه ورقه هایی را که به تحقیق محصول ها اپل پرداخته اند و در آن از این برچسب به کار گیری کردند را مشاهده نماید و دیگر نیاز وجود ندارد برای مشاهده این مطالب در تیم بندی وبسایت به کاوش بپردازد.
این طریق می‌تواند خلال تسریع دسترسی یوزرها به داده ها وبسایت ، موجب رضایت یوزرها هم بشود که فیض آن اثر مثبت روی بهینه سازی وبسایت شما میباشد.
شما میتوانید شبیه این سبک برچسب گذاری را در هر مورد محتوایی دیگر در تارنما خویش به شغل ببرید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ سه شنبه 25 بهمن 1401 ] 11:16 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]