تاریخچه اندروید استودیو

برنامه اندروید استودیو برای نخسین طراحی سایت در مشهد  بار در کنفرانس Google I/O در سال 2019 میان کدنویس‌ها معرفی شد. در واقع بعد از معرفی این نرم افزار در شانزدهم ماه می، در ماه ژوئن به عبارتی سال ورژن آزمایشی این نرم افزار منتشر شد تا کدنویس‌ها بتوانند از آن برای بسط نرم افزار‌های خویش به کار گیری نمایند. اپ اندروید استودیو فعلا برای پلتفرم‌های مختلفی وجود دارااست، شما می‌‌توانید این اپ را در مک، لینوکس یا این که ویندوز نصب و به کار گیری نمائید.

در اولِ نوشته‌علمی هم گفتیم که تا پیش از اندروید استودیو از ایکلیپس به کار گیری می‌‌شد. متاسفانه این اپلیکیشن با وجود تجهیزات خیلی خیر که داشت، برخی محدودیت‌ها هم برای کدنویس‌ها به وجود می‌‌آورد؛ به همین استدلال به‌تدریج مکان خویش را به اندروید استودیو بخشید و اکنون این نرم‌افزار تحت عنوان مشهور‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزارهای اندرویدی حافظه می‌‌گردد. بسط‌دهندگان این نرم افزار گوگل و جت‌برینز می‌باشند.

خصوصیت‌های اپلیکیشن اندروید استودیو
وجود برخی خصوصیت‌ها در نرم افزار اندروید استودیو آن را تبدیل به مورد‌ای مطلوب جهت تایپ کردن کدهای گونه های نرم‌افزار‌های اندرویدی می‌‌نماید. در ذیل به تحقیق این خصوصیت‌ها می‌‌پردازیم:

Instant App Run: با این قابلیت و امکان فارغ از اینکه بخواهید فولدر APK اپ‌ای که نوشتید را نصب نمایید، اپ می‌‌توانید تغییرات اپلیکیشن را متوجه گردید.
Visual Layout Editor: با این خصوصیت، هر نوع تغییری که در layout ساخت و ساز گردد را به طور پویا می‌‌بینید.
Fast Emulator: با این امکان متوجه طرز کوشش اپلیکیشن در دستگاه‌های متفاوت مثل تبلت یا این که تلفن همراه می‌‌گردید.
Intelligence Code Editor: با این قابلیت و امکان می‌‌توانید در هنگام تایپ کردن کدهای یک اپ، پیشنهاداتی را از طرف نرم‌افزار اندروید استودیو اخذ فرمایید. این پیشنهادات در یک منوی کشویی در اختیارتان قرار می‌‌گیرند و مراحل کدنویسی را برایتان ریلکس و بی آلایش می‌‌نمایند
اضافه کردن Template: وجود بعضی پوسته‌ها درین نرم‌افزار به تسهیل مراحل کدنویسی امداد می‌‌نماید. شما می‌‌توانید از این پوسته‌ها به کارگیری نمائید و پروسه کدنویسی‌تان را سرعت ببخشید.
تشکیل داد app برای تمامی سیستم‌ها: هر پلتفرم و سیستمی کاغذ اکران متفاوتی دارااست و اندروید استودیو این قابلیت و امکان را به شما می‌‌دهد که برای تمامی آنها اپلیکیشن بنویسید.
اتصال به فایربیس : چنانچه به Firebase متصل گردید، برای اپلیکیشن‌های خویش زیرساختی مقیاس‌پذیر به وجود خواهید آورد. این خصوصیت منجر ارتقا چگونگی اپلیکیشن‌هایتان گردد
مدد از کاتلین: کاتلین یک لهجه نرم افزار‌نویسی با تجهیزات و مزیت‌های فوق‌العاده خوب میباشد و اندروید استودیو از این گویش اپلیکیشن‌نویسی حفاظت می‌‌نماید. کدهایی که توسط کاتلین می‌‌نویسید را می‌‌توانید به جاوا نیز تبدیل فرمایید که‌این یکی خصوصیت‌های مثبت آن به شمار می‌‌رود.
پیش‌اکران رنگ‌ها: با این خصوصیت رنگ‌هایی که در تشکیل داد نرم افزار به کار گیری می‌‌فرمایید را مشاهده می‌‌فرمائید و می‌‌توانید نسبت به به کارگیری از آن ها تصمیم پایانی‌تان را بگیرید.
Maven Repository: با این خصوصیت یک دایرکتوری در اختیارتان قرار می‌‌گیرد که اشکال افزونه‌های متعدد را در خویش مکان می‌‌دهد. در‌این دایرکتوری پوشه‌های jar نیز وجود داراست.

برچسب ها: طراحی سایت در مشهد ,

[ بازدید : 6 ]

[ دوشنبه 9 بهمن 1402 ] 11:06 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]