پاپ آپ چیست | pop up چیست خوب است یا بد؟

pop up در معنای لغوی به صفحاتی گفته می شود، که برای اطلاع رسانی و تبلیغات در فضای اینترنت به کارگیری میگردد.

ولی در واقع پاپ آپ یک پنجره مزاحم هست، که به طور ناگهانی هنگام بازدید از وب سایت های مورد نظر ظاهر می‌گردد، که خارج از کنترل کاربر و فارغ از درخواست او می‌باشد. یک پنجره پاپ آپ باید کوچک تر از پنجره پس زمینه یا رابط کاربری باشد. این پنجره در سایت های فروش و یا سایت هایی که می‌خواهند تولیدها خود را به مشتریان سفارش دهند، بیشتر مشهود است. (بیشترین استفاده را از پاپ آپ طراحان وب سایت می‌برند، در صورتیکه عشق ای به مبحث ساخت وب سایت دارااست می توانید ورقه ساخت وب سایت را ملاحظه فرمائید که برای شما نوشته شده می‌باشد.)

پاپ آپ چیست (pop up چیست)، بهتر است یا بد؟

آیا پاپ آپ در سئو تارنما تاثیر می‌گذارد؟ این ایام استفاده از پاپ آپ بسیار ترویج پیدا کرده است و عامل استفاده از آن کسب درآمد برای ادمین های وب سایت و بالا بردن رنک تارنما میباشد. (برای استحضار بیشتر درباره بهینه سازی می توانید برگه بهینه سازی سایت را پژوهش نمایید که برای شما درج شده می‌باشد.) اثر پاپ آپ ها بر بهینه سازی و بهینه سازی وب سایت بسیار زیاد می‌باشد.(اما نه خواسته تنها تاثیر مثبت نیست.)

به کارگیری زیاد از پاپ آپ ها سبب ساز گردیده است، تا این سوال مطح گردد، که آیا از پاپ آپ استفاده کنیم یا خیر؟ با تمرکز به اینکه مخترع پاپ آپ به خیال نوآوری خود عذر و بهانه خواهی کرده است، و اعلام کرده است که از پاپ به درستی استعمال نشده هست، هم اکنون به این سوال می رسیم که آیا گوگل وب سایت هایی را که از پاپ آپ استعمال می کنند را جریمه می کند؟ طراحی سایت حتی اگر جریمه شدن از گوگل را در حیث نگیریم، می توانیم متوجه شویم که پاپ آپ تاثیر منفی در سایت می گذارد. به دلیل اینکه کاربران به محض دیدن پاپ آپ پنجره های باز شده را می بندند و از وبسایت خارج می‌شوند.

پس پاسخ سوال مشخص می باشد: بله! از 10 ژانویه 2017 گوگل بیان کرد، که داستان شکایت از آنچه به عنوان پاپ آپ نامیده شده است متوقف خواهد شد. واین آیتم را حل خواهد کرد. “بدین مضمون‌ که اگر ظاهر یا هر محتوای ثانویه درخصوص با کالا، نام تجاری نباشد. این دستور بر وضعیت سئو وب سایت تاثیر منفی خواهد داشت.

درحال حاضر چه کنیم که به کار گیری از پاپ اپ برای وب سایت ما تاثیر مثبت داشته باشد؟

این را بدانید که pop-up قادر است در رنک تارنما شما موثر باشد چنانچه:

 از پاپ آپ های مجال دار استفاده نمائید

در حالتی‌که شما چاره ای جز به کارگیری از پاپ آپ ها ندارید، می توانید زمان نمایش تبلیغات بینابینی را تغییر‌و تحول دهید.

به عنوان مثال باز شدن پنجره ها را به پس از بازرسی کاربر موکول کنید.

برای مثال پاپ آپ ها پس از فرصت زمان معین شده ای کار کند.

همین طور می توانید از پاپ آپ اسکرول به کار گیری فرمائید.

پاپ اپلیکیشن اسکرول یک گزینه عالی برای ایجاد پاپ آپ شما می‌باشد.

این پاپ آپ وقتی به کاربران نمایش داده میشود، که کاربر محتویات ورقه را نسبتاً تا نقطه نهایی و یا تا حدی که شما معلوم می کند و استفاده کننده اسکرول می کند، خوانده باشد.

و می‌تواند پیشنهاد دهنده خواندن مطلبی دیگر و یا پیشنهادی برای خرید اطلاعات کاملتر همان یادگرفتن و نوشته‌ی‌علمی باشد.

تبلیغات بینابینی که از طریقه گوگل غیر مجاز هستند

تمام تبلیغات بینابینی تهاجمی نمی باشند و از نگرش گوگل نمرات مختلفی می گیرند.

در شرایطی‌که تبلیغات بینابینی شما برای مخاطب ساخت‌و‌ساز مزاحمت کند و محتوای تبلیغاتی نا مرتبط باشد، مرتبه و رنک وبسایت شما را ذیل می آورد.


از آگهی هایی که گوگل پیش از این آن‌ها‌را جریمه کرده است اجتناب نمایید.


به کار گیری از تبلیغات غیر تهاجمی

تبلیغات بینابینی غیر تهاجمی از بینش گوگل امتیاز منفی ندارد.


تبلیغات بینابینی غیرتهاجمی مانند اطلاع رسانی به کاربران در امر وب سایت که از حیث قانونی بایستی این محتویات ساخت خواهد شد.


پاپ آپ هایی مانند پیام های slide-ins ، آگهی بنری، ورقه ها و غیره که حجم آیتم تایید از نظر گوگل را فرا بگیرد مشکلی ایجاد نمی کند.


در‌حالتی که از تبلیغات بینابینی تهاجمی و غیر تهاجمی اطلاعی ندارید از pop up هایی که تک تک شیت را می‌گیرد و برای استیناف کاربر خلل تشکیل داد می کند به کار گیری نکنید.


استفاده نکردن از برخی تبلیغات بینابینی

پاپ آپ های انتخاب زبان در سایت منجر نزول بها یک صفحه می‌گردد زیرا جزء پاپ آپ های مزاحم میباشند و گوگل آن ها را جریمه می کند.


پاپ آپ های sticky sidebars، دکمه هایی برای اشتراک گذاری محتوا، گفتگوی آنلاین، کوپن تخفیف و غیره را با احتیاط به کارگیری کنید هرچند که این مفاد بر روی سئو شما تاثیر منفی ندارد.


موارد زیر را مد نظر داشته باشید اگر از پاپ آپ استعمال می کنید:


در‌صورتی‌که که از تبلیغات بینابینی فرصت رخنه‌ کردن وبسایت استفاده می کنید تگ no-index را درکد وب سایت خود استفاده نمایید.

تا جایی که می توانید از پاپ آپ های پنهان در موبایل اجتناب نمائید.

برای تفحص تاثیر پاپ آپ ها ذر سئو وبسایت می توانید از ابزار Interstitial Penalty Checker به کارگیری کنید


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 12:23 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]