یادگیری جوملا

جوملا یک سیستم مدیر محتوای متن گشوده (CMS) میباشد که به شما امداد می نماید تا سایت ها و نرم‌افزار های کار کشته و پویا بسازید. جوملا یک رابط بصری داراست که به شما یاری می نماید از مشخصات و کارایی آن تماما به کار گیری نمائید. در‌این نوشته‌ی‌علمی فراگیری جوملا را برای شما اورده ایم.
وضعیت ماژول در جوملا چیست؟
طرز رسیدگی حالت ماژول در جوملا چیست؟
منوی جوملا چیست و چرا اینجانب به آن نیاز دارم؟
ساخت و ساز و اکران یک ماژول منوی جوملا در ساخت سایت
شرایط ماژول در جوملا چیست؟
موادتشکیل دهنده مهم پوسته های جوملا ماژول ها یا این که پلاگین هایی میباشند که منجر میگردند حالت عنصرها در برگه رقم بخورد . حالت جوملا برای مدیر ساختن ماژول در طرح ایجاد کرد سهل وآسان به یک سری قسمت تقسیم میگردد. طراحی سایت مقدار حالت، اسم شرایط و جای مورد در ساختار طرح پوسته ممکن میباشد در هر پوسته گوناگون باشد، چون بوسیله ارائه دهنده پوسته جوملا انتخاب میشود .
به کارگیری از وضعیت های ماژول در جوملا بسیار آسوده میباشد و براین اساس شما می‌توانید ظواهر طراحی وب را تغییر تحول دهید ، از جمله، بی صدا کردن و جایگزینی ماژول های جوملا که نیازی به آن ندارید. با به کارگیری از رئیس ماژول جوملا شما همینطور میتوانید شرایط ماژول را با به کار گیری از کشیدن و آزادکردن مجدد تر و تمیز فرمائید.
شیوه پژوهش شرایط ماژول در جوملا چیست؟
آنالیز کردن کل شرایط های ماژول جانور بسیار راحت میباشد.
به چه شکل ماژول را به یک وضعیت تخصیص دهیم؟
شما می‌توانید هر ماژول جوملا را به هر شرایط طرح پوسته تخصیص دهید . برای مثال، اذن دهید یک ماژول سفارشی با یک متن در نوار کناری سمت راست ساخت‌و‌ساز نمایید.
ورود به سیستم پشتوانه جوملا خویش را وارد فرمایید و به پلاگین ها> ماژول ها از منوی نوار بالا بروید. دکمه New را فشار دهید تا یک ماژول نو جوملا ساخت و ساز فرمایید . چنانچه ماژول در حالا ساخت‌و‌ساز گردیده باشد، این مرحله را از وضعیت فشرده بیرون فرمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 12 ]

[ دوشنبه 1 اسفند 1401 ] 10:14 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]