نکات مهم در طراحی باکس و جعبه جستجو سایت

اینکه از آیکون های تصویری برای اکران دکمه ارسال به کار گیری میکنید یا این که از کلیدهای ارسالی، بستگی به خویش شما داراست. با این حالا عالی میباشد از رنگ ها و سایزهای مطلوب دکمه ها به کار گیری نمایید تا مطمئن گردید یوزرها سوای هیچگونه دردسری هرآنچه مد لحاظ دارا‌هستند، بعداز تایپ کاوش نمایند.

برخی از تارنما ها پا بالاتر گذاشته و از آیکون های تبارک برای کاوش در نصیب باکس کاوش استعمال می نمایند. این عمل شاید از دید طراحی وب سایت، ایده بسیار جالبی باشد البته ممکن میباشد سبب ساز خستگی یوزرها گردد. طراحی سایت اینکه پس ار کلیلک کردن بر روی دکمه ارسال آنقدر طاقت نمایند تا کاغذ تماما بالا بیاید، امری کسل کننده میباشد به خصوص در ارتباط وبسایت هایی که سرعت اتصال به وب در آن‌ها بسیار ضعیف میباشد.

هنگامی که فضای ناکافی در مشت داشته و به جستجوهای اصلی نیاز دارید، می توانید خیلی سهل این کلید را با کلیدهای پیمایشی مخلوط فرمائید. این نرم‌افزار بر روی موبایل های هوشمند به نیکی ارائه گردیده است.

باکس جستجوی Xero Shoes فاقد دکمه ارسال میباشد. یوزرها می بایست آغاز وارد یک واژه کلیدی در نصیب کاوش گردیده و آن گاه به جستجوی عبارت متبوع خویش بپردازند. درحال حاضر، شما ممکن میباشد با خودتان بگویید این خیلی هم بد وجود ندارد! خیلی شل میتوان وارد قسمت جستجوی کلیدهای کاوش شد. ولی در زمینه‌ی بقیه یوزرها چه میگردد اذعان کرد؟ ممکن میباشد کاربری مجال بخش اعظمی برای جستجوی کلید های ترکیبی کاوش صرف نماید.

3- جعبه کاوش در وب سایت  را در جایی قرار دهید که یوزرها بیشتر به‌این جای نگاه می نمایند.

مدام مباحث بخش اعظمی بر راز محل قرار دادن باکس کاوش فی مابین بوده میباشد. ولی در حالتی که گاهی نگاهی به تارنما های دارای اعتبار بیندازید، متوجه خواهید شد که در اکثر اوقات وبسایت ها، جعبه کاوش در راس کاغذ و یا این که کناره سمت راست بالای کاغذ قراردارد. طبق پژوهش ها، 54% از مدیران تارنما ها، باکس کاوش را در راس برگه، 36% آن‌ها در نصیب سمت راست بالای برگه و صرفا 16% در کناره سمت چپ قرار میدهند.

این به این معناست که بازدیدکنندگان، انتظار دارا‌هستند جعبه کاوش را در کناره سمت راست بالای سایت مشاهده نمایند. قرار دادن باکس کاوش در بقیه نقاط سایت منجر سردرگمی و اتلاف وقت یوزرها برای یافتن عبارت متبوع گردد. صرفنظر از اینکه باکس جستجوی تارنما خویش را در چه مسیری قرار دهید، همواره این را مد لحاظ داشته باشید که یوزرها به طور اتومات و بعد از آمدن به وبسایت، او‌لین مکانی که چشمشان به آن معطوف می گردد، باکس کاوش میباشد و گرایش دارا‌هستند آن را در سمت راست بالای کاغذ مشاهده نمایند. شما می‌توانید از تست A/B برای گزینش جای مطلوب باکس تقسیم به کار گیری نمایید.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 12 ]

[ چهارشنبه 26 بهمن 1401 ] 11:21 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]