لندینگ پیج و ویژگی های آن

شیت فرود چیست؟
صفحه فرود مقصد عده ای هست که بعداز دیدن بازاریابی آنلاین یا کمپین تبلیغاتی شما عشق و علاقه مند به دستیابی اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما میباشند. صفحه های فرود که نباید با یک برگه اسپلش یا میکروسایت اشتباه گرفته شوند، کاربران را ترغیب می کنند تا روی یک فراخوان برای اقدام استراتژیک (CTA) مانند «آغاز به شغل»، «اشتراک» یا «موقتا خرید فرمائید» کلیک کنند. صفحات فرود بر روی یک غرض واحد تمرکز می کنند، معمولاً تبدیل یا تولید سرنخ. این توجه آن‌ها را بسیار مؤثر می کند و هزینه های دستیابی سرنخ و فروش را کاهش میدهد.
صفحات فرود در مقابل سایت ها
تفاوت مهم دربین صفحه اصلی سایت و صفحه فرود این هست که یک ورقه فرود خاص و یک صفحه مهم یکسری وجهی است. محتوای برگه اصلی معرفی می‌شود، در حالی که ورقه فرود اطلاعاتی متناسب با هدف مورد نظر خود ارائه می‌دهد. همانگونه که اشاره کردیم، شیت فرود صرفا یک هدف دارااست. از طرف دیگر صفحه های اساسی اهداف مختلفی دارا‌هستند. به همین دلیل، یک برگه اساسی معمولاً حاوی پیوندهای مختلفی می‌باشد. طراحی سایت صفحات فرود معمولاً فقط یک پیوند را برای تمرکز بازدیدکنندگان بر روی CTA اول ارائه می دهند. براین اساس، صفحات فرود صرفا دو آیتم را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند: تبدیل یا خروج از ورقه.
برای اینکه فهم و شعور بهتری از تفاوت دربین این دو به شما بدهیم، در زیر یک الگوی نمونه از هرمورد ارائه کرده‌ایم:
قالب ورقه اساسی: یک قالب صفحه اساسی که دارای یک سری CTA، لینک و پیوند و تصویر هست.
قالب شیت فرود: یک قالب ورقه فرود که تنها یک CTA دارااست و نوار ناوبری ندارد.
انواع لندینگ پیج ها یا همان صفحات فرود
زمانی در نظر می‌گیرید که کدام صفحه فرود برای کسب و کار شما مناسب است، به اهداف خود فکر کنید. آیا می خواهید اطلاعات تماس برای سرنخ ها را عده فرمایید؟ آیا شما یک فروش منحصر ارائه می دهید؟ آیا می‌خواهید برای یک رخداد RSVP عده کنید؟ تمرکز مستقیم روی این غرض به شما امداد می کند تا یک ورقه دقیق و بسیار هدفمند بسازید. بیایید شایع ترین انواع صفحه ها فرود را مورد گفت و گو قرار دهیم:
صفحه فرود با فرم زمان بر: همان گونه که از نام آن پیداست، برگه فرود با فرم طولانی طولانی ترین نوع صفحه فرود می باشد. دارای حجم قابل توجهی از محتوا، از جمله اطلاعات بلندمرتبه راجع‌به یک جنس یا خدمات و تصاویری می باشد که بر ارزشی که محصول یا خدمات میتواند ارائه دهد تأکید می کند. به همین دلیل، صفحه ها فروش وقت گیر مدت می توانند برای اهداف بهینه سازی جستجو جذاب باشند.
ورقه فرود محصول: در حالتی‌که محصولی دارید که می خواهید در کانون دقت قرار دهید، یک شیت فرود مال ساخت و ساز فرمائید. میتوانید از آن برای استیناف عملکرد، مختصات و مزایای کالا به کار گیری کنید.
کاغذ فرود رخداد: در‌صورتی‌که صاحب خانه یک اتفاق افتاد هستید، یک شیت فرود اتفاق افتاد ساخت فرمایید تا تبلیغ وقوع افتاد خود را بسیار آسان‌تر نمایید. این یک طریق شل برای افراد عشق مند برای دستیابی اطلاعات بیشتر، RSVP یا خرید بلیط ارائه می‌دهد.
صفحه فرود نسل پیشرو: که به آن کاغذ «سرنخ سرنخ» یا «تصرف سرنخ» نیز می گویند، یک صفحه فرود نسل پیشرو با گردآوری‌آوری اطلاعات درباره مخاطبان شما، سرنخ ساخت‌و‌ساز می‌کند. معمولاً مشمول فرمی می باشد که بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات تماس خود را ارسال کنند. صفحه ها فرود پیشرو می توانند به شما کمک کنند تا راجع‌به مشتریان بالقوه خود و همچنین روش دسترسی به آن‌ها بینش حصول نمائید. برای تشویق کاربران به وارد کردن جزئیات خود، انگیزه ای مانند کد کوپن، کتاب الکترونیکی، وبینار یا محتوای روزنامه مخصوص ارائه دهید.
لغو اشتراک شیت فرود: یک صفحه فرود لغو اشتراک آخرین زمان را به شما می دهد تا مشتریانی را که برای بازاریابی ایمیلی شما ثبت نام کرده اند در قیف بازاریابی نگه دارید. می‌توانید انگیزه‌هایی برای دیدنی‌تر کردن اشتراک آنان، به جای گزینه تغییر‌و تحول تعداد نشانی اینترنتی‌ها یا یاد‌آوری به آنها در صورت تمایل به لغو اشتراک، از دست بدهید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ سه شنبه 4 بهمن 1401 ] 10:51 ] [ محمد صادقی ]

[ ]


بها‌های خویش را تفصیل دهید
درباره ما، می بایست بیش تر از یک رزومه باشد. در آن گستردن دهید کی میباشید و درباره ارزش‌ها و اصول خویش و این که چرا محصولتان برای شما اساسی میباشد حرف فرمایید. در شرایطی‌که در شغل های خیریه کمپانی دارید، قسمت درباره ما شایسته ترین حالت برای ذکر آن است. از‌آنجا که احساسات بر فرایند تصمیم‌گیری اثر دارا هستند، به اشتراک گذاشتن قیمت‌های شما التفات مییابند و درباره ما شایسته ترین شرایط برای آن میباشد.
جالب باشید
در شیت درباره ما، شما می خواهید جذابیت بیش‌تری داشته باشید و اعتنا بازدیدکنندگان را به خویش جلب فرمائید. براین اساس می بایست جذاب باشید. مثلا در صورتی‌که کمپانی شما اسم جالبی دارد به ذکر تاریخچه و چرایی گزینش آن و نیز معنای آن برای شما بپردازید. طراحی سایت به روایت‌های دیدنی و حقیقی پشت پرده تجارت خویش اشاره نمایید و علایق و عمل‌های جانبی خویش را به نوعی با کار کمپانی خویش رابطه دهید. این‌ها می‌توانند برای مشتریان دیدنی باشند.
روایت شروع خویش را بگویید
آیا روایت جالبی راجع‌به طرز آغاز عمل خویش دارید؟ آن را به اشتراک بگذارید. همه شیدا تلاوت داستان‌های کوتاه و حقیقی هستند. هنگامی عموم از شما می‌پرسند، چطور آغاز کردید؟ پاسخ شما چیست؟ این به عبارتی قصه درباره ما میباشد. گفتن روایت در کاغذ درباره ما، میتواند به دلایل تحت اثر سریعی داشته باشد:
به خواننده یاری می‌نماید شرایط شما‌را تجسم نماید
ورژن درباره ما، شما را فردی و وابسته به خودتان می‌نماید
به روش جالبی می‌توانید نقطه نظرهای خویش را مطرح کنید
صفحه درباره ما را دیدنی و به نوعی مشغول‌کننده می‌نماید
به حافظه داشته باشد حقایق مهم می باشند البته آن‌چه در ذهن‌ها میماند، روایت‌ها می‌باشند.
جدول هنگامی داشته باشید
در صورتی کسب و کار شما چندین سال میباشد که عمل می‌نماید و در این شیوه سوابق پرورش و توفیق‌ دارید، می‌توانید با یک جدول هنگامی تحت عنوان یک افزودنی بهتر، آن را در قسمت درباره ما بیاورید. جدول زمانی قادر است ارائه‌ای جذاب از تاریخچه کمپانی شما باشد. جدول هنگامی به شما این امکان را می دهد که در قالبی راحت و حاوی موادتشکیل دهنده بصری، داده ها و جزئیات متعددی به بازدیدکنندگان خویش بدهید.
ورقه درباره ما حرفه ای
از کلیپ به کارگیری کنید
برای جلب دقت و تقویت پیام خویش از یک کلیپ کوتاه و مختصر در قسمت درباره ما به کار گیری نمایید. مایحتاج وجود ندارد کلیپ شما زمانبر و مانند یک فیلم واقعی باشد، فقط نکته قابل توجه ارائه پیام و موثر بودن آن می‌باشد.
دعوت به مبادرت را در برگه درباره ما در حیث بگیرید
ورقه درباره ما جایی میباشد که شما با یاری بازدیدکنندگان خویش میتوانید وارد فرآیند بعد گردید؛ بنابراین با گزاره‌ای کوتاه و بیان کننده از آنان دعوت فرمایید. به مثال‌های زیر دقت نمائید:
در وب سایت ما تصویب‌ اسم کنید
زمان آموزشی خویش را شروع فرمایید
در مجله عضو گردید
وقت مشورت بگیرید
درباره .... بیشتر بدانید
تایپ کردن دعوت‌طومار عمل سادگی است و فقط بایستی اعتنا کنید که کوتاه و قابل شعور باشد.
می بایست بدانید شناختن شما یعنی دوست داشتن شما. درباره ما می‌تواند به عبارتی قسمتی باشد که بازدیدکنندگان شمارا به مشتریان شما تبدیل می‌نماید. براین اساس در‌صورتی‌که اینترنت‌وب سایت شما درباره ما موثری ندارد، می بایست سریعا مبادرت به پیاده سازی مجدد درباره ما نمائید و از این روش مسیر توفیق خویش را هموارتر نمایید. کمپانی طراحی وب سایت ایده پویا قادر است برای شما شایسته ترین و موثرترین درباره مارا پیاده سازی و جاری ساختن نماید. به وبسایت ایده پویا راز بزنید و از مثال شغل های آن بازدید نمایید. نگران نباشید، حتی در صورتی‌که درباره ما وب سایت خویش را پیاده سازی کرده‌اید برای بهتر و خوب شدن آن، ایده پویا کنار شما خواهد بود.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 3 بهمن 1401 ] 14:59 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

چرا نگهداری و پشتیبانی از سایت مهم است


تفاوت هاست باطن و آن سوی مرز چیست؟ کدام یک خوب میباشد؟
 در‌حالتی که تجارت شما به سیرتکامل‌ای میباشد که صرفا یوزرها اهل ایران از آن استعمال می‌نمایند، خوب میباشد از سرورهای داخلی استعمال نمائید؛ چون از آنجایی که هاست‌های اهل ایران در درون مرزوبوم میزبانی می شوند، مشکلی از نگاه تحریم و انذار امنیت داده ها برای شما پیش نخواهد آمد. خلال این، به جهت مسافت فیزیکی در حدود مخاطب، سرعت بار گذاری وب سایت شما تا دو سه موازی ارتقاء پیدا می‌نماید.
 تفاوت اساسی هاست اهل ایران و فرنگی در محل قرارگیری سرور دیتاسنتر و طاقت فرسا‌افزار‌های مرتبط با سرور میباشد. طراحی سایت در کل پیش از تنظیم هاست مطلوب، آغاز فاکتور‌های تحت را در لحاظ بگیرید و آنگاه مبادرت به خرید هاست نمایید.
بازار مقصود
امنیت سایت
سرعت بار گذاری
همت seo
هزینه خدمت و ...
مقدار فضای هاست ما یحتاج برای ساخت وب سایت چقدر میباشد؟
 مقدار فضای هاست بستگی به نیاز شما و نوع استخراج و کارتان داراست. پس آغاز واحد سنجش پوشه‌های وبسایت خویش را گزینه پژوهش قرار دهید تا با اعتنا به نتایجی که به دست می آورید، بتوانید هاست مطلوب را گزینش نمائید. چنانچه تشخیص نمی‌دهید که چه مقدار دور و بر مورد نیاز دارید، عالی میباشد در بالا یک هاست با فضای یک گیگابایت را خریداری فرمایید. امروزه مجموع هاستینگ‌ها این قابلیت و امکان را دارا‌هستند که با پرداخت مابه‌التفاوت ارزش، بتوان آنان‌را افزایش اعطا کرد. پس ما یحتاج وجود ندارد نگرانی بابت وسعت هاست داشته باشید.
زمان فرصت مایحتاج برای پیاده سازی وب سایت چقدر میباشد؟
مجموعاَ کارداران متعددی در‌این قضیه دخیل میباشند. به صورت مثال، پیاده سازی و کدنویسی یک تارنما به طور منحصربه‌فرد و از محور، به فرصت بیشتری نیاز خواهد داشت. گرافیک وبسایت، رابط کاربری، تجارب کاربری، نوع محتوا و ... از عواملی میباشند که در سطح ها متعدد ارائه می شوند و میتوانند زمان مجال تشکیل داد و ساخت وب سایت را تغییر تحول دهند.
آیا بعداز تحویل وبسایت فعالیت کردن با آن هم یادگرفتن داده میگردد؟
 اکثری از طراحان بعد از تحویل تارنما، زمان‌های آموزشی برای مدیر وب سایت شما برگزار می‌نمایند. به طور طبیعی این زمان‌های آموزشی خلال صرفه‌جویی در هزینه‌های آخری، یاری بسیار متعددی به شما خواهد کرد تا بتوانید سفارشات وب سایت را دائماً به‌روز‌رسانی فرمائید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ يکشنبه 2 بهمن 1401 ] 9:40 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

معرفی کامل سایت دیجی کالا


قابلیت پرداخت وجه به یک‌سری شیوه متفاوت
دیجی مال جزو نادر وبسایت‌های جمهوری اسلامی ایران میباشد که قابلیت و امکان پرداخت وجه درب خانه را دارااست. به این‌ترتیب، مشتریان میتوانند بعداز مشاهده حضوری متاع، نسبت به خرید آن مبادرت نمایند. همینطور قابلیت عودت کالا نیز آماده گردیده‌است.
اکران اجناس شبیه جنس متبوع استفاده کننده
امکان‌های ویژه‌ای در فروشگاه اینترنتی دیجی متاع مهیا گردیده‌است که یکی مهمترین آنها، همین قابلیت و امکان مشاهده تولیدها شبیه کالای مدنظر استفاده کننده میباشد. براین اساس یوزرها این زمان را دارا هستند  طراحی سایت تا مال متبوع خویش را با بقیه تولیدها شبیه مقایسه نمایند و شایسته ترین خرید را با دقت به دارایی خویش داشته باشند.
قابلیت و امکان گزینش فروشنده مال در زمان پیشنهاد
مرکزها فروش بی‌شماری در هم اکنون همیاری با دیجی جنس می باشند و هر مال به وسیله یک‌سری فروشنده عرضه میگردد. در این صورت، مشتریان می توانند ارزش فروشندگان متعدد را با یکدیگر مقایسه نمایند و در سود جنس را از راس فروش مدنظر خویش توصیه دهند.
جاری ساختن تخفیفات مطلوب بر روی بعضی از تولید ها
انجام تخفیفات ویژه بر روی تولیدات پرفروش، منجر جذب اکثری از یوزرها بوسیله دیجی جنس گردیده است. تخفیفات، گاهی تا هفتاد یا این که هشتاد درصد و حتی بیشتر هم می رسد که‌این زمینه سبب اختلاف بها قابل‌دقت تولید ها تارنما با بازار سنتی شد‌ه‌است. علاوه بر اینکه خریدهای مداوم از دیجی مال، منجر اعطاء جوایزی به مشتریان میشود و طرح‌های تشویقی نیکی برای آن ها در حیث گرفته شد‌ه‌است.
 امکان پیگیری توصیه خویش و تحویل محموله در طی رقم خورده
فروشگاه آنلاین دیجی فرآورده با وجود اینکه میلیون‌ها بازدید در طی روز دارااست و پیشنهاد‌های متعددی را در هر لحظه تصویب می‌نماید، از نظم خیر و خوبی در ارسال سفارشات شامل است. مجموع فرآیند ارسال پیشنهاد، از بسته‌بندی آن گرفته تا بارگیری، به اگاهی مشتری می رسد و روز تحویل آن نیز به وی ابلاغ می‌گردد تا در خانه حضور داشته باشد. به جثارت می‌اقتدار اذعان کرد که دیجی جنس یک کدام از شایسته ترین مغازه‌های اینترنتی هم اکنون حاضر در موضوع ارسال ظریف و منظم محصول ها به سراسر مرزوبوم میباشد.
ارسال پیامک های هدفمند به یوزرها دیجی متاع
ارسال پیامک‌های متعدد به یوزرها، منجر ارتقاء تعامل با آنان می‌گردد که ولی تعداد این پیامک‌ها نباید به حدی باشد که سبب آزار اشخاص خواهد شد. مغازه دیجی فرآورده به‌خیر از این قابلیت و امکان منفعت گرفته و از این روش با یوزرها خویش در تعامل میباشد. همینطور اشخاص میتوانند از روش ارسال آدرس اینترنتی یا این که تماس با راس دیجی فرآورده با نیروی کار ین فروشگاه آنلاین به تعامل بپردازند و خطاها خویش را مانند ارسال خطا جنس یا این که هر زمینه دیگری بین بگذارند تا اختلال آن ها در اسرع وقت رفع خواهد شد.
قابلیت غربال کردن نتیجه ها کاوش جهت ارتقا سرعت آن
یکی از دیگر از تجهیزات بی‌نظیر سایت فروشگاه اینترنتی دیجی محصول، امکان غربال کردن حاصل کاوش میباشد. استفاده کننده با این قابلیت، میتواند جنس مد نظرش را در سریع‌ترین فرصت ممکن پیدا نماید. درواقع، باطن مغازه‌های بزرگی مانند Digikala تولید ها بی‌شماری در اکنون عرضه میباشند. به طور طبیعی یافتن فرآورده متبوع از دربین میلیون‌ها جنس عمل رنج میباشد؛ به همین خیال با استعمال از این امکان می‌اقتدار بر سرعت جستجوی کالای مقصود خاطر نشان نمود
صدور سریع فاکتور خرید و ارسال آن برای مشتری
سرعت بالای تارنما دیجی جنس در آحاد قضیه‌ها، از بار گذاری برگه گرفته تا صدور فاکتور، مشاهده میشود. یوزرها فورا پس از خرید میتوانند فاکتور آن را مشاهده نمایند. حتی این فاکتور در قبل از خرید نیز قابل مشاهده میباشد و می‌اقتدار به‌راحتی در آن تغییراتی را جاری ساختن کرد. براین اساس کل فرایند خرید کالا، از گزینش آن گرفته تا پرداخت وجه و تحویل جنس در دیجی جنس به‌شکل ماهر شکل میگیرد که همین مدل کار سبب ساز آوازه این مارک گردیده است.
دیجی فرآورده به‌تیتر جامع‌ترین دکان‌ اینترنتی کشور‌ایران، مسیر مشقت را برای استخراج به توفیق طی نموده است و دراین باره تجربیات‌ متعددی دارااست. عده ای که تصمیم به راه اندازی استحصال‌وکار خویش دارا هستند، میتوانند با سود‌گیری از این تجربه، یک دستیابی‌وکار مطمئن برای خویش تولید نمایند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ شنبه 1 بهمن 1401 ] 9:47 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

مزایای طراحی سایت انتشارات/چاپخانه

شما می توانید امکانی را در وبسایت خویش قرار دهید که با استعمال از آن نویسندگان میل خویش را به همیاری با شما از روش لبریز کردن یک هیبت همیاری اعلام نمایند. به این‌ترتیب میتوانید به‌راحتی به نو‌ترین نوشته‌ها دسترسی پیدا کرده و همواره تولیدات خویش را به‌روز نگه دارید.

در طول طراحی وب سایت انتشاراتی یا این که چاپخانه می بایست بخشی را برای مثال امور در حیث بگیرید. چون بیشتر مشتریان قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یک متاع، گرایش دارا هستند که مثال شغل های شبیه را ببینند. این قضیه به‌ویژه برای ساخت سایت چاپخانه از مداقه ویژه‌ای شامل است.

یک کدام از دیگر از نصیب‌هایی که بایستی در طراحی سایت چاپخانه در لحاظ بگیرید؛ قسمت تعرفه‌ها و به حساب آوردن‌گر آنلاین میباشد. مشتریان رغبت دارا هستند که قبل از تصویب پیشنهاد چاپ، از هزینه این عمل با خبر شوند تا بتوانند تصمیم بهتری بگیرند. وجود یک احتساب‌گر آنلاین می تواند به مشتریان یاری دهد تا هزینه مایحتاج برای ایفا پیشنهاد خویش را قبل از هر کاری تشخیص داده و به این‌ترتیب شایسته ترین آیتم را گزینش نماید.

در طراحی وب انتشارات/چاپخانه می توانید بخشی را با تیتر پنل کاربری در حیث بگیرید. بدین‌ترتیب مشتریان دارای تعهد شما میتوانند در وبسایت عضو گردیده و بدین‌ترتیب از تخفیف‌های ویژه سود‌مند شوند.

ورقه درباره ما و تماس با ما نیز یک کدام از دیگر از مورد ها ضروری در ساخت وب سایت انتشارات/چاپخانه میباشد که به شما یاری می‌نماید تا بتوانید خویش را به مشتری معرفی کرده و امکانی را آماده نمائید که بتواند به‌راحتی با شما رابطه برقرار نماید.

قسمت نقد ها و سفارش‌ها نیز از سایر نصیب‌های اساسی در طراحی وب سایت انتشارات/چاپخانه میباشد که میتواند به شما در بهبود کارتان امداد شایانی نماید. چون وجود این نصیب قادر است شمارا از ایده ها مشتریان مطلع کرده و ضعف‌های جان دار در عمل را به شما گوشزد نماید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ چهارشنبه 28 دی 1401 ] 9:51 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

مزایای راه‌اندازی وب‌سایت نمایندگی بیمه

معرفی کمپانی بیمه
یکی قسمت‌هایی که می بایست برای وبسایت در لحاظ بگیرید، معرفی بی نقص کمپانی میباشد. این دستور خلال مارک سازی، به ارتقاء اتکا و اعتبار تارنما شما نیز امداد می‌نماید.
استعلام سابقه بیمه
کارگزاران بایستی بتوانند از روش وبسایت به سابقه بیمه خویش دسترسی داشته باشند. به‌این شکل که هر بیمه‌گزار با واردکردن داده ها فردی خویش قادر است وارد لایه‌های عمیق‌تری از وب سایت گردیده و داده ها مرتبط با سابقه بیمه خویش را به دست بیاورد.
نصیب تماس با ما: مشتریان بایستی بتوانند به‌راحتی به داده ها تماس و نشانی نمایندگی دسترسی پیدا کرده و با نیروی کار کمپانی یا این که نمایندگی تماس بگیرند. طراحی سایت به این ترتیب، شماره تماس کمپانی و نمایندگی و نشانی آحاد نمایندگی‌های دارای اعتبار کمپانی بیمه را بایستی در اینترنت‌وبسایت قرار دهید

قابلیت و امکان تمدید بیمه
خلال خرید سرویس ها بیمه، تمدید آنها نیز می بایست به‌شکل آنلاین صورت پذیرد. بدین ترتیب، بیمه‌گزاران با واردکردن داده ها فردی و ورود به اکانت کاربردی خویش میتوانند به‌شکل اینترنتی به هر جا و وقتی مبادرت به تمدید سرویس ها بیمه خویش نمایند. این پروسه باصرفه‌جویی در هزینه و وقت مشتریان، موجب بهبود تجربیات کاربری مشتریان و سرویس ها‌رسانی شما می‌گردد.
قابلیت پرداخت چکی
یکی تجهیزات تشویق‌کننده‌ای که می‌اقتدار در ساخت سایت بیمه قرار بخشید، قابلیت واریز اقساط بیمه میباشد. اکثری از سرویس ها بیمه مانند بیمه قدمت را می‌اقتدار به‌شکل ماهانه به اکانت کمپانی بیمه‌گر واریز کرد. بدین ترتیب، قابلیت و امکان واریز آنلاین اقساط قادر است میل اشخاص برای خرید از وبسایت شما‌را ارتقاء دهد.
جستجوی توسعه یافته
سرعت ارائه سرویس ها متفاوت، برای بخش اعظمی از مشتریان اصلی میباشد. به این ترتیب، عالی میباشد وبسایت خویش را به یک قسمت جستجوی توسعه یافته مجهز نمائید. این نصیب به مشتریان این قابلیت و امکان را می دهد که فوری به داده ها جامعی در خصوص بیمه موردنظر خویش دسترسی پیدا نمایند.
التفات بهینه سازی وبسایت بیمه
seo وب سایت (بهینه سازی) یا این که با صرفه‌سازی صفحه های تارنما برای موتور کاوش، یکی مهم ترین گام‌ها چهت نیل به ترافیک ورودی بیشتر و توسعه و گسترش استحصال‌وکار میباشد. چون با بهبود بهینه سازی وب سایت، صفحه ها آن بوسیله موتور کاوش تشخیص داده می شوند و احتمال داخل شدن به کاغذ نخستین حاصل گوگل بالا می‌رود.

 

مؤثرترین روش بهبود seo وبسایت بیمه ای
اعتنا داشته باشید که ساخت وب سایت بیمه میتواند در بهینه سازی آن مؤثر باشد. وب سایت می بایست طوری پیاده سازی خواهد شد که سرعت لود نیکی ارائه داده و تجربیات کاربری مطلوبی ساخت‌و‌ساز نماید. در گام بعدی، مورد ها پایین میتوانند در بهبود بهینه سازی تارنما به شما یاری نمایند:

محتوای یونیک
محتوا اساسی‌ترین قسمت هر تارنما میباشد. این محتوا میتواند به‌شکل متنی، ویدئویی، صوتی یا این که ترکیبی از کلیه یا این که برخی از آنان باشد. هر محتوایی که در وب سایت قرار می گیرد، بایستی یونیک (منحصر) باشد. به‌این مضمون‌ که از وب سایت دیگری نسخه برداری نشده باشد و داده ها مفیدی راجع‌به قضیه به کاربر ارائه بدهد. این محتوای جالب می تواند حیث مخاطبان را جلب کرده و دل الگوریتم گوگل را نیز به دست بیاورد. به این‌ترتیب، درجه وب سایت را بهبود می دهد. مثلا، شما میتوانید در باب گونه های سرویس ها بیمه به‌طور بدون نقص توضیح بدهید و به سؤالات یوزرها در این مورد جواب دهید. این شایسته ترین روش برای توفیق بهینه سازی وب سایت شما میباشد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ سه شنبه 27 دی 1401 ] 9:54 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

نکات مهم در طراحی رابط گرافیکی سایت

روش برای سئو صفحه ها فرود تلفن همراه را در این نوشته‌ی‌علمی به شما عزیزان آموزش میدهیم تا با استفاده آن‌ها منفعت ی بهتری از حضور یوزرها در سایتتان بگیرید. تقریبا 3 سالی است که موبایل ها از رایانه و لپ تاپ ها پیشی گرفته اند و حتی‌در طراحی وب، پیاده سازی برای تلفن همراه نسبت به پیاده سازی ورژن دسکتاپ حق تقدم دارد. در‌این در بین شما می بایست صفحه ها فرود مخصوصی نیز برای ورژن ی تلفن همراه سایتتان داشته باشید به دلیل آن که اخلاق و انتظارات کاربرانی که با گوشی وارد وبسایت می‌شوند نسب به عده ای که با رایانه یا این که لپ تاپ وارد شوند، مختلف است. موردها بسیار متعددی در‌این چند سال برای صفحات فرود موبایل در لحاظ گرفته شد‌ه‌است البته چندین مورد از آنها التفات بسیار متعددی دارا‌هستند که درین مقاله به آنان میپردازیم:

1. سریع به سراغ اصل مقاله بروید!

زمانی یک استفاده کننده با تلفن همراه وارد تارنما شما می شود، شما مجال متعددی برای آن که اعتنا او را جلب فرمائید و به‌دنبال خودتان بکشانید، ندارید! شما می بایست در کوتاه ترین مجال ممکن صحبت اصلی را به استفاده کننده بزنید و او‌را متقاعد فرمایید که در تارنما شما بماند. طراحی سایت همینطور کلام هایی که می‌خواهید بزنید را حق تقدم بندی نمائید و مطمئن گردید که به صدق داده ها را به یوزرها منتقل نموده اید! صراحت دارد که ما می‌گوییم در کوتاه ترین زمان ممکن، کلام را به مخاطب بگویید ولی فراموش نکنید که اصول تایپ کردن و ذکر داده ها را ذیل پا نگذارید و در چهارچوبی بهتر و صحیح محتوای شیت را تهیه کنید.

2. محل قرار گیری و ارتفاع محتوا

محل قرار گیری محتوای اساسی صفحه های شما عنایت متعددی دارد! با تمرکز به نکته ی پیشین، شما نباید زیاد کاربر را منتظر نگه دارید. از طرفی دیگر محل قابل قبولی را هم می بایست برای محتوای اساسی تعیین فرمایید تا هم از نگاه ظاهری و هم اثر روانی بر روی استفاده کننده، حالت قابل قبولی را ایجاد کرد فرمائید. نکته ی اساسی آجل، ارتفاع محتوای شماست که می بایست نسبت به محتوای مرتبط با ورژن ی دسکتاپ کوتاه خیس باشد. محتوا می بایست به سادگی ساماندهی خواهد شد تا استفاده کننده به آسانی مضمون‌ و مراد اصلی شمارا شعور نماید و به آن چه که میخواهد دست یابد.

3. به کار گیری ی وا رفته از تجهیزات هدایت و راهبری

معمولا شایسته ترین ابزار برای راهبری یوزرها و هدایت آنها به قسمت های متفاوت تارنما، منو ها و دکمه ها میباشند. شما باید این ابزارها را در دسترس آنها قرار دهید تا به سادگی و در کوتاه ترین فرصت بتوانند به سمت آنچه که می خواهند بروند.

4.سازش با کل دستگاه ها

گوشی ها و دستگاه های متعددی، با سیستم کارداران و انداره های مختلفی درین جهان وجود دارند! شما بایستی صفحه ها فرود موبایل را طوری پیاده سازی فرمایید که با همه آن‌ها سازگار باشد. اینجاست که مداقه و دشواری پیاده سازی ریسپانسیو بیشتر به دیده می‌آید.

5. یوزرها نباید زوم نمایند!

آمارها و تجربه علامت داده اند که یوزرها دوست ندارند برای استیناف ی محتوای صفحه های، زوم نمایند! نوشته ها و تمام محتوای وب سایت شما می بایست به آسانی قابل قرائت باشد تا یوزرها سوای نیاز به زوم کردن بتوانند آن‌ها را مطالعه نمایند.


تا به اینجای عمل نیمی از نکات مرتبط با سئو صفحات فرود گوشی را برای شما گفته ایم! شما میتوانید برای مطالعه ی بیشتر در مورد ساخت وب سایت و سئوی تارنما به صفحه ها آموزش ساخت وب سایت و فراگیری seo مراجعه کنید.

6. زیبایی شناسی

صفحه ها فرودی که برای ورژن ی موبایل در لحاظ می‌گیرید، بایستی به اندازه ی کافی قشنگ و دیدنی باشند. توجه کنید که اندازه ی برگه و تجهیزات اجرایی گوشی ها با رایانه متفاوت است پس باید موارد مخصوص و صحت را برای این کار تعیین و استفاده فرمایید. همینطور مکان گیری هریک از المان ها در برگه نیز آیتم اساسی دیگری در پیاده سازی و seo صفحه ها فرود تلفن همراه هست!

7. سرعت لود کاغذ

اندیشه نمیکنم که احتیاج باشد توضیح چندان متعددی در امر این مورد بدهم! تمامی ی ما از مداقه سرعت بارگذاری صفحه ها اگاهی داریم و می دانیم که چه تاثیراتی را بر بازدهی و سئوی سایت ما خواهد داشت. در ورژن ی موبایل هم، سرعت صفحات از جمله ی مهم‌ترین نکات میباشد.

8. هدفمندی جغرافیایی!

شما می‌توانید از سیستم جای یابی و لوکیشن تلفن همراه ها برای فایده برادری خوب از سایتتان استفاده کنید. شما می‌توانید برای شرایط های مختلف، landing page های مختلفی را پیاده سازی فرمائید و مخاطب را به آن ها منتقل فرمائید تا عملکردی تخصصی خیس و سود ای بهتر داشته باشید.

9. Call To Action های دیدنی

اینکه Call To Actionهای شما در ورژن ی گوشی، جالب و جذاب اعتنا باشند مداقه بسیار متعددی داراست. کاربرانی که با موبایل وارد سایت می‌شوند، فضای روءیت کرد کمتری را در چنگ دارا هستند و شما می توانید از این فضای روئت کرد بسته ی آن‌ها استعمال فرمایید و با قرا دادن یک دکمه ی جالب و چشمگیر، آن‌ها‌را به کاغذ و یا این که بخش گزینه نظرتان هدایت نمایید. طبق تحقیقات و آمارها به کارگیری از جلوه های تصویری بر روی Call To Action ، اثر اکثری بر بازدهی ورژن ی گوشی داراست.

10. آزمایش کردن!

همواره شغل های گوناگون را آزمایش و تست فرمائید. اثر هر تغییر‌و تحول را مشاهده کنید و معیار بازدهی آنان را به خیال بسپارید تا در غایت با سود گیری از مفاد مثبت، شایسته ترین تغییر‌و تحول و پیاده سازی را ایجاد فرمائید. تغییر و تحول در Call To Actionها و یا این که دکوراسیون برگه و … می توانند از جمله تغییرات اثرگذار در عمل شما باشند

در اینجا این نوشته‌ی علمی با تیتر 10 شیوه برای سئو صفحه ها فرود موبایل به آخر رسید و آرزو‌میباشد‌ که برای شما موءثر بوده باشد و از ما راضی باشید. گروه حرفه‌ای تارنما سازان با ارائه سرویس ها طراحی وب و seo و seo فراهم ی ارائه ی مشاوره و تایید توصیه های شما در این زمینه ها می باشد. جهت مشورت کردن ، برآورد هزینه و تصویب پیشنهاد می‌توانید از روش برگه ی تماس با ما مبادرت نمایید.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 6 ]

[ دوشنبه 26 دی 1401 ] 15:20 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

مهمترین نکات برای استفاده از اسکرولینگ در طراحی سایت


مهمترین نکات برای استفاده از اسکرولینگ در طراحی سایت
آنچه وقتی در ساخت سایت ممنوع بود در سال های اخیر بعنوان یک کدام از پرطرفدارترین تکنیک ها، حیاتی مجدد یافته و به یک بایستگی مبدل شده است. بعبارت دیگر اسکرولینگ با اصلاح معایب پیشین خویش بعنوان المانی هسته ای در ساخت سایت ، گشوده آفرینی گردیده است. از اینرو طراحان می بایست قوانین تازه اسکرولینگ را بیاموزند. به این خواسته قصد داریم درین نوشته‌ی علمی علل احیای مجدد ی اسکرولینگ را بازرسی کرده و به بعضی از نقاط مثبت و منفی این تکنیک اشاره کنیم.
چرا اسکرولینگ حیاتی مجدد یافت.
این سوال پاسخی ساده دارااست و آنهم موبایل های تلفن همراه میباشد. با تمرکز به پیشی خریداری نمودن یوزرها موبایل از یوزرها دسکتاپ، طراحان رابط کاربری نیز خویش را با این حقیقت وفق داده اند. طراحی سایت با ارتقا یوزرها اسکرین های کوچکتر، اسکرولینگ به یک ضرورت مبدل شوید. بعبارت دیگر با کوچکتر شدن اسکرین ها، اسکرول ها زمانبر خیس میشوند.
البته در احیای مجدد ی اسکرولینگ کارداران دیگری نیز نقش دارند که به آن ها اشاره می شود. آغاز، با دسترسی به وب پرسرعت اسکرول کردن در مقایسه با کلیک کردن صفحه به ورقه به شیوه ای سریعتر برای دسترسی به داده ها مبدل شد. رویش توانمند سایت های رسانه اجتماعی عامل دیگری بود که به احیای مجدد ی این تکنیک یاری کرد. درواقع اسکرول کردن بطور طبیعی با محتوای ایجاد کرد گردیده بوسیله یوزرها، سازش یافته میباشد.
همانطور که میدانید و در نوشته‌علمی ی دیگری نیز به آن اشاره شد ،اسکرول زمان بر درکنار پیاده سازی با محوریت کارت رویش نموده است. با مخلوط ایندو تکنیک می توانید جریانی بی نقطه پایان از محتوای  bite-sized (شایسته ترین نوع محتوا برای اینترنت و بویژه تجربیات گوشی) را به یوزرها خویش ارائه دهید.
ضمنا اصل above the fold که هنگامی بازدارنده پیشرفت اسکرولینگ بود مانند قبل مداقه دیرین را ندارد. نتایج بدست آمده از مطالعات صورت گرفته بیان‌کننده این حقیقت می باشد که یوزرها با اسکرولینگ مشکلی ندارند. گنجاندن همگی ی مفاد در above the fold موجب میگردد تا آراسته کردن تمامی چیز براساس فواصل معادل و بصورت اسکرول قابل انعطاف ناممکن گردد.
بخشی از محبوبیت above the fold بدین استدلال بود که تکنیک اسکرولینگ ، پس از پیشرفت های انجام یافته در جاوا اسکریپت و CSS فقط بعنوان یک الگوی پیاده سازی درنظر گرفته میشد. تا قبل از این جالب جلوه دادن اسکرولینگ از روش storytelling ویژوال دشوارتر بود. فکر کنید یک شیت ی وقتگیر پر‌از تکست که با تصاویر گاه و بیگاه در آن تداخل ساخت و ساز می شد ،قطعا لی اوت UI شایان توجه ای عدم وجود.
البته در‌صورتی‌که اسکرول های وقت گیر را بعنوان یک canvas به کار گیری کرده تا از روش گرافیک ها، برنامه خردسالان ها، آیکون ها و غیره بخش های ابتدایی، میانی و انتهایی محتوا را اکران دهید، به اقتدار فیلم مانند آن برای جلب توجه ی یوزرها پی خواهید موفقیت.
درحقیقت اکنون شاهد ظهورتعدادی از الگوهای پیوندی(ترکیبی) بعنوان تمایل های تازه در اسکرولینگ هستیم.بعنوان نمونه اسکرول ثابتی((fixed in place scroll که ما در UXPin تورپیج خودمان استفاده می کنیم به عبارتی تجارب ی فعل و انفعالی شبیه وبسایت های سابق اسکرول وقت گیر سوای نیاز به کشیدن عمودی سایت را اخلاق میکند.
اسکرولینگ برای چه اشخاصی مطلوب میباشد.
صحیح مانند بقیه تکنیک ها و ابزارهای پیاده سازی، اسکرولینگ نیز موافقان و معارضان خویش را دارااست. در بیشتر موردها نمیتوان اعلام‌کرد موافقان یا این که معارضان این تکنیک حق دارا هستند یا این که غلط میکنند. به این ترتیب قبل از به کارگیری از این تکنیک می بایست تک تک جوانب را بخوبی سنجید.
جنبه های مثبت اسکرولینگ:
تشویق و علت ای برای تعامل:  اسکرولینگ با تحریک دائمی تغییر تحول المان قادر است متدی دیدنی برای storytelling باشد که یوزرها را به تعامل تشویق میکند، بویژه در صورتی‌که اسکرولینگ پارالاکس با ذوق و سلیقه و با ذوق جاری ساختن گردد.
سرعت بیشتر:  اسکرولینگ وقتگیر از کلیلک کردن در نویگیشن های پیچیده سریعتر بوده و موجب کندی یا این که محدودیت در تجارب ی کاربری نمی‌شود. درواقع ادراک و شعور فرصت از سپری شد مجال ،التفات بیشتری دارد.
اغوا و جلب یوزرها:  استفاده ی آسوده از اسکرولینگ موجب تشویق تعامل در یوزرها گردیده و آن‌ها مجال بیشتری در وبسایت سپری میکنند. این آیتم در وبسایت هایی با اسکرول نامحدود صدق بیشتری داراست به دلیل آنکه در اینگونه وبسایت هایی می‌توانید به یوزرها یاری کنید تا محتواهای مرتبطی را بیابند که حتی فکرش را نمیکردند.
پیاده سازی واکنشگر: بدلیل تنوع سایز در اسکرین ها و امکان های مختلف آنها ،دیزاین قادر است بغرنج شود ولی اسکرولینگ به معمولی کردن این تفاوت ها امداد میکند.
در دست گرفتن جسچر:  بنظر می‌رسد اسکرولینگ بطور ارگانیک با تاچ مرتبط هست البته سوایپ کردن به سمت زیر از ضربه زدن های مکرر روی نواحی گوناگون اسکرین آسانتر میباشد. بعلاوه یوزرها، بویژه یوزرها گوشی آنرا بعنوان نحوه ای برای اکران داده ها پذیرفته اند.
پیاده سازی دلنشین: راجع به تجارب ی کاربری تعداد کمترکلیک ها به تعاملات سریعتر باعث شد‌ه‌است.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ شنبه 24 دی 1401 ] 9:27 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تفاوت صفحات پویا و ایستا در طراحی وب

در پیاده سازی صفحه های اینترنت‌تارنما، بعضا از صفحه های دارنده محتوای اثبات و برخی دارنده محتوای متغیر بر پایه ی اخلاق یوزرها میباشند. بر همین پایه صفحه های اینترنت را به دو تیم‌ی استاتیک (ایستا) و داینامیک (پویا) تقسیم می‌نمایند. در‌این نوشته‌ی علمی یاروهمدم ما باشید تا با تفاوت صفحه های استاتیک و داینامیک آشنا گردید.


شیت استاتیک چیست؟

ورقه استایک یا این که ایستا، به کاغذ‌ای از طراحی سایت گفته میگردد که دارنده محتوای اثبات و یکسان برای همگی‌ی یوزرها میباشد. این صفحه های که اکثر زمان ها با HTML، CSS و جاوا اسکریپت، طراحی گردیده‌اند، برای اکران محتوا اکثر اوقات درخواستی به سرور ارسال نمیکنند یا این که درخواست واحد و ثابتی به سرور ارسال می‌نمایند. سرورهم در کلیه‌ی وضعیت برای این صفحه های جواب یکسان ارسال می‌نماید.


برای مثال برگه‌ی درباره ما یا این که تماس با در وبسایت، دارنده محتوای ثابتی میباشند. صفحه های استاتیک به‌این معنی نیستند که هیچ‌گاه دستکاری نشده و قابل تغییر و تحول نباشند. بلکه می‌اقتدار محتوای آن‌ها را تغییر‌و تحول بخشید البته اکثر زمان ها مورد ها نیازی به عوض کردن مداوم آنان وجود ندارد بدین ترتیب دارنده محتوای ثابتی می باشند.


برگه داینامیک چیست؟

صفحه های داینامیک یا این که پویا، به صفحاتی گفته می‌گردد که دارنده محتوای متعدد برای یوزرها می‌باشند. برای تشکیل داد این صفحه های از زبانها و تکنولوژی‌های نرم‌افزار‌نویسی مثل php، ajax، asp.net و… به کار گیری می شود.


در صفحه ها داینامیک مطابق تعیین یا این که اخلاق و رفتار کاربرها، شاهد محتواهای گوناگونی هستیم. مثل صفحه ها آب‌وهوا شناسی که مطابق گزینش استان و شهر محتوای مجزایی مشاهده می کنیم.


مثال‌ای از صفحه ها اینترنت پویا را می‌قدرت با شیت‌ی سبد خرید نمونه زد. محتوای این شیت برای استفاده کننده، مبتنی بر گزینش‌های پیشین وی گوناگون میباشد.


اشکال صفحه های اینترنت پویا

صفحه ها پویا را می‌قدرت در دو تیم تقسیم بندی کرد. صفحاتی که با کدهای سمت مخاطب پویا گردیده‌اند و صفحاتی که با کدهای سمت سرور به یک برگه اینترنت داینامیک تبدیل گردیده‌اند.


۱- صفحه های پویا سمت استفاده کننده (CLIENT-SIDE)

محتوای این صفحه های با خلق و خوی کاربرها در سمت مخاطب (FRONT-SIDE) تغییراتی دارااست. این محتوا به یاری کامپیوتر استفاده کننده و در مروگر وی صورت می گیرد و از سرور برای این سبک تغییرات یاری گرفته نمیشود. پویایی این صفحه های اکثر زمان ها به امداد گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی سمت استفاده کننده مثل جاوا اسکریپت صورت میگیرد. مانند اتفاقاتی که در کاغذ به واسطه‌ی کلیک‌های مخاطب ساخت‌و‌ساز میگردد.


۲- صفحه های پویا سمت سرور (SERVER-SIDE)

پویایی این نوع صفحه های مبنی بر رفتارهای بازدیدکننده به یاری سرور ساخت و ساز می‌گردددر‌این سبک صفحه های برای پویا کردن صفحه های از لهجه‌های اپ‌نویسی بک‌اند امداد گرفته میگرددمثلا صفحه ها ورود، سبدخرید و هیبت‌ها از این مجموعه میباشند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ پنجشنبه 22 دی 1401 ] 11:19 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

TypeScript چه کاربردی دارد


TypeScript چه کاربردی دارد

با توسعه و گسترش روز افزون زبان برنامه نویسی Javascript و استفاده هر چه بیشتر آن در ساخت برنامه‌های تحت وب این گویش به یکی اقتدار‌های والا در ایجاد کرد اپ‌های بر طبق وب تبدیل شده است. ترکیب این زبان با Css و Html5 نسبتاً هر گونه نیاز برای تنظیم و توسعه و گسترش برنامه‌های وب را حل کرده است. جاوا اسکریپت در صدر برای اسکریپت نویسی سمت کلاینت برای صفحات وب ساخت شد و برای سال‌ها به‌عنوان ابزاری برای رئیس کردن رویدادهای صفحه های وب محدود شده بود و در منفعت بسیاری از امکانات ما یحتاج برای اپلیکیشن‌نویسی اپ‌های مقیاس گرانقدر را به‌همپا نداشت. امروزه به قدری Javascript توسعه داده شده است که حتی‌در ایجاد کرد نرم افزار‌های Native مانند Windows Store و نرم افزار‌های پایین Cloud نیز استعمال میشود.

 توسعه و گسترش‌های انجام یافته و اشاره شده درین حوزه موجب شد تا شاهد پیداش نرم‌افزار‌های بر اساس جاوا اسکریپت طراحی سایت  با سایزهای بی سابقه‌ای باشیم و این بیانگر این بود که تشکیل داد برنامه‌های بر طبق جاوا اسکریپت در مقیاس‌های گران قدر دستور دشواری هست و موقتی TypeScript توسط غول نرم افزاری عالم (Microsoft) پا به عرصه نهاده که این روند را شل‌تر نماید. به امداد TypeScript می‌توان اپ تحت JavaScript در مقیاس گران قدر تشکیل داد به طوری با هر مرورگر و سیستم عاملی سازگار باشد. TypeScript از شی گرایی نیز حمایت می‌کند و خروجی آن در نهایت به JavaScript کامپایل می گردد. خیلی‌ها عقیده دارا‌هستند که غرض اساسی مایکروسافت از ساخت و گسترش این گویش رقابت با CoffeeScript میباشد. CoffeeScript یک گویش متن باز میباشد که در سال 2009 به وسیله Jeremy Ashkenas ایجاد شده است و سورس آن در GitHub جانور میباشد. در آجل، بیشتر به مباحث مربوط به CoffeeScript و آموزش آن خواهم پرداخت.


با TypeScript چه چیزهایی به دست خوا‌هیم آورد؟


یک نکته حائض اهمیت این می‌باشد که این گویش به خیر در Visual Studio هواخواهی میگردد و قابلیت و امکان Intellisense نوشتن نرم افزار بدین لهجه را دلپذیرتر خواهد کرد و از طرفی دیگر یکی‌از مهم ترین مزیت هایی که TypeScript در چنگ ما قرار می‌دهد این هست که میتوانیم به صورت Syntax آشنای شی گرایی کد نویسی کنیم و خیلی وا رفته‌تر کد‌های خود را مرتب سازی کرده و از نوشتن کد‌های تکراری اجتناب کنیم.


یک کدام از‌از سایر از مزیت‌های مهم این گویش این می‌باشد که این گویش از Static Typing به خیر مدد می‌کند. این بدین مضمون‌ میباشد که شما آغاز بایستی متغیر‌ها را تعریف‌و‌تمجید کرده و نوع آنان‌را مشخص فرمایید و هم چنین در هنگام پاس دادن مقادیر به پارامتر‌های توابع می بایست قطعا به نوع داده ای آن ها اعتنا داشته باشید چون کامپایلر در بین انواع داده ای در TypeScript تمایز قایل میباشد و در صورت رعایت نکردن این گزینه شما با غلط مواجه خواهید شد. این تمایز قایل شدن منجر می گردد که نرم افزار هایی خواناتر داشته باشیم از طرفی باعث می شود که اشتباه یابی و نوشتن تست برای نرم‌افزار وا رفته‌تر و تمیزتر باشد. مغایر JavaScript، در TypeScript(به دلیل دفاع از شی گرایی) می توانیم ضمن داشتن کلاس، اینترفیس نیز داشته باشیم و فعلا مزایای استفاده از اینترفیس بر کسی پوشیده نیست.


به دلیل اینکه کد‌های TypeScript استارت کامپایل شده و آن گاه تبدیل به کد‌های JavaScript میگردند در فایده قبل از رسیدن به مرحله اجرای پروژه، ما از خطاهای جانور در کد خود مطلع خوا‌هیم شد.


ولی این نکته را نیز فراموش نخواهیم کرد که این لهجه نو متولد شد‌ه‌است (سال 2012 بوسیله Anders Hejlsberg) و همچنان در در حال حاضر توسعه میباشد و این موقتا مهم‌ترین عیب این زبان میتواند باشد چون هنوز به پختگی سایر گویش‌های اسکریپتی در نیامده میباشد.

مثلا به قطعه نوشته شده با TypeScript دقت فرمائید

توجه فرمائید که در‌این قطعه کد بالا از امکاناتی مثلا class و Constructor مستعمل میباشد که این کد ها در پایان با مساوی آن در JavaScript جایگزین خواهند شد.

کدهای تشکیل داد شده در کلیه مرور گرها قابل اجرا می‌باشند و با تمرکز به پیشرفت روز افزون دنیای وب و گویش جاوا اسکریپت، در آتی ای نزدیک امکانات TypeScript بدین لهجه نیز روش پیدا می کنند، که در بهره از کد های TypeScript می اقتدار خروجی های مختلفی برای نسخه های متفاوت جاوا اسکریپت، در مرورگرهایی که این امکانات را پیشتیبانی می کنند، تنظیم کرد.

TypeScript گروه ای بزرگ از امکانات را در اختیار ما قرار می دهد، که کلیه این امکانات به یاور Intellisense فوق العاده آن در نزدیکی Visual Studio هم پا گردیده است. موردها ذیل را می قدرت تحت را برترین امکانات آن نام توفیق:

1. Classes

2. Types

3. Generics

4. Modules

5. Compile-time Type Checking

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ چهارشنبه 21 دی 1401 ] 10:22 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]