لندینگ پیج و ویژگی های آن

شیت فرود چیست؟
صفحه فرود مقصد عده ای هست که بعداز دیدن بازاریابی آنلاین یا کمپین تبلیغاتی شما عشق و علاقه مند به دستیابی اطلاعات بیشتر در مورد تجارت شما میباشند. صفحه های فرود که نباید با یک برگه اسپلش یا میکروسایت اشتباه گرفته شوند، کاربران را ترغیب می کنند تا روی یک فراخوان برای اقدام استراتژیک (CTA) مانند «آغاز به شغل»، «اشتراک» یا «موقتا خرید فرمائید» کلیک کنند. صفحات فرود بر روی یک غرض واحد تمرکز می کنند، معمولاً تبدیل یا تولید سرنخ. این توجه آن‌ها را بسیار مؤثر می کند و هزینه های دستیابی سرنخ و فروش را کاهش میدهد.
صفحات فرود در مقابل سایت ها
تفاوت مهم دربین صفحه اصلی سایت و صفحه فرود این هست که یک ورقه فرود خاص و یک صفحه مهم یکسری وجهی است. محتوای برگه اصلی معرفی می‌شود، در حالی که ورقه فرود اطلاعاتی متناسب با هدف مورد نظر خود ارائه می‌دهد. همانگونه که اشاره کردیم، شیت فرود صرفا یک هدف دارااست. از طرف دیگر صفحه های اساسی اهداف مختلفی دارا‌هستند. به همین دلیل، یک برگه اساسی معمولاً حاوی پیوندهای مختلفی می‌باشد. طراحی سایت صفحات فرود معمولاً فقط یک پیوند را برای تمرکز بازدیدکنندگان بر روی CTA اول ارائه می دهند. براین اساس، صفحات فرود صرفا دو آیتم را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند: تبدیل یا خروج از ورقه.
برای اینکه فهم و شعور بهتری از تفاوت دربین این دو به شما بدهیم، در زیر یک الگوی نمونه از هرمورد ارائه کرده‌ایم:
قالب ورقه اساسی: یک قالب صفحه اساسی که دارای یک سری CTA، لینک و پیوند و تصویر هست.
قالب شیت فرود: یک قالب ورقه فرود که تنها یک CTA دارااست و نوار ناوبری ندارد.
انواع لندینگ پیج ها یا همان صفحات فرود
زمانی در نظر می‌گیرید که کدام صفحه فرود برای کسب و کار شما مناسب است، به اهداف خود فکر کنید. آیا می خواهید اطلاعات تماس برای سرنخ ها را عده فرمایید؟ آیا شما یک فروش منحصر ارائه می دهید؟ آیا می‌خواهید برای یک رخداد RSVP عده کنید؟ تمرکز مستقیم روی این غرض به شما امداد می کند تا یک ورقه دقیق و بسیار هدفمند بسازید. بیایید شایع ترین انواع صفحه ها فرود را مورد گفت و گو قرار دهیم:
صفحه فرود با فرم زمان بر: همان گونه که از نام آن پیداست، برگه فرود با فرم طولانی طولانی ترین نوع صفحه فرود می باشد. دارای حجم قابل توجهی از محتوا، از جمله اطلاعات بلندمرتبه راجع‌به یک جنس یا خدمات و تصاویری می باشد که بر ارزشی که محصول یا خدمات میتواند ارائه دهد تأکید می کند. به همین دلیل، صفحه ها فروش وقت گیر مدت می توانند برای اهداف بهینه سازی جستجو جذاب باشند.
ورقه فرود محصول: در حالتی‌که محصولی دارید که می خواهید در کانون دقت قرار دهید، یک شیت فرود مال ساخت و ساز فرمائید. میتوانید از آن برای استیناف عملکرد، مختصات و مزایای کالا به کار گیری کنید.
کاغذ فرود رخداد: در‌صورتی‌که صاحب خانه یک اتفاق افتاد هستید، یک شیت فرود اتفاق افتاد ساخت فرمایید تا تبلیغ وقوع افتاد خود را بسیار آسان‌تر نمایید. این یک طریق شل برای افراد عشق مند برای دستیابی اطلاعات بیشتر، RSVP یا خرید بلیط ارائه می‌دهد.
صفحه فرود نسل پیشرو: که به آن کاغذ «سرنخ سرنخ» یا «تصرف سرنخ» نیز می گویند، یک صفحه فرود نسل پیشرو با گردآوری‌آوری اطلاعات درباره مخاطبان شما، سرنخ ساخت‌و‌ساز می‌کند. معمولاً مشمول فرمی می باشد که بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات تماس خود را ارسال کنند. صفحه ها فرود پیشرو می توانند به شما کمک کنند تا راجع‌به مشتریان بالقوه خود و همچنین روش دسترسی به آن‌ها بینش حصول نمائید. برای تشویق کاربران به وارد کردن جزئیات خود، انگیزه ای مانند کد کوپن، کتاب الکترونیکی، وبینار یا محتوای روزنامه مخصوص ارائه دهید.
لغو اشتراک شیت فرود: یک صفحه فرود لغو اشتراک آخرین زمان را به شما می دهد تا مشتریانی را که برای بازاریابی ایمیلی شما ثبت نام کرده اند در قیف بازاریابی نگه دارید. می‌توانید انگیزه‌هایی برای دیدنی‌تر کردن اشتراک آنان، به جای گزینه تغییر‌و تحول تعداد نشانی اینترنتی‌ها یا یاد‌آوری به آنها در صورت تمایل به لغو اشتراک، از دست بدهید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ سه شنبه 4 بهمن 1401 ] 10:51 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]