بها‌های خویش را تفصیل دهید
درباره ما، می بایست بیش تر از یک رزومه باشد. در آن گستردن دهید کی میباشید و درباره ارزش‌ها و اصول خویش و این که چرا محصولتان برای شما اساسی میباشد حرف فرمایید. در شرایطی‌که در شغل های خیریه کمپانی دارید، قسمت درباره ما شایسته ترین حالت برای ذکر آن است. از‌آنجا که احساسات بر فرایند تصمیم‌گیری اثر دارا هستند، به اشتراک گذاشتن قیمت‌های شما التفات مییابند و درباره ما شایسته ترین شرایط برای آن میباشد.
جالب باشید
در شیت درباره ما، شما می خواهید جذابیت بیش‌تری داشته باشید و اعتنا بازدیدکنندگان را به خویش جلب فرمائید. براین اساس می بایست جذاب باشید. مثلا در صورتی‌که کمپانی شما اسم جالبی دارد به ذکر تاریخچه و چرایی گزینش آن و نیز معنای آن برای شما بپردازید. طراحی سایت به روایت‌های دیدنی و حقیقی پشت پرده تجارت خویش اشاره نمایید و علایق و عمل‌های جانبی خویش را به نوعی با کار کمپانی خویش رابطه دهید. این‌ها می‌توانند برای مشتریان دیدنی باشند.
روایت شروع خویش را بگویید
آیا روایت جالبی راجع‌به طرز آغاز عمل خویش دارید؟ آن را به اشتراک بگذارید. همه شیدا تلاوت داستان‌های کوتاه و حقیقی هستند. هنگامی عموم از شما می‌پرسند، چطور آغاز کردید؟ پاسخ شما چیست؟ این به عبارتی قصه درباره ما میباشد. گفتن روایت در کاغذ درباره ما، میتواند به دلایل تحت اثر سریعی داشته باشد:
به خواننده یاری می‌نماید شرایط شما‌را تجسم نماید
ورژن درباره ما، شما را فردی و وابسته به خودتان می‌نماید
به روش جالبی می‌توانید نقطه نظرهای خویش را مطرح کنید
صفحه درباره ما را دیدنی و به نوعی مشغول‌کننده می‌نماید
به حافظه داشته باشد حقایق مهم می باشند البته آن‌چه در ذهن‌ها میماند، روایت‌ها می‌باشند.
جدول هنگامی داشته باشید
در صورتی کسب و کار شما چندین سال میباشد که عمل می‌نماید و در این شیوه سوابق پرورش و توفیق‌ دارید، می‌توانید با یک جدول هنگامی تحت عنوان یک افزودنی بهتر، آن را در قسمت درباره ما بیاورید. جدول زمانی قادر است ارائه‌ای جذاب از تاریخچه کمپانی شما باشد. جدول هنگامی به شما این امکان را می دهد که در قالبی راحت و حاوی موادتشکیل دهنده بصری، داده ها و جزئیات متعددی به بازدیدکنندگان خویش بدهید.
ورقه درباره ما حرفه ای
از کلیپ به کارگیری کنید
برای جلب دقت و تقویت پیام خویش از یک کلیپ کوتاه و مختصر در قسمت درباره ما به کار گیری نمایید. مایحتاج وجود ندارد کلیپ شما زمانبر و مانند یک فیلم واقعی باشد، فقط نکته قابل توجه ارائه پیام و موثر بودن آن می‌باشد.
دعوت به مبادرت را در برگه درباره ما در حیث بگیرید
ورقه درباره ما جایی میباشد که شما با یاری بازدیدکنندگان خویش میتوانید وارد فرآیند بعد گردید؛ بنابراین با گزاره‌ای کوتاه و بیان کننده از آنان دعوت فرمایید. به مثال‌های زیر دقت نمائید:
در وب سایت ما تصویب‌ اسم کنید
زمان آموزشی خویش را شروع فرمایید
در مجله عضو گردید
وقت مشورت بگیرید
درباره .... بیشتر بدانید
تایپ کردن دعوت‌طومار عمل سادگی است و فقط بایستی اعتنا کنید که کوتاه و قابل شعور باشد.
می بایست بدانید شناختن شما یعنی دوست داشتن شما. درباره ما می‌تواند به عبارتی قسمتی باشد که بازدیدکنندگان شمارا به مشتریان شما تبدیل می‌نماید. براین اساس در‌صورتی‌که اینترنت‌وب سایت شما درباره ما موثری ندارد، می بایست سریعا مبادرت به پیاده سازی مجدد درباره ما نمائید و از این روش مسیر توفیق خویش را هموارتر نمایید. کمپانی طراحی وب سایت ایده پویا قادر است برای شما شایسته ترین و موثرترین درباره مارا پیاده سازی و جاری ساختن نماید. به وبسایت ایده پویا راز بزنید و از مثال شغل های آن بازدید نمایید. نگران نباشید، حتی در صورتی‌که درباره ما وب سایت خویش را پیاده سازی کرده‌اید برای بهتر و خوب شدن آن، ایده پویا کنار شما خواهد بود.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 3 بهمن 1401 ] 14:59 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]