نکات مهم در طراحی رابط گرافیکی سایت

روش برای سئو صفحه ها فرود تلفن همراه را در این نوشته‌ی‌علمی به شما عزیزان آموزش میدهیم تا با استفاده آن‌ها منفعت ی بهتری از حضور یوزرها در سایتتان بگیرید. تقریبا 3 سالی است که موبایل ها از رایانه و لپ تاپ ها پیشی گرفته اند و حتی‌در طراحی وب، پیاده سازی برای تلفن همراه نسبت به پیاده سازی ورژن دسکتاپ حق تقدم دارد. در‌این در بین شما می بایست صفحه ها فرود مخصوصی نیز برای ورژن ی تلفن همراه سایتتان داشته باشید به دلیل آن که اخلاق و انتظارات کاربرانی که با گوشی وارد وبسایت می‌شوند نسب به عده ای که با رایانه یا این که لپ تاپ وارد شوند، مختلف است. موردها بسیار متعددی در‌این چند سال برای صفحات فرود موبایل در لحاظ گرفته شد‌ه‌است البته چندین مورد از آنها التفات بسیار متعددی دارا‌هستند که درین مقاله به آنان میپردازیم:

1. سریع به سراغ اصل مقاله بروید!

زمانی یک استفاده کننده با تلفن همراه وارد تارنما شما می شود، شما مجال متعددی برای آن که اعتنا او را جلب فرمائید و به‌دنبال خودتان بکشانید، ندارید! شما می بایست در کوتاه ترین مجال ممکن صحبت اصلی را به استفاده کننده بزنید و او‌را متقاعد فرمایید که در تارنما شما بماند. طراحی سایت همینطور کلام هایی که می‌خواهید بزنید را حق تقدم بندی نمائید و مطمئن گردید که به صدق داده ها را به یوزرها منتقل نموده اید! صراحت دارد که ما می‌گوییم در کوتاه ترین زمان ممکن، کلام را به مخاطب بگویید ولی فراموش نکنید که اصول تایپ کردن و ذکر داده ها را ذیل پا نگذارید و در چهارچوبی بهتر و صحیح محتوای شیت را تهیه کنید.

2. محل قرار گیری و ارتفاع محتوا

محل قرار گیری محتوای اساسی صفحه های شما عنایت متعددی دارد! با تمرکز به نکته ی پیشین، شما نباید زیاد کاربر را منتظر نگه دارید. از طرفی دیگر محل قابل قبولی را هم می بایست برای محتوای اساسی تعیین فرمایید تا هم از نگاه ظاهری و هم اثر روانی بر روی استفاده کننده، حالت قابل قبولی را ایجاد کرد فرمائید. نکته ی اساسی آجل، ارتفاع محتوای شماست که می بایست نسبت به محتوای مرتبط با ورژن ی دسکتاپ کوتاه خیس باشد. محتوا می بایست به سادگی ساماندهی خواهد شد تا استفاده کننده به آسانی مضمون‌ و مراد اصلی شمارا شعور نماید و به آن چه که میخواهد دست یابد.

3. به کار گیری ی وا رفته از تجهیزات هدایت و راهبری

معمولا شایسته ترین ابزار برای راهبری یوزرها و هدایت آنها به قسمت های متفاوت تارنما، منو ها و دکمه ها میباشند. شما باید این ابزارها را در دسترس آنها قرار دهید تا به سادگی و در کوتاه ترین فرصت بتوانند به سمت آنچه که می خواهند بروند.

4.سازش با کل دستگاه ها

گوشی ها و دستگاه های متعددی، با سیستم کارداران و انداره های مختلفی درین جهان وجود دارند! شما بایستی صفحه ها فرود موبایل را طوری پیاده سازی فرمایید که با همه آن‌ها سازگار باشد. اینجاست که مداقه و دشواری پیاده سازی ریسپانسیو بیشتر به دیده می‌آید.

5. یوزرها نباید زوم نمایند!

آمارها و تجربه علامت داده اند که یوزرها دوست ندارند برای استیناف ی محتوای صفحه های، زوم نمایند! نوشته ها و تمام محتوای وب سایت شما می بایست به آسانی قابل قرائت باشد تا یوزرها سوای نیاز به زوم کردن بتوانند آن‌ها را مطالعه نمایند.


تا به اینجای عمل نیمی از نکات مرتبط با سئو صفحات فرود گوشی را برای شما گفته ایم! شما میتوانید برای مطالعه ی بیشتر در مورد ساخت وب سایت و سئوی تارنما به صفحه ها آموزش ساخت وب سایت و فراگیری seo مراجعه کنید.

6. زیبایی شناسی

صفحه ها فرودی که برای ورژن ی موبایل در لحاظ می‌گیرید، بایستی به اندازه ی کافی قشنگ و دیدنی باشند. توجه کنید که اندازه ی برگه و تجهیزات اجرایی گوشی ها با رایانه متفاوت است پس باید موارد مخصوص و صحت را برای این کار تعیین و استفاده فرمایید. همینطور مکان گیری هریک از المان ها در برگه نیز آیتم اساسی دیگری در پیاده سازی و seo صفحه ها فرود تلفن همراه هست!

7. سرعت لود کاغذ

اندیشه نمیکنم که احتیاج باشد توضیح چندان متعددی در امر این مورد بدهم! تمامی ی ما از مداقه سرعت بارگذاری صفحه ها اگاهی داریم و می دانیم که چه تاثیراتی را بر بازدهی و سئوی سایت ما خواهد داشت. در ورژن ی موبایل هم، سرعت صفحات از جمله ی مهم‌ترین نکات میباشد.

8. هدفمندی جغرافیایی!

شما می‌توانید از سیستم جای یابی و لوکیشن تلفن همراه ها برای فایده برادری خوب از سایتتان استفاده کنید. شما می‌توانید برای شرایط های مختلف، landing page های مختلفی را پیاده سازی فرمائید و مخاطب را به آن ها منتقل فرمائید تا عملکردی تخصصی خیس و سود ای بهتر داشته باشید.

9. Call To Action های دیدنی

اینکه Call To Actionهای شما در ورژن ی گوشی، جالب و جذاب اعتنا باشند مداقه بسیار متعددی داراست. کاربرانی که با موبایل وارد سایت می‌شوند، فضای روءیت کرد کمتری را در چنگ دارا هستند و شما می توانید از این فضای روئت کرد بسته ی آن‌ها استعمال فرمایید و با قرا دادن یک دکمه ی جالب و چشمگیر، آن‌ها‌را به کاغذ و یا این که بخش گزینه نظرتان هدایت نمایید. طبق تحقیقات و آمارها به کارگیری از جلوه های تصویری بر روی Call To Action ، اثر اکثری بر بازدهی ورژن ی گوشی داراست.

10. آزمایش کردن!

همواره شغل های گوناگون را آزمایش و تست فرمائید. اثر هر تغییر‌و تحول را مشاهده کنید و معیار بازدهی آنان را به خیال بسپارید تا در غایت با سود گیری از مفاد مثبت، شایسته ترین تغییر‌و تحول و پیاده سازی را ایجاد فرمائید. تغییر و تحول در Call To Actionها و یا این که دکوراسیون برگه و … می توانند از جمله تغییرات اثرگذار در عمل شما باشند

در اینجا این نوشته‌ی علمی با تیتر 10 شیوه برای سئو صفحه ها فرود موبایل به آخر رسید و آرزو‌میباشد‌ که برای شما موءثر بوده باشد و از ما راضی باشید. گروه حرفه‌ای تارنما سازان با ارائه سرویس ها طراحی وب و seo و seo فراهم ی ارائه ی مشاوره و تایید توصیه های شما در این زمینه ها می باشد. جهت مشورت کردن ، برآورد هزینه و تصویب پیشنهاد می‌توانید از روش برگه ی تماس با ما مبادرت نمایید.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 6 ]

[ دوشنبه 26 دی 1401 ] 15:20 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]