قدم اساسی برای ارتقا امنیت وردپرس

قدم اساسی برای ارتقا امنیت وردپرس
اجازه بدهید شروع یک آمار درخصوص سایت های هک شده در اختیارتان قرار بدهم تا خودتان خوب با مداقه و حق اولویت هرمورد از حفره های امنیت وب سایت وردپرسی آشنا شوید. طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در وب انگلیسی،
هاستینگ ضعیف باعث هک شدن 41 درصد از وبسایت ها شده،
29 درصد از وب سایت های وردپرسی از طریق قالب ناامن هک شده اند،
افزونه های غیر مطمئن سبب ساز هک شدن 22 درصد از تارنما های وردپرسی بوده،
و در نهایت به 8 درصد دیگر از وب سایت ها، به دلیل راز و نام کاربری ضعیف نفوذ شده.
در این نوشته ی علمی علاوه بر راهکارهایی در زمینه‌ی رفع حفره های امنیتی بالا، تمامی نکاتی که باید برای ارتقای امنیت وردپرس بدانید و انجام بدهید را به شما آموزش میدهم.

آنچه در این نوشته‌ی‌علمی خواهید آموخت  نمایش سرفصل ها 
مرحله به مرحله تا ارتقای امنیت وردپرس
این نوشته‌علمی کلاً به دو قسمت تقسم شده. در قسمت نخستین در باب نکاتی صحبت میکنم که باید به طور پیش فرض برای تامین امنیت وردپرس آن‌ها‌را اجرایی نمایید. طراحی سایت در بخش دوم هم نکاتی را به شما آموزش می‌دهم که بعد از رعایت این موردها، باید برای امن تر کردن سایت و در امان ماندن از هکرهای متخصص و ماهر اجرای شان فرمایید.

1_ از فضای میزبانی شروع نمایید
همان طور که در آمار بالا هم خواندید، هاستینگ ضعیف یکی از مهم ترین دلایل و کارداران هک شدن وب سایت های وردپرسی می باشد. به عنوان کسی که یک بار به خیال تعیین هاست نامناسب سایتش هک شده و در واقع از لهجه یک جراحت خورده:

لطفا به هیچ عنوان سراغ هاست های بدون پول یا خیلی ارزان وردپرسی نروید.

من به شدت به جمله “هیچ ارزانی بی استدلال نیست” اعتقاد و باور دارم. بنابراین توصیه میکنم حتما قبل از خرید هاست به اعتبار شرکت مورد نظر اعتنا نمایید. من اکنون برای خرید هاست وب سایت های خودم و وب سایت دیگر مشتریان از شرکت هایی مثل کشور ایران سرور، مرز و بوم وب هاست و… استفاده می‌کنم.

اما در حالتی که کیفیت هاست برای تان اهمیت زیادی دارااست، توصیه میکنم قبل از خرید، به سراغ سایت های پرسش و پاسخ در قضیه طراحی وب یا دسته های تلگرامی طراحان سایت رفته و از آن‌ها درباره‌ی کیفیت هاستینگ شرکت مورد نظرتان سوال فرمایید.

2_ هر افزونه ای برای نصب کردن نیست!
همین جا باید با یک کدام از مهم ترین قاتلان امنیت وردپرس آشنای تان کنم: افزونه های هک شده و بدون‌پول! مشاهده کنید اکثر وقت ها افزونه های وردپرسی به دست برنامه نویسان خارجی تشکیل‌شده اند و باارزش های دلاری در مارکت های آمریکایی و اروپایی به فروش میرسند. ما ایرانی ها برای تهیه و تنظیم این افزونه ها 3 راه‌حل داریم:

خرید دلاری از خود مارکت های خارجی با ارزش بسیار بالا،
خرید از مارکت های ایرانی مثل ژاکت و راستچین با قیمت ریالی و ارزان تر،
دانلود از سایت هایی که افزونه ها را اصطلاحا null کرده و به طور مجانی در اختیارتان قرار میدهند.
2 تای نخستین راهکارهای صحیح و راهکار سوم، مطرح ترین نادرست ممکن هست! در واقع اکثر زمان ها هکرها و نرم افزار نویسانی که این افزونه ها را به طور بدون‌پول در اختیار شما قرار میدهند، در آنها کدهایی جای گذاری میکنند که امنیت وب سایت تان را به خطر بیندازد. از جمله ممکن می باشد کدی در افزونه مورد نظر باشد که اطلاعات ورود رئیس به سایت را برای آفریننده افزونه ارسال کند. براین اساس ابدا برای استعمال از افزونه های پولی، از راهکار سوم استفاده نکنید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ دوشنبه 8 اسفند 1401 ] 9:56 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]