Ransomware چیست و چه تاثیری بر سایت دارد

در شرایطی‌که ابزارهای تبلیغاتی ، دزد دنیای بدافزار میباشد ، Ransomware آدم کش آن میباشد!
این نوع دیگری از قابل انعطاف افزارهای مخرب میباشد که در سایه ها مخفی نمیشود.
Ransomware با بعضی از اقدامات شمارا ترساندن می نماید و یا این که سیستم شمارا مختل می نماید مگر اینکه هزینه پرداخت فرمایید تا آن را حذف فرمایید.
یک شیوه معمول اخاذی بوسیله این بدافزار این میباشد که فولدر های شمارا رمزنگاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می نماید و بعد از آن مهاجمان از شما درخواست پول می نمایند تا پوشه ها را رمزگشایی نمایند.
با این درحال حاضر Ransomware همینطور میتواند در جهت معکوس مصرف شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به داده ها و یا این که زخم رساندن به سیستم شما.
Ransomware اکثر وقت ها از روش آدرس اینترنتی بسط مییابد و تحت عنوان ضمیمه هایی که یک توشه کانال را گشوده می نماید ، مسدود میگردد.
این بدافزار همینطور میتواند برای غرض قرار دادن تارنما های وردپرس طراحی سایت  گزینه به کارگیری قرار گیرد به‌این شکل که فولدر های هر تارنما را کد گذاری می نماید و آن‌گاه سعی می نماید تا از صاحب و مالک تارنما هزینه اخذ نماید تا مجددا آنها‌را گشوده گرداند.
شایسته ترین خط مش برای از دربین بردن این حمله ها ، به دست آوردن بک آپ منظم از تارنما میباشد همینطور اساسی میباشد که هر جنبه ای از وب سایت خویش را ایمن نگه دارید چون ممکن میباشد نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن به کارگیری نمایند.
شما در اکنون تحقیق نوشته‌ی‌علمی بدافزار چیست میباشید.

7- تمیز کن ( Wiper )
در اصطلاحات قابل انعطاف افزاری ، واژه و کلمه “منزه کن” کم کم به خبر‌ها عالی پیوند میخورد.
از این بدافزار برای آلوده و کثیف کردن دستگاه یا این که کانال استعمال میگردد و تشکیل داد آن یک کدام از مخرب ترین بدافزار ها میباشد. بدافزار تمیز کن در جايگاه نخستین تحت عنوان نوعی از نزاع سایبری استعمال میگردد.
مقصود مدام برای حمله و هلاکت میباشد!
یکی‌از دارای اسم و رسم ترین مثال ها حمله Shamoon میباشد که برای تمیز کردن پوشه ها از سیستم پیش از ذخیره سازی آنها ، استعمال می‌شود. همینطور یک اپلیکیشن Petya وجود دارااست که به لحاظ می‌رسد Ransomware باشد. یک توشه دیگر بایستی به‌این نکته اشاره کنیم که به چنگ آوردن بک آپ منظم ، مهم‌ترین نگهبانی شما میباشد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ شنبه 6 اسفند 1401 ] 9:58 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]