3 دلیل برای استفاده فریم ورک های css

1- امداد به یادگیری css :
 در شرایطی‌که نو وارد دنیای css  گردیده اید احتمالا برای شما هم ساختن یه وب سایت ریسپانسیو بسیار پرمشقت میباشد .البته خوشبختانه شما می‌توانید با به کارگیری از کادر ورک هایی مانند bootstrap  این عمل را به راحتی اب تناول کردن اعمال دهید.

2- بی آلایش و فراهم :
با استعمال از قاب ورک ها شما دیگر نیاز ندارید تا بلوک های سایتتان را از ایبدا نظم داده و بنویسید .انها از گذشته مهیا گردیده اند و شما کافیست تا از این بلوک ها برای تارنما خویش به کار گیری فرمائید.ضمن این ، اکثر این قاب ورک ها دارنده اجزای از پیش تشکیل شده نظیر منو و navbar میباشند.

3- CleanCode: 
قاب ورک های css کد شما‌را بسیار پاک خیس از آنچه فکرش را می‌کنید جلوه می دهند با استعمال از قاب ورک های css دیگر نیاز وجود ندارد تا خودتان را با اصول cleanCode  بیشتر مشغول نمایید وفریم ورک ها منجر خوانا خیس شدن کد های شما می شود و شمارا از همت برای یافتن اسم برای کلاس ها شل میکند.

5 کادر ورک بلندتر css در سال 2022
1-bootstrap: با یقین bootstrapمحبوب ترین قاب ورک بازاراست. از مجال معرفی آن در سال 2011، این کادر ورک بین گسترش ‌دهندگان مبتدی و تازه کار و جدید وارد، آوازه پیدا نموده است.ساخت سایت های دیدنی و ریسپانسیو را راحت می نماید. طراحی سایت این قاب ورک با‌گاز ازجدیدترین ورژن CSS حفاظت می نماید که به شما قابلیت میدهد وبسایت هایی با ظواهر و سعی خوب ساخت و ساز نمایید.bootstrap کادر ورکی میباشد که معنا «آغاز تلفن همراه» را از روش مضمون‌ grid ارایه می دهد.این معنا از 12 ردیف به کارگیری می نماید، بدین ترتیب میتوانید به راحتی اجزایی ساخت فرمائید که یک سوم یا این که نیمی از شیت را می‌گیرند.
2-Tailwind: در شرایطی که یک چارچوب CSS میخواهید که به شما قابلیت عمل های بیشتری را مهیا نماید، Tailwind CSS را در حیث بگیرید.در واقع،  tailwind  قاب ورک گزینه عشق و علاقه اینجانب در css میباشد. tailwind مدل وزن و انعطاف پذیر میباشد. البته اساسی خیس از آن با اجزای از پیش پیاده سازی گردیده عرضه نمی‌شود.با این درحال حاضر، به لطف کلاس های آن، میتوانید کامپوننت ها را سریعتر ساخت و ساز نمایید.فرقی نمیکند از flexbox به کارگیری فرمایید یا این که grid در هر حالا tailwind  رضایت شما‌را جلب خواهد کرد.
3-foundation:این قاب ورک نسبت به دیگر کادر ورک هایی که پیشتر گفتیم پاره ای ناشناخته میباشد .ولی خصوصیت های دارااست، که‌این کادر ورک را نسبت به دیگر قاب ورک ها دیدنی خیس میکند یک کدام از این مشخصات تهیه کردن اشراف بدون نقص بسط دهنده بر کامپوننت ها خلاف bootstrap  میباشد.همینطور foundation  از جانب پیشرفت دهندگان تحت عنوان شایسته ترین قاب ورک برای پروژه گرانقدر شناخته می‌شود.
4- Bulma: با این که bulma  جدید وارد این حوزه به حساب می‌آید ، توانسته بخش اعظمی از بسط دهندگان را به خویش جذب نماید و به نحوی درحال حاضر دوستداران خاص خویش را دارااست. در حالی که بوت استرپ از جاوا اسکریپت یاری می گیرد .bulma به طور کامل از css ساخته شده و افزون بر آن بولما با فونت awesome 6  وlaravel  که قاب ورکی برای php میباشد ، تعامل دارااست.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 28 فروردين 1402 ] 10:25 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]