فیشینگ چیست

فیشینگ چیست و گونه های آن
فیشینگ میتواند از هر طریقی برای اشخاص واقعه بیوفتد از جمله با پست الکترونیک فردی، پیامک، شماره تلفن، اینستاگرام و یا این که سوشیال مدیاهای متعدد و...

فیشینگ صید(شکار) نهنگ(whaling)
درین نوع فیشینگ غرض آخری و اصلی فیشرهای اشخاص تبارک و مدیران ارشد است. این اشخاص از نگاه آموزشی نسبت به شناسایی و آشنایی فیشینگ دور اندیشی های مورد نیاز را دارا هستند و از جهت سطح امنیتی بسیار بالا می باشند البته نقطه ضعفی که در تما این اشخاص پیدا شد پیام های مداوم و تکراری در قضیه مالیات و... بود طراحی سایت  که باعث شد این اشخاص به دام فیشینگ ها بیوفتند.

هجوم ها اسمیشینگ (Smishing)
در‌این نوع فیشینگی اشخاص بیشتر با مکالمات تلفنی سعی در کلاهبرداری می نمایند برای مثال با یک نام دارای اعتبار با تیتر تصاحب کردن تخفیف با شما تماس می‌گیرند و ویژگی ها ملی و یا این که خصوصیات کارتی شمارا اخذ می نمایند و مبلغ را از اکانت شما بر می دارا‌هستند.

نیزه فیشینگ چیست؟ (Spear phishing)
نیزه فیشینگ نوع دیگری از فیشینگ میباشد که که مغایر فیشینگ های بی آلایش ی شخص، تیم و یا این که کمپانی خاصی را مد حیث می‌گیرند این نوع فیشینگ از فیشینگ های ساده قدر خیس میباشد چرا‌که اطلاعاتی ابتدایی از سازمان و یا این که شخص قربان از پیشین دارا‌هستند.

فیشینگ پیامکی چیست؟
فیشینگ پیامکی عموما با یک پیام بی آلایش آغاز می گردند که بر روی لینک و پیوند ذیل بزنید و یا این که یک پیام معمولی که نشانی اینترنتی خویش را بررسی فرمائید و یا این که با شماره فلان تماس بگیرید.

فیشینگ ها عموما شماره ملی شما و شماره کارت و خصوصیات اعتباری شما را اخذ می نمایند و گاهی ممکن میباشد با بد افزار ها و قابل انعطاف افزارهای مخرب به موبایل شما جراحت بزنند و یا این که داده ها فردی شمارا با آن اپ بیرون نمایند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ پنجشنبه 17 فروردين 1402 ] 11:40 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]