اسکرول بی نهایت یا Infinite Scroll چیست؟

در‌صورتی‌که در گوگل برای یافتن عکس کاوش کرده باشید طراحی سایت یا این که تجارب به کار گیری از توییتر یا این که پینترست (Pinterest) را داشته باشید، احتمالاً اسکرول بی غایت یا این که Infinite Scroll را مشاهده کرده‌اید. صرفا کاری که نیاز میباشد اجرا دهید این میباشد که اسکرول فرمایید تا داده ها بیشتری در ورقه ظواهر شوند و محتوای بیشتری را ببینید. در حالی که در سال‌های اخیر روزبه‌روز ایجاد محتوای بیشتری شکل می گیرد، بازاریابان و طراحان تارنما بیشتری را می بینیم که درپی شیوه‌های دیدنی برای اکران این محتوا به مخاطبان می باشند تا هم تجربیات کاربری بهتری داشته باشند و هم واحد سنجش خرید، تعداد لید، تدبیر از مارک و ... ارتقاء پیدا نماید. یکی‌از طریق‌هایی که جدیدا برای نوع اکران محتوا بر سرزبان‌ها افتاده میباشد، اسکرول بی غایت میباشد.

ولی اسکرول بی غایت چیست؟ آیا به کار گیری از آن برای وب سایت شما مطلوب میباشد؟ اسکرول نامحدود چه تأثیری بر seo میگذارد؟ درین نوشته‌ی علمی خلال جواب‌گویی به‌این سؤالات، با Infinite Scroll و مزایا و معایب آن آشنا خوا‌هیم شد و در شرایطی‌که که قصد به به کارگیری از آن گرفته‌اید، شیوه‌های افزودن اسکرول نامحدود به سایت‌های وردپرسی و منحصربه‌فرد را فراگیری خوا‌هیم بخشید.

اسکرول بی غایت یا این که Infinite Scroll چیست؟
اسکرول بی غایت یکی‌از اقدامات مرتبط با تجربیات کاربری (UX) میباشد که در آن، هنگامی که کاربر اسکرول می‌نماید، محتوا به صورتی پیوسته لود می‌‌گردد تا‌وقتی‌که به انتهای ورقه رسد.

این سبب ساخت و ساز تجارب‌ای از یک جریان بی‌وقفه داده ها در کاغذ می‌‌گردد. هنگامی که استفاده کننده اسکرول می‌نماید، محتواهای مو جود در ورقه با ترتیب مشخصی کم کم لود می‌‌شوند و صرفا کاری که مخاطب نیاز میباشد جاری ساختن دهد، اسکرول کردن میباشد.

این نوع از اکران محتوا هنگامی نامی برای خودش دست و پا کرد که در کانال‌های اجتماعی مثل فیسبوک، تویتر و اینستاگرام گزینه به کار گیری قرار گرفت. همینطور از این تکنیک به طور کلان در تارنما‌های دارنده تصاویر بسیار زیاد مانند پینترست یا این که وبسایت‌های دانلود عکس مانند Freepik به کار گیری می‌‌خواهد شد.

به صورت نمونه، وقتی که عکس‌هایی در خصوص یک مسئله خاص را در گوگل کاوش می کنیم، با اسکرول کردن رو به ذیل، عکس‌های نو به ندرت ظواهر می‌‌شوند یا این که به اصطلاح به صورت Lazy Load بار گذاری می‌‌شوند. درین روند شما نیازی به کلیک کردن نخواهید داشت، خلاف موقعیت‌هایی که از شما میخواهند برای اکران عکس‌های بیشتر روی یک دکمه یا این که روی شماره صفحه ها کلیک نمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 16 ]

[ يکشنبه 1 آبان 1401 ] 11:40 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]