پلاگین wp-smush it


اکثر وقت ها پلاگین های سرعت، خودشان بضاعت سئو وسعت تصاویر وبسایت شما‌را ندارند. با اعتنا به اینکه اکثری از وسعت هر تارنما مرتبط با تصاویرش میباشد و عکس ها نقش مهمی در ارتقا سرعت تارنما شما دارا هستند، توصیه می‌کنم از پلاگین wp-smush it برای seo وسعت تصاویر یاری بگیرید. این پلاگین هم تصاویر گذشته تارنما و هم تصاویر تازه آن را فارغ از کاهش چگونگی، نادر وسعت میکند.
5_ پلاگین کاغذ ساز elementor
کاغذ سازهای وردپرس، آن گروه از پلاگین هایی می‌باشند که به امداد شان فارغ از نیاز به کدنویسی، ظواهر وبسایت را عوض می کنید و یک وب سایت دلخواه میسازید. در واقع قسمت اعظم روند طراحی وب وردپرسی، به شغل با این پلاگین ها میگذرد. طراحی سایت پس اساسی میباشد که یک پلاگین عالی روی تارنما تان نصب داشته باشید.
در قبل پرکاربردترین پلاگین وردپرسی برای تشکیل داد صفحه های، پلاگین Visual Composer بود. ولی یک‌سری سالی میباشد که پلاگین جدیدی با اسم المنتور وارد بازار گردیده و به خیال ظواهر و پیاده سازی کاربری جذابش، در رقابت از ویژوال کامپوزر جلو زده.
هر دو این پلاگین ها به شما اذن می‌دهند فارغ از نیاز به کدنویسی و فقط با کشیدن و رهاکردن (drag and drop) صفحه های متبوع خودتان را ساخته و آن‌ها را پیاده سازی نمائید. در حالتی‌که از اینجانب درباره ی گزینش پلاگین مطلوب بپرسید، به شما به عبارتی المنتور را سفارش می کنم. مخصوصا که یادگیری فعالیت با ویژوال کامپوزر برای نو امور پاره ای مشقت بار میباشد.

6_ پلاگین تشکیل داد اسلایدر Slider by Soliloquy
یکی از دیگر از نیازهایی که برای رئیس یک تارنما وردپرسی دارید، ایجاد کرد اسلایدر میباشد. فرقی ندارد وب سایت تان وبلاگی باشد یا این که فروشگاهی، همچنین فرقی ندارد تولیدات تان چه چیزهایی باشد، در هر اکنون برای جلب اعتنا استفاده کننده به صفحه ها متعدد وبسایت، نیاز به وجود اسلایدر در بعضا صفحه های مثل برگه اساسی تان دارید.
اما برخی از پوسته هایی که خودشان کاغذ ساز دارا‌هستند، به شما اذن ایجاد کرد اسلایدر فارغ از پلاگین اضافه را هم می دهند. در هر هم اکنون، Slider by Soliloquy یکی شایسته ترین پلاگین های وردپرس برای تشکیل داد اسلایدر میباشد. ضمن این پلاگین، افزونه Smart Slider 3 هم گزینش خیر میباشد.
7_ پلاگین های درگاه پرداخت، افزونه های ضروری وردپرس
در صورتیکه وبسایت تان یک فروشگاه آنلاین باشد، مطلقا بایستی یک پلاگین پرداخت آنلاین در آن نصب کرده باشید. اینکه کدام پلاگین مطلوب میباشد، نسبت به‌این گزینش می‌گردد که می خواهید از چه راهی برای تصاحب کردن درگاه پرداخت به کار گیری فرمائید؟
برای مثال در‌صورتی‌که مقصود تان به کار گیری از درگاه های پرداخت واسط میباشد که سریعا می‌توانید روی وبسایت فعال شان فرمایید، پلاگین درگاه پرداخت Pay.ir و همچنین زرین پال به دردتان می خورد. ولی در حالتی‌که نشان پشت گرمی دارید و می خواهید از درگاه های پرداخت بی واسطه بانکی استعمال فرمائید، پلاگین درگاه پرداخت ملت و افزون بر آن پلاگین خزانه سامان و پارسیان هم گزینش های خیر می‌باشند.
حقیقت خوب میباشد این مسئله را هم اینجا توضیح بدهم: تصاحب کردن درگاه پرداخت از تارنما های واسط مثل زرین پال، چیزی فی مابین 24 تا 48 ساعت مجال می برد. ولی به چنگ آوردن درگاه پرداخت بدون واسطه، در شرایطی که که نشانه اتکا وبسایت را گرفته باشید، به طور تقریب بیشتر از 3/4 روز مجال نیاز داراست. اما برای به دست آوردن شان بایستی مسیر رسمی نسبتا رنج را هم طی فرمائید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 13 ]

[ دوشنبه 24 بهمن 1401 ] 10:32 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]