برخی امکانات افزونه امنیت وردپرس Wordfence Security

شایسته ترین پلاگین های فروشگاهی وردپرس
امروزه داشتن یک فروشگاه آنلاین می‌تواند به تجارت شما رونق ببخشد؛ یکی‌از شایسته ترین راه و روش های ایجاد کرد فروشگاه آنلاین، به کار گیری از مغازه ساز وردپرس میباشد. درین نوشته‌علمی می‌خواهیم شایسته ترین پلاگین های فروشگاهی وردپرس را معرفی و پژوهش کنیم.
شایسته ترین پلاگین های فروشگاهی وردپرس کدام اند؟ 
شما می توانید با دقت به مسئله فروشگاه آنلاین خویش و نیازمندی هایتان پلاگین های قابل قبولی برای ساختن فروشگاهتان گزینش فرمایید و اما که عالی میباشد با شناختن شایسته ترین پلاگین مغازه وردپرس، دکان خویش را دیدنی خیس بسازید. پیرو لیستی از شایسته ترین پلاگین های فروشگاهی برای وردپرس را معرفی کرده ایم.
1. پلاگین دکان ساز وردپرس (WooCommerce) 
یک کدام از شایسته ترین پلاگین های فروشگاهی وردپرس، ووکامرس میباشد. یک کدام از مهم ترین خصوصیت های این مغازه ساز وردپرس این میباشد که هر چیزی که یک فروشگاه آنلاین نیاز داراست را تماما بدون‌پول در دست شما قرار میدهد. طراحی سایت بیشتر پوسته ها و پلاگین های ووکامرس بدون‌پول بوده و قابلیت و امکان فردی سازی نیز داراست. بدین ترتیب با امداد آن می‌توانید فروشگاهی بر طبق با تمایل و ذوق و سلیقه خویش بسازید.
فرقی ندارد تا کنون چقدر تجارب شغل با ووکامرس را داشته اید، این پلاگین برای هر شخصی و با هر واحد سنجش دانشی پیاده سازی شد‌ه‌است. همینطور به سبب ساز به کار گیری زیاد از این پلاگین، تارنما های مختلفی وجود دارا‌هستند که به شما یادگرفتن های مورد نیاز را بدون پول و یا این که مبلغی میدهند.
امکان های ووکامرس
در اختیار گرفتن ظریف موجودی ، مدیر سهل پیشنهاد ها، گزارش فروش، سیستم تخفیف دهی قدرتمند، قابلیت و امکان فروش محصول ها دانلودی، در اختیار گرفتن بی نقص حمل و نقل، دور و بر کاربری آسوده،  قابلیت تعریف‌و‌تمجید کالاهای متغیر( وزن، رنگ، مال، سایز و …)، قابلیت و امکان صدور فاکتور، امکان مجهز شدن به سیستم یک‌سری فروشندگی، قابلیت خرید فارغ از نیاز به عضویت، مجهز به سیستم انتقاد و نظارت محصول برای مشتری، امان از گویش فارسی و واحد پول کشور ایران
ضمن قابلیت و امکان هایی که بیان کردیم، با نصب پلاگین های تازه دیگری نیز می‌توانید بدین قابلیت و امکان ها اضافه نمائید.
دانلود پلاگین ووکامرس
در حالتی که قصد فعال‌سازی یک مغازه حرفه‌ای با ووکامرس دارید، به طبع نیاز شما بالاتر از این پلاگین خواهد بود. در پایین ما لیستی از پلاگین های حرفه‌ای را برای شما مهیا کرده ایم که با آن می‌توانید مغازه ساز مشابه دیجی مال با تجهیزات ماهر (مقایسه فرآورده، کاوش توسعه یافته ، نصیب عشق مندی ها و …) فعال سازی فرمایید.
طراحی وب فروشگاهی وردپرس برای فروش گونه های تولیدات فیزیکی و دانلودی بوسیله اینترنت پویا صرفا در 3 روز کاری مهیا شود. 

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ يکشنبه 23 بهمن 1401 ] 9:37 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]