آموزش ثبت سایت در سرچ کنسول به طرز معمولی

در حالتی که seo و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو و تعداد بازدیدکنندگان سایتتان، برای شما عنایت دارد، مطلقا باید تارنما خود را به سرچ کنسول گوگل معرفی نمایید. در این نوشته‌ی علمی ما به شما آموزش ثبت وبسایت در سرچ کنسول را ارائه میدهیم.

سرچ کنسول گوگل ( google search console) چیست؟

سرچ کنسول گوگل از مهمترین نرم افزارهایی می باشد که می‌توانید به یاری آن پژوهش دقیقی از سایتتان داشته باشید. در واقع  ابزاری است که شما به امداد آن میتوانید، گزارش کاملی درباره حالت صفحات و مطالب سایتتان در گوگل دریافت نمائید. گزارشی که سرچ کنسول به شما ارائه میدهد مشمول نظارت خوی خزنده های گوگل با سایت شما، نحوه ورود کاربران و ماندگاری آنها در تارنما شما، سعی لغات کلیدی، نحوه پیوند دهی و… میشود.

 فراگیری تصویری ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول در ۴ مرحله

اتصال تارنما به سرچ کنسول کار بسیار ساده ای است، کافی می‌باشد برای فعال‌ساز‌ی سرچ کنسول وبسایت خود مرحله به مرحله با ما همراه باشید. طراحی سایت بعداز ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول، می بایست با قسمت های مختلف آن آشنا شوید و بدانید که هر کدام چه کاربردی دارند. در محتوا \" معرفی سرچ کنسول گوگل \" به صورت بدون نقص، کلیه بخش های سرچ کنسول را به شما آموزش داده ایم.

۱. وارد حساب گوگل خود شوید

برای ثبت وب سایت در سرچ کنسول گوگل استارت وارد حساب گوگل (جیمیل) خود شوید و از طریق لینک و پیوند https://search.google.com/search-console/about وارد برگه اساسی سرچ کنسول شوید و بعد از آن روی Start now کلیک کنید.

۲. آدرس وب سایت خود را به صورت کامل وارد کنید

در مرحله پس از اتصال سایت به سرچ کنسول، می بایست آدرس تارنما خود را در سرچ کنسول ثبت فرمایید. برای این کار دو وضعیت  وجود داراست:

در اولین حالت می بایست در نصیب URL prefix آدرس سایت خود را به صورت کامل و به صورت http://domain.com وارد فرمائید و بعد از آن روی continue کلیک فرمایید. به این صورت URL شما تحت پروتکل مشخص شده در سرچ کنسول گوگل ثبت میشود و در صورتیکه می خواهید تحت دامنه ها یا پروتکل های دیگر را نیز تفحص فرمائید می بایست غیروابسته اقدام فرمایید.

در دومین وضعیت شما باید آدرس وب سایت خود را به صورت domain.com در قسمت Domain وارد فرمایید و بعد از آن روی continue کلیک فرمایید. در این‌وضعیت‌ دیگر نیاز نیست برای پژوهش زیر دامنه ها و پروتکل های دیگر جدا اقدام کنید زیرا هنگام ثبت وب سایت در سرچ کنسول همه تحت دامنه ها و پروتکل های تارنما شما نیز در نظر گرفته می گردد. برای ثبت تارنما در این‌حالت بایستی از DNS record استفاده شود.

در‌صورتی‌که قبلا تارنما دیگری را در سرچ کنسول ثبت کردید، در این مرحله با تصویر های بالا رو به رو نخواهید شد و برای ثبت سایت نو در سرچ کنسول، بایستی از دور و بر باطن سرچ کنسول اقدام نمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ پنجشنبه 20 بهمن 1401 ] 11:28 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]