وب 3.0 از هویت “زندگی واقعی” محافظت می کند

بلاک چین سوای تایید صلاحیت: اینترنت 3.0 به برق مرکزی نیاز ندارد. هر کسی میتواند با تولید یک نشانی به کانال بپیوندد و در آن کمپانی نماید. این قابلیت مسدود کردن یوزرها مبنی بر جنسیت، درآمد، جهت‌گیری، حالت جغرافیایی یا این که بقیه کارداران اجتماعی را از در میان میبرد. همینطور قابلیت جابجایی به موقع و ارزان میزان دارایی‌ها و میزان دارایی‌های دیجیتال در سراسر مرزها را آماده می‌نماید.

خصوصیت های مهم اینترنت 3.0

بخش اعظمی از فناوری ها بایستی متحد شوند و به میدان بیایند، به‌این مضمون‌ که ادغام فناوری بلاک چین کافی نخواهد بود. فناوری های نوظهور فرصت ما در اکنون تبدیل شدن به اجزای اساسی اینترنت 3.0 برای اینترنت غیرمتمرکز و معنایی می‌باشند. طراحی سایت در تحت پنج خصوصیت اصلی وجود داراست که می‌تواند به ما در تعریف و تمجید Web 3.0 یاری دهد:

اینترنت معنایی: اینترنت معنایی قدم بعدی در تکامل اینترنت میباشد که کوشش و دسترسی به سایت ها را ارتقاء میدهد. اینترنت معنایی به یوزرها این قابلیت را میدهد که در هنگام جستجوی محتوا دقیقتر و موثرتر باشند و به آنان قابلیت و امکان می‌دهد به مکان عبارات کلیدی یا این که شماره صفحه ها، اطلاعات را مطابق معنای ظریف کاوش نمایند.

هوش تصنعی و مصنوعی (AI): هوش تصنعی با مخلوط ماشین‌ها و بشر‌ها در هم اکنون تبدیل شدن به هوشمند میباشد. و دقیقاً هنگامی این فعالیت را ایفا میدهد که بشر‌ها برای کاوش یا این که جستجو غالب اینترنت به دست کمک نیاز دارا‌هستند. با مخلوط هوش تصنعی و پردازش گویش طبیعی با Web 3.0، مشاغل با هر اندازه در سراسر دنیا می‌توانند از این ادغام توانمند برای ارائه نتیجه ها سریعتر و مرتبط خیس به مشتریان خویش به کارگیری نمایند. به این ترتیب حواس آنان در طی فرآیندهای جریان کاری حیاتی که بایستی به صورت منظم تحت عنوان بخشی از مسئولیت های شغلی خویش کامل شدن شوند، پرت نمیشوند.

گرافیک سه آتی: در منظر دیجیتال مدرن، پیاده سازی سه آینده به صورت بزرگ ای گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. به کارگیری از آن در هنر، بازی و برنامه خردسالان رایج میباشد. همینطور، طراحان اینترنت آغاز به استعمال از تصاویر سه آجل کرده اند تا تارنما ها را دیدنی خیس و تمامی جانبه خیس نمایند. در اینترنت 3.0، پیاده سازی سه آجل انقلابی در فعالیت آنلاین ساخت و ساز می نماید. با ارائه گرافیک های سه آجل اضافه گردیده به وب، اکثری از صنعت های را متحول می نماید. این مفاد از راهنمای موزه، بازی های رایانه ای، کسب و کار الکترونیک و مورد ها دیگر را دربرگیرنده میگردد.

قابلیت و امکان اتصال: اینترنت 3.0 یا این که اینترنت معنایی، سیستمی میباشد که در آن داده‌ها کلیه چیز را به هم مرتبط می‌نمایند – خیر هر داده‌ای، بلکه داده‌هایی که ماشین‌ها می توانند آنها‌را بفهمند. این داده ها تا قبل از اینً از بازدیدکنندگان مخفی بود، ولی در حال حاضر برای بهبود قابلیت و امکان به کارگیری در مشت نیروی کار و یوزرها قرار گرفته میباشد. در فیض، سطح بالاتری از اتصال مجاز میباشد و به تجارب مخاطب اذن میدهد تا به صورت اتومات برای به کار گیری از داده های مازاد تکامل یابد.

محصل بودن: وب در اکنون سریع‌خیس شدن میباشد و به این ترتیب رایانه‌های متصل به وب کارآمدتر میشوند. تمامی چیز از دستگاه های بلوتوث گرفته تا ساعات، پهپادها و چراغ ها به وب مرتبط می‌باشند. سرویس ها را می اقتدار در هر فرصت و به هر جا با به کارگیری از گوشی یا این که کامپیوتر در دسترس قرار بخشید.

چرا بلاک چین در هسته اینترنت 3.0 جای دارد؟

پیش از اینً به نقش اصلی بلاک چین در بعدی وب اشاره کردیم. البته بها آن را دارااست که عمیق خیس بگردیم. ما جدیداً با بنیانگذاران یکی برگزیدگان پروژه‌های زیرساختی Web3، Aleph Zero درباره‌ی اینکه چرا بلاک چین به سمت اینترنت 3.0 هدایت می گردد، رای زنی کردیم.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 7 ]

[ سه شنبه 18 بهمن 1401 ] 14:40 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]