چگونه یک وبسایت حرفه‌ای بسازیم؟

چگونه یک وبسایت حرفه‌ای بسازیم؟
یک کدام از سوالهای پر تکرار کاربران این هست که چه گونه سایت بسازیم؟ طراحی وب به شما امداد می کند تا دستیابی و کارتان را گسترش داده و ایده های جدیدی را ایفا فرمایید. درپی این نوشته‌ی علمی می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چه گونه یک سایت حرفه ای بسازیم؟

انواع طریق های طراحی سایت
جمعاًَ دو طریق برای ساخت سایت وجود دارااست:
طراحی سایت به یاری سیستم های رئیس محتوا
ساخت وب سایت به یاری برنامه نویسان و شرکتهای طراحی وب سایت
اینکه کدام یک از این طریق ها برای ساخت وب سایت عالی است، بستگی به خودتان دارد. از جمله ساخت سایت با سیستم رئیس محتوای فراهم نه صرفا هزینه بسیار کمتری داراست، بلکه در طی سریعتری نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
اما در مقابل طراحی وب سایت به یاری برنامه نویسان یا به عبارتی طراحی وب اختصاصی، هزینه بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت. از طرفی دستکم یک ماه مجال لازم است تا این نوع وب سایت به صورت بدون نقص مهیا شود.
ولی در نهایت چه طور تارنما بسازیم؟ کدام یکی این طرز ها را پیشنهاد میدهید؟
در صورتیکه فعلا سرمایه زیادی برای کارتان ندارید یا تازه کار می‌باشید، طراحی سایت بهتر می باشد شیوه اول را تعیین فرمایید. بدین ترتیب در صورت نرسیدن به یک سود مطلوب، خسارت آنچنانی نکرده اید.
اما در حالتی‌که از نگاه مالی مشکلی نداشته و می توانید بعداز تحویل سایت اصولی و با یک دسته متخصص پیش بروید، گزینه دوم برای شما مناسب تر خواهد بود.
 اشکال سیستم های مدیر محتوای آماده
طراحی سایت به روش اختصاصی بستگی به شرکتی دارااست که به آن مراجعه می کنید؛ برخی از آنها قدرت اپلیکیشن نویسی به اشکال لهجه ها را دارا هستند و بعضا تنها در یک گزینه مهارت کافی دارا هستند. البته سیستم های مدیریت محتوا فراهم یا CMS ها انواع مختلفی دارا‌هستند. در‌پی مهم ترین و محبوب ترین CMS های دنیا را به شما معرفی خوا هیم کرد:
وردپرس(wordpress)
جوملا(joomla)
دروپال(Drupal)
اوپن کارت(open cart)
شما می توانید مختصات و مزایای به کار گیری از هر کدام را در نوشته‌علمی \" بهترین دکان ساز رایگان \" تحقیق نمائید.
شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کدام یک از این 4 آیتم گزینه بهتری خواهد بود؟
در جواب این سوال می بایست بگوییم که ابدا نیازی نیست کار کردن با آحاد این سایت ساز ها را بلد باشید؛ کافیست بهترین آن‌ها‌را انتخاب کرده و به کمک آن یک وبسایت بسازید.
ما به شما CMS وردپرس را سفارش میکنیم؛ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب می باشد که اقتدار ساخت و ساز اشکال وب سایت را داراست.
این CMS کاملا مجانی بوده و برای فارسی زبانان به راحتی در دسترس و قابل استعمال است. برای افزودن امکانات جدید به سایت نیازی به کدنویسی نداشته و به راحتی با کمک افزونه ها می‌توانید سایتتان را پیشرفت دهید. از طرفی استفاده بزرگ از این سیستم رئیس محتوای وردپرس سبب گردیده است تا پناه از آن ماهر تر بوده و در صورت بروز نقص‌، آن را راحت برطرف کنید.
تا این مرحله از محتوا بدین سوال پاسخ دادیم که به چه شکل تارنما بسازیم؟ ولی آیا تعیین طریق ساخت سایت کافیست؟ مطلقا خیر؛ پیرو فرآیند بعدی را توضیح خواهیم اعطا کرد.

چه گونه یک وب سایت حرفه‌ای بسازیم؟
1. شناخت نیاز بازار
گام اول در پاسخ به سوال چگونه یک وبسایت حرفه ای بسازیم، این می باشد که نیاز بازار را بشناسید.
یک کدام از اصلی ترین نادرست مردم این می‌باشد که شروع محصولی را ساخت و ساز یا خرید می کنند، سپس در ادامه بازاری برای فروش آن هستند. البته یک فعالیت اصولی و منطقی این می‌باشد که استارت مشخص و معلوم نمائید که نیاز مهم بازار چیست؟ چه محصولی میتواند میان مردم دوست داستنی گردد؟ کدام خدمات یا کالا موقتا برای مردم ضروری است؟
از جمله نگاهی به وب سایت دیوار فرمایید؛ این تارنما دقیقا در طول درست اقدام به فعالیت کرد. موسسان این تارنما به نه می دانستند که مردم در‌پی راهی برای فروش اجناس دست دوم خود می‌باشند. همچنین رفته رفته و با تحلیل مراد های مردم، بهترین نحوه بازاریابی و مشتری مداری را پیش گرفته اند.
پس استارت نیاز جامعه خود را در زمینه ی با یک متاع یا خدمات شناسایی نمائید، آن گاه برای ارائه آن برنامه ریزی فرمایید. در نوشته ی علمی \" پرفروش ترین محصول ها اینترنتی \" کالاهای پر بازدید زیادی را به شما معرفی کرده ایم.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ يکشنبه 16 بهمن 1401 ] 9:57 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]