وب 3.0 بر آزادی و برابری متمرکز شده است


اینترنت 3.0 بر آزادی و برابری متمرکز شد‌ه‌است
ایده اینترنت 3.0 این میباشد که به نقطه ای خوا‌هیم رسید که در آن هر کمپانی آنلاین بوسیله یک دسته غیرمتمرکز به اسم سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) اداره می‌گردد. این یک تغییر‌و تحول پارادایم میباشد، چون بدین مضمون‌ میباشد که هیچ رئیس برهان یا این که کارمند ارشدی وجود نخواهد داشت. در ازای تغییرات از روش یک پروسه رای گیری تماماً دموکراتیک به وجود خواهد آمد.

این بی‌شک آزادی بیشتری را برای هر استفاده کننده تولید می‌نماید، ولی به طبعً به جهت فقدان بدون نقص سانسور متمرکز باعث به ارتقاء خطر نیز میگردد. طراحی سایت با این اکنون، می توانید دلیل نمائید که DAOها گرد هم می آیند تا تغییرات سودمند متقابل را برای اعتقاد از اینکه محتوای خاصی به طور آنلاین منتشر نمی شود، ساخت‌و‌ساز نمایند.

اینترنت 3.0 از نام‌و‌نشان “معاش حقیقی” مراقبت می نماید
برخلاف اینترنت 2.0، اینترنت 3.0 امیدی به جدا رابطه میان حضور آنلاین مخاطب و خویش فیزیکی آن ها میاورد، به‌این مفهوم که احتمال اینکه بتوانید نظرها ناشناس خویش را روی پست‌ها بگذارید و سوای اینکه خریداران نام‌و‌نشان شمارا بدانند، بتوانید پرداخت نمائید. این بدان معناست که یوزرها میتوانند خرید نمایند، محتوا و تصاویر را دانلود نمایند، کلیه اینها فارغ از ردیابی فرد حقیقی آنهاست.

اینترنت معنایی
“اینترنت معنایی” اکثر وقت ها به مکان اینترنت 3.0 استعمال میگردد، اگرچه می اقتدار بیان کرد که خویش این اصطلاح خاص خیس میباشد. در اصلً تحت عنوان بسط اینترنت جهانی از روش استانداردهای رقم خورده بوسیله کنسرسیوم اینترنت جهانی به چشم می خورد. غرض آخری این میباشد که داده های اینترنتی را به وسیله ماشین ها قابل قرائت نماید. تا به امروز در امر هدف ها فعال کردن یوزرها وب برای تعامل آزادانه با یکدیگر از روش اینترنت 3.0 نوشته‌ایم، البته اینترنت معنایی پیش‌فرض می گیرد که رایانه‌ها نیز میتوانند با آن تعامل داشته باشند. اصطلاح «معنایی» در لغت به معنای «رابطه با یا این که مضمون‌ در لهجه یا این که منطق» میباشد. در متن اینترنت معنایی، اطلاعات از روش رابطه آن با بقیه اطلاعات مفهوم پیدا می نمایند. در اینجا، هوش تصنعی به وضوح نقش مهمی را جاری ساختن می نماید.

مجموعه برنرز لی، اختراع کننده کانال جهانی اینترنت، در سال 1999 اظهار کرد:”اینجانب رویایی برای اینترنت دارم [که در آن کامپیوترها] حاذق به تجزیه و چک مجموع داده های جانور در اینترنت – محتوا، ارتباطات و تراکنش های دربین اشخاص و کامپیوترها میباشند. یک “اینترنت معنایی” که‌این قابلیت و امکان را آماده می نماید، هنوز نتوانسته میباشد. آشکار شد، ولی هنگامی این رخداد بیفتد، سازوکار‌های روزانه کسب و کار، بوروکراسی و معاش روزانه ما بوسیله ماشین‌هایی که با ماشین‌ها حرف می‌نمایند اداره می شود.»

ما هنوز نخواهیم مشاهده کرد که آیا اینترنت 3.0 به طور کاملً معنایی خواهد بود یا این که نه.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ چهارشنبه 12 بهمن 1401 ] 14:32 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]