چگونه از افزونه Autoptimize برای افزایش سرعت وب سایت خود استفاده کنید؟

پلاگین‌ autoptimize برای مثال شایسته ترین پلاگین‌های پیاده سازی گردیده  طراحی سایت برای با صرفه‌سازی وردپرس میباشد. خلال با صرفه‌سازی HTML، CSS و جاوا اسکریپت، Autoptimize همینطور دارنده چندین خصوصیت‌های با صرفه‌سازی در جنبه‌های متفاوت در وردپرس میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی کارایی داریم کاملا به روش به کار گیری از این پلاگین بپردازیم پس با ما یاور باشید.

چرا پلاگین‌ autoptimize را گزینش کرده‌ایم؟
پیش از اینکه به شایسته ترین پیکربندی Autoptimize بپردازیم، عالی میباشد این نکته را بدانید که چرا این پلاگین برای شما ماسب میباشد. ورژن بدون‌پول Autoptimize دارنده گروه‌ای از خصوصیت‌های بدون نقص برای seo وبسایت وردپرس شما است. همینطور پلاگین Autoptimize بیش تر از 1 میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس دارااست و به صورت مداوم با خصوصیت‌های تازه و رفع انواع آپ دیت میگردد.

پیشنهادی: روش فعال کردن کش با پلاگین litespeed را بیاموزید

استارت فعالیت با پلاگین‌ autoptimize:
برای آغاز فعالیت با این پلاگین شما می توانید به راحتی از روش سایت قانونی وردپرس مبادرت به دانلود این پلاگین نمایید. همینطور می توانید روند پایین را برای نصب این پلاگین دنبال نمایید.

برای نصب این پلاگین آغاز وارد پنل کاربری خودتان در تارنما گردید.

آنگاه در بخش پلاگین‌ها بر روی پایین منو اضافه کردن کلیک فرمائید.

بعداز طی کردن این فرآیند در بخش کاوش عبارت autoptimize را کاوش کرده و بعداز مشاهده این پلاگین بر روی دکمه نصب کلیک فرمائید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 21 ]

[ پنجشنبه 28 مهر 1401 ] 12:11 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]