چرا باید در طراحی سایت از پاپ آپ استفاده کنیم؟

چرا باید در طراحی سایت از پاپ آپ استفاده کنیم؟

مهمترین نکته در پیاده سازی یک سایت آسانی و روان بودن سیاق کاری آن است. به عبارت دیگر در‌صورتی‌که بخواهید اینترنت سایتی ماهر و جالب پیاده سازی نمائید مورد نیاز هست در استعمال از تجهیزات بااحتیاط پیش روید. چنانچه تمام تجهیزات و خصوصیت هایی که می دانید را در یک سایت پیاده سازید، به احتمال زیاد صفحه ای نامرتب و درهم پیچیده خواهید داشت. اینگونه سایتی یوزرها را فراری می‌دهند. به کارگیری بیشتراز حد از خصوصیت های حتی عالی، می تواند بهره ای غیر مطلوب در پیش داشته باشد.

یوزرها اینترنتی اکثر اوقات عجول هستند و میخواهد تخت گاز نوشته ی علمی آیتم نظرشان را بیابد. در‌این فرصت غوغا صفحه ها وبسایت آنان را سردرگم نموده و بدون چاره به رخنه‌ سریع سایت شما می نماید.  برای طراحی سایت با ما همراه باشید.  درین مجال شما با ارتقا نرخ رخنه‌ وب سایت خویش مواجه گردیده و یافتن انگیزه آن برایتان مشقت بار خواهد بود.

چه راهکاری برای مقابله با این خلل دارید؟ چطور صفحه ها وب سایت را از داده ها مازاد و ناکارآمد پاک سازی نماییم؟

در جهت رضایت یوزرها تکان فرمائید!

پیاده سازی بی آلایش و مینیمال (Minimalism) در این سال ها هواداران بخش اعظمی به خویش تخصیص داده میباشد. درین پیاده سازی یوزرها دور از هر سیرتکامل داده ها مزاحم، میتوانند درخواست های خویش را پیگیری کنند و با سرعت بیشتری نتایج آیتم نظرشان را بیابند. از این جهت رغبت آنان به وبسایت شما ارتقاء یافته و دفعات مکرر به آن رمز می‌زنند.


در حالتی‌که بخواهیم انگیزه توفیق این مدل پیاده سازی ها را استیناف نماییم،شاهد جلب اعتنا دو دلیل شفافیت و آسانی خواهیم بود. پیاده سازی مینیمال حاکی از اعتنا شما به رضایت یوزرها بوده و امتیاز شمارا در مقابل رقبا ارتقاء میدهد.


دقت داشته باشید حین پاکسازی تارنما از داده ها ناکارآمد، به خطا ابزارهای اثرگذار در فروش و بازاریابی را کنار نگذارید!


پروسه رویش پاپ آپ در وب سایت ها!

پاپ آپ (Pop Up) ورقه ای مجزا از تارنما است که جهت اکران محتوا به استفاده کننده گزینه به کارگیری قرار می گیرد. سال ها پیش گسترش دهندگان اینترنت از مزایای این خصوصیت مطلع گردیده و آن را در صفحه ها خویش به کار گرفتند. پاپ آپ اکثر وقت ها جهت اکران محتوای اصلی و ضروری برای مخاطب و فارغ از ایجاد تغییر تحول در ساختار وبسایت به کارگیری می شد. ولی با سپری شد مجال عده ای سودجو از Pop Up تحت عنوان ابزاری تبلیغاتی منفعت گرفتند. به گونه ای که بیشتر سایت ها از صفحه های پاپ آپ لبریز گردیده بود و موجب آزار یوزرها می گشت. درین زمان گوگل حمایت کننده یوزرها اینترنتی گام به میدان لجام گسیخته پاپ آپ ها گذاشت و اعلام نمود تارنما هایی که تبلیغات متعددی را در خویش مکان داده اند با کاهش سکو در SERP مواجه خواهند شد.

اما در آن زمان هیچ کس نمی دانست پاپ آپ مقبول برای یوزرها و گوگل چه خصوصیت هایی بایستی داشته باشد؟ گسترش دهندگان اینترنت نمی دانستند استفاده از پاپ آپ جهت دعوت عضویت در خبر نامه، اعلام مقاله‌ها نو منتشر گردیده و اکران تخفیف های نو راهکاری صحت دارد یا این که دردسرهای جدیدی به دنبال خواهد داشت؟

با ما یاور گردید تا از موقعیت پاپ آپ در سال های اخیر باخبر گردیده و راهکارهای استفاده سودمند از آن را بیاموزید!


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ شنبه 17 دی 1401 ] 10:34 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]