مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت


مزایای استفاده از وردپرس برای طراحی سایت
این سامانه مدیریت محتوا به دلیل کار کشته بودن بشدت فی مابین استحصال و کارهای اینترنتی گوناگون محبوبیت یافته. ولی واقعا وردپرس چقدر قوی می‌باشد؟ برای اینکه بفهمید چرا تجارت شما بایستی به ورد پرس تغییر کند این ۲۴ عامل را بخوانید:
۱- وردپرس مجانی میباشد
خواه شما یک وب لاگ نویس باشید یا بتازگی یک تجارت اینترنتی را فعال‌ساز‌ی کرده باشید، این واقعیت که وردپرس صد در صد بدون‌پول است و قادر است برای شما بشدت سودآور باشد. از کلیه بهتر اینکه شما هیچ‌وقت نباید نگران هزینه‌های اضافه پنهانی باشید که در صورت معروفیت سایتتان شما‌را شارژ می‌کنند. برای طراحی سایت با ما همراه شوید. وردپرس تا ابد برای شما یک نرم‌افزار آزاد خواهد بود.
ضمن این، وردپرس همچنین متن باز است.این به این معنیست که شما می‌توانید با تمرکز به نیازهای سایت سورس کدهای خود را ارتقا یا تغییر دهید.
۲- اقتدار سوا چارچوب
برخلاف دیگر سیستم‌های رئیس محتوا، وردپرس بلافاصله بعداز نصب فراهم استعمال است. این بدین معناست که شمابرای به کار گیری از ویژگی های گوناگون وردپرس نیازی به جستجو، نصب و فعال سازی لیست وقتگیر از افرونه ها ندارید.
۳- انعطاف پذیری
انعطاف پذیری یکی‌از سایر از ویژگی‌های وردپرس میباشد که نمیتوان نادیده گرفت. صرف لحاظ از اینکه برای چه منظوری از وردپرس به کار گیری میکنید، خواه وب لاگ شخصی، خواه یک وب سایت تجارت دارای شهرت، وردپرس آنقدر گسترده میباشد که به وسیله ویژگی‌های متنوعش تمامی نیازهای شما‌را برآورده سازد.
۴- مناسب برای موتورهای جستجو
در واقع مشهورترین موتور جستجوها ترجیح میدهند که وبسایت‌‌ها با وردپرس فعال‌ساز‌ی شده باشند زیرا کادر‌ورک آن برای خزنده ها یا ربات‌های موتورهای جستجو که مطالب و صفحه های را ایندکس می‌کنند بهینه گردیده است.
۵- امنیت و بی خطر بودن
از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پرطرفدار می‌باشد، خیره کننده نیست که هدف حمله بخش اعظمی از هکرها باشد. ولی، برای وردپرس امنیت یوزرها بالاترین ارزش  به حساب می‌آید. درحالی که به شما توصیه می شود اقدامات بی آلایش امنیتی مانند دانلود نکردن افرونه‌های متعدد از وب سایت‌های نامعتبر را بکار بگیرید، وردپرس دائما در حال بروز رسانی نرم افزار خود برای دوری از حمله هکرها است. در واقع، بعداز تکثیر نسخه۳,۷، وردپرس دارای ویژگی بروزرسانی خودکار هست.
۶- امکان شخصی سازی
به لطف صدها افرونه و تمی که وردپرس ارائه کرده است، صرفا با کلیک یک دکمه، شما می‌توانید وبسایت خود را آن‌طور که تمایل دارید، شخصی سازی کنید. خلال این، آنطور که به حیث می‌رسد، به واسطه امکان‌های بی‌شماری که وردپرس ارائه کرده است، شما می‌توانید وب سایت مورد عشق و علاقه خود را راه‌اندازی فرمایید.
۷- به کارگیری وارفته
مزیت دیگر به کارگیری از وردپرس، آسان بودن به کارگیری از آن است. داشبور آن قابل به کار گیری آسان برای کاربر، قابل شعور و یادگیری سهل و آسان است.در حقیقت شما میتوانید درچند دقیقه طریقه استعمال از وردپرس را خاطر بگیرید. پس تعجبی ندارد که وردپرس به نرم افزار “قابل نصب در ۵دقیقه ” شهرت داراست!
۸- پشتیبانی‌های بی شمار
وردپرس همچنین یک تامین بی‌نظیر را ارائه می دهد. این بخشی از جامعه بزرگ وردپرس است که در آن می‌توانید هرگونه سوال و یا خلل خود را در فروم های وردپرس برطرف نمایید.
۹-حمایت کننده چند رسانه ای
اضافه کردن عکس، کلیپ و فایل‌های صوتی بهترین شیوه برای افزاریش تجربه مخاطب شماست. خوشبختانه وردپرس شغل انتشار پوشه‌های مولتی مدیا روی صفحه های تارنما را برای شما سهل وآسان کرده است. شما نه فقط قابلیت انتشار این فولدر‌های چندین رسانه‌ای را دارید، بلکه می‌توانید به راحتی آنها را تصحیح و دستکاری نمایید.
۱۰-مناسب برای استعمال در بستر موبایل
امروزه مناسب بودن یک وب‌تارنما برای به کارگیری با موبایل‌های هوشمند و تبلت از هر زمان دیگری اساسی تر است. اما با وجود وردپرس نیازی نیست دیگر نگران باشید! به لطف تم‌های واکنشگرای متفاوتی که ارائه کرده است، وردپرس برای استعمال با موبایل مناسب است.

[ بازدید : 9 ]

[ چهارشنبه 14 دی 1401 ] 9:39 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]