تکنیک سینماگراف چیست؟


تکنیک سینماگراف چیست؟
بیشتر کاربرانی که وارد صفحه های سایت میگردند بعداز انجام یکسری اسکرول، کلیک و دوباره اسکرول، خیلی زود وب سایت شمارا رخنه‌ می کنند و وارد وبسایت دیگری می شوند. افراد قبل از رخنه‌ سایت، 10 تا 20 ثانیه آن را بالا و پایین می کنند. ولی سینما گراف در ساخت وب سایت تکنیکی است که سبب ساز میشود در بالا سایتی دیدنی داشته باشید و در ادامه نیز کاربران بیشتری را در وب سایت نگه دارید. پیرو به تحقیق تکنیک سینماگراف در ساخت وب سایت می‌پردازیم.
سینما گراف چیست؟
سینماگراف نه عکس است و نه کلیپ. همان گونه که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید در واقع تصویری می باشد مشمول حرکاتی که باعث جلب اعتنا می شود، طراحی سایت شاید در لحظه ی اول مخاطب متوجه آن نشود ولی حرکت های ملایم سینماگراف سبب ساز جلب دقت و ماندگاری مخاطب میگردد. از آنجایی که ویدیو و یا گیف ها حجم بالایی دارا هستند، استفاده از سینماگراف با حجم معدود بسیار موءثر خواهد بود.
سینماگراف در ساخت وب سایت باعث می‌شود تا دقت را به تصاویر متحرک نسبت به تصاویر ثابت تا 10 درصد افزایش دهد. سینماگراف علاوه بر به کارگیری در طراحی وب ، در تبلیغات شبکه‌های‌مردمی نیز بسیار مورد به کارگیری قرار می گیرد. سینماگراف قادر است در صفحه اصلی (home page) سایت و یا در صفحه های نمونه فعالیت استعمال شود که بسیار جذاب خواهد بود. اما به طور دقیق در کدام قسمت های سایت از سینماگراف به کار گیری کنیم؟
طرز به کار گیری از سینماگراف در طراحی وب سایت
زمانی که کاربران در هم اکنون مرور و بازدید صفحه های محصول شما می باشند، برای ترغیب هر چه بیشتر آن‌ها برای خرید میتوانید سینماگراف در ساخت وب سایت را بکار بگیرید. جزئیات و نماهای متعدد را با استعمال از سینماگراف در کنار تصاویر ثابتی که از قبل تهیه و تنظیم کرده اید به نمایش بگذارید. هنگامی حرف از تجارت الکترونیک و خرده فروشی می گردد، سینماگراف ها مدل هایی هستند که از محصول ها با مقداری موشن و حرکت استفاده می کنند. از جمله در صورتی‌که در طراحی وب سایت فروشگاهی، برای نمایش انواع لباس ها استفاده از سینماگراف در طراحی سایت به طور ویژه ای به نمایش متاع ها و ارتقا فروش امداد می کند.عکاسی از غذاهای یک رستوران و ترکیب سینماگراف در ساخت وب سایت ایده ای فوق العاده ای می باشد. این موشن ها می بایست بسیار ظریف باشند مثل ریختن مایعات یا چکیدن سس روی غذا. جزئیاتی که شم طعام خوردن را به شما یاد آوری کند. سینماگراف در طراحی وب سایت همچنین مورد ی خیر و خوبی برای نمایش منو رستوران با کارکتر و جزئیات ویژه ای می‌باشد.
لندینگ پیج ها را قشنگ کنید
لندنیگ پیج ها صفحات اساسی یک وب سایت محسوب می شوند که به کار گیری از سینماگراف در آنها بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. به خصوص درصورتی که لندینگ پیجی زمانبر داشته باشید، وجود سینماگراف استفاده کننده را به اسکرول و دنبال کردن ادامه ی مطالب ترغیب می کند.اولین تصویری که در لندینگ پیج استفاده می‌گردد همانند ورزشکاری ورزیده می باشد که مهیا ی رزمایش خود می‌باشد. این تصویر ابتدایی در صورتیکه از تکینک سینماگراف به کار گیری کرد‌ه باشد، کاربران زیادی را از ترک کاغذ پشیمان می کند. این مکان ، جای نه برای نمایش تصویر کلی از تولیدها و یا خدماتی می‌باشد که ارائه می دهید که باعث ترغیب استفاده کننده به اسکرول میگردد. سینماگراف در طراحی سایت صرفا شامل یک تصویر تکی با مقداری موشن نیست. این تکنیک میتواند در تصاویر بکگراند استفاده شود و یا با حرکت دادن موس ترکیبی از موشن در صفحه پدیدار شود.
ایجاد کرد صفحه درباره ما
صفحه های درباره ما، صفحاتی می‌باشند که اصولا تعداد بازدید کنندگان زیادی ندارند، ولی جلب پشت گرمی همان چندین هم به این برگه آمده اند بسیار اصلی است. زیرا این افراد پیرو این میباشند که این موسسه یا دکان چه پیشینه و سابقه ای دارد و از چه تیمی درست شده می باشد. آنان قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرند، دوست دارا هستند بیشتر درخصوص شرکت شما بدانند.
جلوه های بصری ویژه ای میتواند تخصص شما را در این مورد به آنها نماد دهد. استفاده از سینماگراف در تصاویر افراد گروه یک شرکت، حس حقیقی بودن را در استفاده کننده تشکیل داد می کند. مغز ما آدم ها چهره ها را بهتر به خاطر میاورد و تشخیص می دهد. پس استفاده از تصاویر و یا سینماگراف در طراحی وب تاثیر بیشتری نسبت به نام و یا بیوگرافی دارد.
بر پایه ی آمار، قرار دادن تصاویر افراد دسته و یا مشتریان میزان نرخ تبدیل را تا 80 درصد افزایش می دهد. سینماگراف با نشلن دادن کاری که اعمال می دهید و بعضا از شخصیت های شما در یک عکس قادر است تاثیر بسیار بالاتری را بگذارد. شما می‌توانید دیدگاه ها مشتریان خود را در موفق یک سینماگراف که ترکیبی از تولیدها و یا خدمات مورد به کار گیری می‌باشد به یار یک تمجید به نمایش بگذارید. همچنین برای جالب تر کردن می‌گردد پشت صحنه ی کار خود را با سینماگراف به مشتریان نماد دهید.
چگونه سینماگراف تهیه کنیم؟
دو چاره برای تهیه ی سینماگراف وجود دارد:
1-استعمال از نمونه های جانور در اینترنت و یافت کردن آن ها با سرچ در گوگل.
2-ساختن سینماگراف با استفاده از نرم افزارهای مو جود.
برای به کار گیری از این تکنیک باید کد های آن را در وب سایت خود بگذارید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ يکشنبه 11 دی 1401 ] 10:41 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]