توسعه وب یا طراحی وب، کدام بهتر است؟

توسعه وب یا طراحی وب، کدام بهتر است؟

اکثر اشخاص معتقد میباشند که هیچ تفاوتی فی مابین طراحی وب سایت و توسعه و گسترش سایت نیست. البته این مورد کاملا نادرست است. همانطور که یکسری تفاوت میان طراح اینترنت و گسترش دهنده اینترنت وجود دارااست، این دو سوژه هم مفاهیم جدا ای داشته و می‌توانند کاربرد های متنوعی هم داشته باشند. ساخت وب سایت به طور خلاصه مرتبط با ساخت ظواهر مطلوب برای وب سایت است. در طراحی وب سایت شما محیطی را تشکیل داد میکنید که یوزرها آن را مشاهده کرده و با آن تعامل دارا هستند. اما توسعه وبسایت یا این که پیشرفت کوشش وب سایت مرتبط با پیاده سازی های دورنما و پشت صحنه وب سایت است. در‌صورتی‌که بخواهیم به طور تخصصی این موردها را محاسبه کنیم، بایستی بگوییم که طراحی سایت مباحث مرتبط با فرانت اند را در بر گرفته و گسترش وب سایت مباحث مرتبط با بک اند را شامل میشود. امروز ما قصد داریم تا هر دو این موارد را با هم رسیدگی کنیم و تفاوت در بین این دو آیتم را مشاهده نماییم. پس با ما همپا گردید تا از تفاوت پیاده سازی و بسط آگاه گردید.

اجزای مختلف یک سایت

پیش از پرداخت به تفاوت گسترش سایت و ساخت سایت، ما می بایست ببینیم که یک تارنما یک‌سری قسمت دارد. مطمئنا یک وبسایت بخش های متعدد دارد. در لیست زیر، شما می توانید این بخشها را تماما ملاحظه کنید.

طرح سایت

این بخش مرتبط با صورت گرافیکی وبسایت می‌باشد. استعمال از بلوک ها، رنگ ها، پیاده سازی ها و ... درین مرحله پر التفات میباشد.

محتویات وبسایت

این نصیب مرتبط با مطالب و داده ها مهم سایت میباشد. این بخش میتوانند محتوا را به یوزرها اکران دهد.

تلاش وبسایت

این نصیب مرتبط با سرعت پردازش و پردازش های پشت صحنه می‌باشد. خدماتی که در سایت شما ارائه می‌شوند، محصولاتی که در وبسایت به فروش می رسند و کلیه پردازش هایی که وبسایت شما به آن ها نیاز دارد، درین بخش قرار گرفته اند.

کار در تارنما

آپدیت بودن محتویات و سرویس ها یار و همدم با سرعت سعی مطلوب مرتبط با فعالیت رئیس در سایت است.

ساخت وب سایت چیست؟

اکنون که با بخش های گوناگون وبسایت آشنا شدیم برای ادراک بهتر ادامه مقاله خوب می باشد بدانیم طراحی سایت چیست، بیایید تا هر مورد از آنان را به طور مستقل مطالعه کنیم. او‌لین بخش مرتبط با طراحی سایت میباشد. طراحی وب سایت یعنی یک نرم افزار نویس، صورت و ظواهر قابل قبولی را به وب سایت بدهد. طراح در این نصیب تصمیم می گیرد که چه رنگی را استفاده نماید، چه از نوع پیاده سازی به کارگیری نماید، چه انیمیشن ها و عکس هایی را در قابل قرار دهد. این تصمیمات همگی بر روی حیث مخاطب اثر گذار می باشند. طراح سایت وظیفه دارد تا وبسایت را برای یوزرها خیلی قشنگ و دیدنی پیاده سازی نماید. این عمل باعث می شود تا قیمت وبسایت از نظر seo بالا خیس رود. هنگامی که یوزرها و بازدیدکنندگان پوسته و طرح خیر را در وبسایت مشاهده نمایند، زمان مجال متعددی را در آن میگذرانند.

پیشرفت وبسایت چیست؟

پیشرفت سایت به یک سری بخش مختلف تشکیل می گردد. برنامه نویس ها این بخش از فعالیت را بر عهده می‌گیرند. پیشرفت تارنما مرتبط با پیاده سازی کد های پشت صحنه ای است که یوزرها آن‌ها را مشاهده نمی‌کنند. در حالی که ساخت وب سایت به طور مستقیم بر روی حیث کاربر اثر دارد، توسعه و گسترش وب سایت بر روی دست اندرکاران فنی وب سایت اثر خواهد داشت. عواملی همانند سرعت بارگذاری وبسایت، سرعت ایفا پردازش ها، سرعت تصویب سفارشات متعدد و غیره از جمله مواقعی میباشند که مرتبط با پیشرفت تارنما میشوند.

توسعه و گسترش تارنما هم به اندازه ساخت سایت مالامال مداقه است. شاید توسعه دهندگان و برنامه نویس ها بک اند به طور بدون واسطه بر روی لحاظ یوزرها مفید نباشند اما، این اشخاص می‌توانند مباحث خیلی اساسی تری را کنترل نمایند. عواملی همانند seo سایت، افزودن تجهیزات نو، در دست گرفتن باگ ها و ایرادات امنیتی و ... برای مثال مباحثی می‌باشند که برنامه نویس ها بک اند بایستی به طور کامل با آنان آشنا باشند. پیشرفت وبسایت و ادغام آن با طراحی وب منجر می شود تا یوزرها تجربیات نه به دست آورند.

یک طراح وبسایت بایستی چه کاری را جاری ساختن دهد؟

طراحی وب سایت یا این که ساخت سایت، معمولا توسط برنامه نویس ها فرانت اند شکل میگیرد. طراح سایت که می باشد؟ یک طراح تارنما بایستی با ابزار های مرتبط با اکران بصری به طور کامل آشنا باشند. طراحان ماهر و بلندتر برای به کارگیری از مفاهیم متعدد همانند هماهنگی رنگ ها، حروف چینی، تناسب اطراف های خالی و ... میتوانند از ابزار های مختلفی استعمال نمایند. یک طراح سایت بایستی اختراع متعددی داشته باشد و بتواند برای پلتفرم های مختلفی پیاده سازی خویش را طراحی کند. در لیست تحت شما می‌توانید وظایف شغلی یک طراح وبسایت را ملاحظه کنید.

انتخاب مدل همت تمام یک وبسایت

پیاده سازی مثال های اول و پوسته های گرافیکی

اجرای پیاده سازی های گرافیکی و تشکیل داد کاتالوگ محصول ها در تارنما های فروشگاهی

انجام پیاده سازی های مرتبط با تبلیغات و غیره

امداد به توسعه و گسترش دهندگان اینترنت برای ایجاد کرد صفحه های بهتر

متصل کردن فرانت اند وب سایت به بک اند.

ابزار های طراحی وب

طراحی سایت به ابزار های مختلفی نیاز داراست. غیر وابسته از ابزار های مرتبط با نرم‌افزار نویسی همانند اچ تی ام ال، سی اس اس و جاوا اسکریپت، شما باید از ابزار هایی برای پیاده سازی گرافیکی هم به کار گیری فرمائید. بعد از آن، شما با به کارگیری از طریق های مرتبط با کد نویسی میتوانید پیاده سازی های تشکیل داد گردیده را به کد قابل انجام تبدیل فرمایید. به عنوان مثال ابزار های مرتبط با پیاده سازی UI وب سایت می شود به لیست زیر اشاره نمود

Photoshop

Illustrator

Sketch

UXPin

Mockplus

هرمورد از این ابزار ها یک سری خصوصیت های خاص داشته و چندین کاربرد های خاص هم دارا‌هستند. یک طراح وبسایت عالی، باید بتوانید با این نرم افزار ها کامل‌ کار نماید و طرح های تولید گردیده را به حقیقت تبدیل کند.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ دوشنبه 5 دی 1401 ] 12:45 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]