اهمیت انتخاب فونت مناسب برای طراحی سایت

اهمیت انتخاب فونت مناسب برای طراحی سایت

فونت تارنما مهم ترین قسمت در طراحی وب سایت به شمار میرود. برای پیاده سازی یک وب سایت خوب کارداران متعددی دخیل می باشند مانندگرافیک قشنگ ، گزینش رنگ مطلوب، داشتن تصاویر کیفیت خوب و… ،  ولی یک مورد اصلی وجود دارااست که اشخاص آن را دستکم میگیرند و آن فونت وبسایت میباشد. گزینش مداد صحیح و مطلوب می‌تواند اثر متعددی بر ظواهر تارنما شما داشته باشد. فونت مطلوب میتواند تجربیات کاربری بهتری ساخت و ساز نماید، ترافیک وبسایت شما‌را بیشتر نماید و سئو تارنما را بهبود ببخشد و این آیتم باعث می گردد تا سکو سایتتان در نتیجه ها جستجوی گوگل بالا رود.

هر تجارت و برندی، آیین نامه و خط متد خاص خویش را دارااست. در گزینش فونت مطلوب برای سایتتان به‌این شیوه نامه ها اعتنا کنید و آنان‌را به شغل بگیرید. این سازوکارها مجموعه‌ای از قانون ها می باشند که به شما و طراح امداد می‌نمایند زمانی عناصر چندگانه مارک را کنار هم میچیند, با تعریف و تمجید رنگ‌های مختص به کمپانی و حصول و کارتان, لوگو و اما تایپوگرافی, یک هویت واحد برای آن ساخت و ساز نمایند. فونت مانند یک جامه برای وب سایت  شماست. در مشهد برای طراحی سایت می توانید به رایا پارس مراجعه کنید. در صورتیکه برندتان از تایپوگرافی سفارشی به کار گیری می‌نماید، طراح سعی خواهد کرد یک فونت متناسب و شبیه با آن برای به کار گیری در طراحی سایت شما پیدا نماید.

فونت های ایمن اینترنت چه می‌باشند ؟

به کار گیری از یک خودکار ایمن اینترنت بدین مضمون‌ میباشد که بازدیدکنندگان سایتتان مجبور نیستند یک فونت خاص را به طبع روی کامپیوتر خویش نصب داشته باشند تا بتوانند آن را به صدق ببینند . امروزه استاندارد طلایی ، فونتهای گوگل است ، که در هر مرورگری به راحتی قابل اکران می‌باشد. بسیاری از برندها از خودکار‌های سفارشی و یا این که فونت هایی که بر مبنا اینترنت نیستند استعمال می‌نمایند. در این مورد گسترش دهندگان میتوانند از قابل انعطاف‌افزارهایی برای تبدیل اتومات به یک \\\" فونت امن اینترنت \\\" استفاده نمایند . با این فعلا تضمینی نیست که فونت انتخابی روی مرورگر صحیح شغل نماید و بهتر باشد . گزینش فونت آن هم فونت های سفارشی اصولا برای طراحان اینترنت معضل می باشند زیرا بایستی با نوع پیشنهاد خویش مطابقت باشد.

نکاتی در باره گزینش فونت فارسی برای وبسایت

تعیین فونت برای سایت های فارسی زبان یه خرده گوناگون میباشد . اما هر زبانی ممکن می باشد برای خویش فونت های مخصوصی داشته باشد که فارسی هم از آن مستثنی نیست. کلاً یکسری قاعده اثبات وجود داراست. اینکه چه نوع فونتی انتخاب کنیم را به دنبال تفحص خوا هیم کرد .


فونتی را گزینش کنیم که سرعت لود تارنما را ذیل نیاورد. خوب است فونت های گزینه استعمال در سایتتان را درون هاست بارگزاری فرمایید تا از آنجا خوانده گردد در‌این‌صورت سرعت تارنما کاهش نمیابد.

فونت را طوری تعیین فرمایید که خیر آنقدر گران قدر باشد که استفاده کننده در نگاه اول از آن زده خواهد شد و خیر آنقدر خرد که استفاده کننده برای دیدن آن بدون چاره به توجه زیاد در بهره خستگی دیده و آزاد کردن تارنما خواهد شد. برای خوب چشم شدن فونت از بولد و ایتالیک ان به کارگیری نمایید .

زیبایی فونت یکی از شروط اساسی در امر اعتنا قرار به چنگ آوردن یک سایت است . فونتی که خوشگل و خوانا باشد استفاده کننده را به خویش جلب میکند. شایسته ترین فونت ها را میتوان در خصوصی B یافت . برای مثال

 B yekan یکی از مثال های این سری میباشد که یه خرده هندسی و به نسبت تازه است و جزو فونتهای امن به حساب میآید.

نوع کسب و کار و گزینش فونت مطلوب

نوع فونتی که برای سایتی تعیین می شود به نوع بیزنس آن وب سایت بستگی داراست. در شرایطی که سایتی دارید که حوزه‌ کار آن فرهنگی می باشد می توانید از فونت هایی مثل انجمن، کشور ایران شارپ و ایران استعمال فرمایید. ممکن می‌باشد دوست داشته باشید فونت مورد به کارگیری در وبسایت احساس صمیمیت و شور را به استفاده کننده منتقل نماید می‌توانید از فونتی مثل کشور‌ایران سنس دست نوشته منفعت بگیرید. سایتهایی که کاربر چندانی ندارند می‌توانند از فونتهای بدون‌پول به کار گیری نمایند و هزینه ای برای خرید فونت های تجاری نپردازند این فونتها مانند رز، ترافیک، نازنین و ... میباشد. برای طراحی سایت خویش شروع شخصیت مارک و نوع آن را گزینش فرمائید تا بتوانید فونت قابل قبولی را تعیین نمایید .

اندازه فونت برای سایتهای ریسپانسیو

طراحی وب سایت ریسپانسیو نیاز دارااست تا شما اندازه های فونت را برای مانیتور های متعدد با سایز های متعدد استیناف فرمایید تا باور نتایج نمائید که با صرفه ترین خوانایی را برای آنان دارید. انتخاب سایز 16 پیکسل برای تلفن همراه به صورت پیش فرض قادر است یک انتخاب بهتر باشد. پیش فرض یا این که تعیین اولیه اینست که اندازه ی بیشتر جمله ها، برچسب ها، فهرست ها روی این سایز تهیه و تنظیم شده است. اندازه ورودی متن می بایست دست‌کم 16 پیکسل باشد. برای زیرنویس ها از فونت هایی با سایز های کوچکتر به کارگیری نمایید. مانند 13 پیکسل. نکته اخر اینکه برای دیدن فیض طرح های خویش مدام از یک دستگاه تلفن همراه آن ها را مشاهده و نواقص را تفحص نمائید .

انتخاب فونت صحیح برای سایتتان به هدفی که میخواهید به دست آورید بستگی داراست. هنگامی که به مدل و پیاده سازی درنگ‌می کنید‌، بایستی یک آیین نامه داشته باشید و مشاهده کنید که چطور می خواهید آن را به دنیای خارج ارائه نمائید و فونت‌ها شایسته ترین ابزار برای انجام این عمل میباشند میتوان با  ترکیب کردن فونت‌ها به هر نوع مدل دل‌خواه خویش دست پیدا کرد . به عنوان کردن بی آلایش ، انتخاب اتومات شما چیزهای متعددی در امر حصول‌وکارتان می گوید، براین اساس عاقلانه تعیین نمائید.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 8 ]

[ شنبه 3 دی 1401 ] 11:24 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]