کتابخانه ری اکت چیست؟

کتابخانه ری اکت چیست؟

حقیقتا ری اکت چیست؟ اگر برنامه نویس باشی یا این که توی مسیر یادگیری فرانت اند باشی، به طبع برات پرسش گردیده که ری اکت چیه؟ چرا کلیه فقید دارن از این تکنولوژی استعمال میکنن؟ ما توی این نوشته‌ی‌علمی به طور کامل توضیح دادیم که ری اکت چیست و چه کاربردهایی دارد، پس از خصوصیت های این کادر ورک بی شاخ و دم میگیم. وسپس 5 ادله برای به کار گیری از فریمورک ری اکت رو براتون گستردن میدیم. تا با عظمت و زیبایی ری اکت آشنا بشید. در نقطه پایان هم دل رو به دریا می‌زنیم و کمی به فراگیری react می پردازیم.

ری اکت یکی کتابخانه های اوپن سورس (متن گشوده) جاوا اسکریپت است که برای ایجاد کرد رابط های کاربری سایت ها مورد استعمال قرار می گیرد.

کتابخانه ری اکت توسط جامعه ای از توسعه و گسترش دهندگان صورت بوک ارائه شد. ریکت شروع در سال 2011 با غرض استعمال بوسیله خویش فیسبوک ساخت شد ولی ابعاد با گسترش بیشتر و کامل شدن شدنش در سال 2013 به یک کتابخانه همگانی برای استعمال تمامی برنامه نویسان تبدیل شد. سبز لرن

مختصات فریم ورک react چیست؟ – چی هست به هیچ عنوان این ری اکت؟

در جواب به پرسش مختصات قاب ورک react چیست؟ بایستی بگوییم فریم ورک ری اکت نسبت به بقیه کادر ورک‌های جاوا امتیازات متعددی دارد. به عنوان مثال مهمترین مختصات کادر ورک ری اکت که آن را از دیگر کادر ورک‌ها متمایز می‌نماید، می‌قدرت به مفاد ذیل اشاره نمود:

DOM مجازی: این مشخصه‌ی قاب ورک react به ارتقاء سرعت توسعه و گسترش‌ی نرم افزار و انعطاف پذیری آن امداد می‌نماید. DOM مجازی در‌این قاب ورک جایگزین اصلی گردیده و هر توشه که برنامه تغییر تحول داده خواهد شد، تمام UI را در DOM مجازی اکران میدهد.

JSX: JSX را می‌قدرت یکی‌از شایسته ترین خصوصیت‌های کادر ورک ری اکت دانست. زیرا عمل تایپ کردن بلوک‌ها را برای توسعه و گسترش دهندگان خیلی شل‌خیس نموده است.

React Native: این ورژن از react امکان استعمال از کدهای اینترنت این کادر ورک برای ورژن‌های اندروید و ios را مهیا کرده؛ براین اساس شغل پیشرفت‌ی اپلیکیشن‌های تلفن همراه با فریم ورک ری اکت وارفته‌خیس شد‌ه‌است. برای طراحی سایت در مشهد به رایا پارس مراجعه کنید.

اتصال داده یک طرفه: این قابلیت و امکان ریکت یعنی یک بسط دهنده برای تغییر و تحول یک کامپوننت باید از کال بک به کارگیری نماید و نمی‌تواند مستقیما آن را ادیت نماید. این در دست گرفتن یک طرفه‌ در اپ‌های js، flux نامیده می‌گردد و باعث موثرتر و انعطاف پذیرتر شدن آنها می‌شود.

رابط کاربری اعلانی: این خصوصیت در کدهای react منجر خوانایی بیشتر و راحتی رفع باگ می شود. کلاً فریم ورک React JS شایسته ترین پلتفرم برای گسترش‌ی رابط‌های کاربری است که هم برای دسکتاپ و هم گوشی کاربرد داراست.

معماری Component Based: این قابلیت یعنی کادر ورک ری اکت از اجزای مختلف با منطق خاص خویش به کارگیری می‌نماید که نقش مهمی در تعاملات و بصری سازی اپلیکیشن داراست. در‌پی نوشته‌علمی بیشتر کامل توضیح می دهیم که کامپوننت در قاب ورک react چیست و چطور ساخته می گردد.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ چهارشنبه 30 آذر 1401 ] 10:39 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]