چرا از MD5 استفاده کردیم؟

ممکن میباشد برخی از شما تعجب نمائید که چرا ما هش MD5 را برای رمزگذاری طراحی سایت سر عبور تعیین کردیم. وردپرس پیش از اینً از هش MD5 برای رمزگذاری رمزهای عبور استعمال می کرد، البته از فرصت وردپرس 2.5 از فناوری‌های رمزگذاری قادر تری به کارگیری می‌نماید.

اکنون هنگامی که شما رمز گذاری پسورد خودتان را از نوع MD5 تعیین می کنید وردپرس به طور اتوماتیک آن را تغییر‌و تحول می دهد.

در حالتی‌که که سر وردپرس خویش را فراموش کردیم چکار می بایست بکنیم؟
مسلما نیاز نیاز وجود ندارد که برای تغییر‌و تحول پسورد وردپرس از روش phpmyadmin مبادرت نمائید. چاره‌های عالی و معمولی‌تری هم وجود داراست. از جمله میتوانید در شیت ورود در ودرپرس بر روی مورد سر عبورتان را فراموش کرده‌اید کلیک نمائید.

پیشنهادی: یادگرفتن طریق‌های ارتقاء امنیت پنل مدیر وبسایت وردپرسی

در برگه نو فیلد را با مقدار آدرس اینترنتی خودتان لبریز فرمائید. اعتنا داشته باشید که‌این نشانی اینترنتی بایستی همانی باشد که در هنگام تصویب‌اسم وارد کردید. دقت بدین نکته بسیار اساسی میباشد. پس از کلیک کردن بر روی دکمه ارسال یک آدرس اینترنتی برای شما ارسال می شود که میتوانید از روش آن مبادرت به تغییر‌و تحول سر عبور نمایید.

همینطور مخاطب با نقش مدیریت مجموع نیز میتواند مبادرت به سر عبور دیگر یوزرها نماید. در اینگونه حالتی در شکل بیماری آلزایمر سر عبور یا این که هر نقص‌ دیگری می‌اقتدار با استحضار دادن به مدیرکل مبادرت به تغییر تحول راز گذر کرد.

کلام انتها
درین نوشته‌ی‌علمی همت شد مجموعاَ به شیوه تغییر‌و تحول پسورد وردپرس از روش phpmyadmin پرداخته گردد. از آنجایی که‌این فعالیت بسیار بی آلایش میباشد در حالت ضروری می‌اقتدار به راحتی از آن بهره برد. مثلا هنگامی که یک استفاده کننده از اکانت کاربری دیگری دسترسی پیدا نموده است یا این که به هر عامل دیگری تمایل به تغییر تحول سر عبور از روش پنل وردپرس ندارید می توانید از این طریق به کارگیری نمایید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 16 ]

[ چهارشنبه 27 مهر 1401 ] 11:13 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]