استفاده از لایت باکس در طراحی سایت

استفاده از لایت باکس در طراحی سایت

لایت باکس در ساخت وب سایت نوعی پنجره هست که بر روی یک برگه از وبسایت ظاهر می‌شود و موجب قطع ارتباط کاربر با محتوا شده و فروغ بگراند آن را نیز کاهش میدهد. این سازوکار و شیوه طراحی موجب جلب توجه کامل کاربران به لایت باکس شده و آن‌ها‌را با شما یار می‌سازد. محتوای لایت باکس معمولا متن، عکس و یا کلیپ می باشد که با هدف اطلاع رسانی، فروش و تبلیغات و یا دعوت کاربران نسبت به جاری ساختن یک اقدام همچون ثبت نام در وبسایت طراحی میشود. لایت باکس میتواند در هر قسمت از برگه قرار گیرد البته اکثر اوقات به منظور جلب توجه بیشتر در وسط صفحه نمایش داده می گردد. لایت باکس‌ها تا وقتیکه مخاطب بر روی مورد X جهت بستن آن ها اقدام نکند، همچنان بر روی کاغذ باقی می مانند.

وب سایت‌های فروشگاهی و یا تارنما‌های فراگیری پایه معمولا از لایت باکس در طراحی وب سایت خود استفاده می‌کنند تا از طریق آن بتوانند کاربران را نسبت به خرید و یا بازدید از سایر محتواهای وبسایت خود ترغیب نمایند. بنابراین مهمترین کاربرد لایت باکس «جلب توجه کاربران» و «دعوت آنها نسبت به اجرا یک عمل» می باشد. این نوع پاپ آپ معمولا جهت دسترسی به آدرس نشانی اینترنتی مشتریان بالقوه طراحی می گردد؛ اقدامی زیرکانه در مراحل بازاریابی ایمیلی که از طریق دعوت کاربران نسبت به ثبت نام در وب سایت، دریافت مجله‌های جدید و یا تدبیر از آخرین تخفیفات اجرا می‌گردد. از طرفی دیگر لایت باکس در طراحی سایت همچنین برای تاکید بر یک پیام مهم همچون برگزاری یک رخداد والا و یا فراخوان دعوت به همکاری نیز آیتم استفاده قرار می‌گیرند. برای طراحی سایت در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.

برای طراحی وب فروشگاهی حرفه ای همین اکنون اقدام کنید.

شما همچین می‌توانید از لایت باکس جهت استحصال یقین از نمایش یک تصویر و یا ویدیوی مهم به کاربران نیز به کارگیری نمایید تا مطمئن شوید که هیچ کاربری محتوای موردنظر شمارا از دست نداده می باشد. به عنوان مثال تصور کنید که یک وب سایت فروشگاهی دارید و قصد دارید بازدیدکنندگان را از تخفیفات ویژه خود آگاه سازید. با طراحی یک لایت باکس جذاب و نمایش آن در طول مناسب می‌توانید کاربرن را از تخفیفات خود باخبر کرده و آن‌ها را نسبت به بازدید از تولیدات و خرید نیز ترغیب فرمایید.

اشکال لایت باکس در طراحی وب سایت

لایت باکس در طراحی وب دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام از آن‌ها با دقت به راه و روش تارنما، مقصود خاصی را دنبال می‌کنند. رایج‌ترین انواع لایت باکس در طراحی سایت مشمول:

لایت باکس تبلیغاتی و تخفیف

لایت باکس تبلیغاتی و تخفیف یکی از متداول‌ترین انواع لایت باکس در ساخت وب سایت شناخته میشود که معمولا بوسیله دکان‌های اینترنتی مورد به کارگیری قرار می گیرد. این لایت باکس با ارائه پیشنهادات جذاب همچون تخفیفات ویژه و یا حالت پرداخت قسطی می‌تواند کاربران را نسبت به کلیک بر روی لایت باکس، بازدید از تولید ها و در نهایت خرید از سایت ترغیب نماید. طراحی لایت باکس تبلیغاتی تاثیر بسزایی بر افزایش واحد سنجش فروش وب سایت‌های فروشگاهی داراست و بخش اعظمی از دکان‌های اینترنتی معتبر همچون دیجی جنس از این‌شیوه جهت اطلاع رسانی به کاربران از تخفیفات و همچنین ارتقاء معیار فروش خود به کار گیری می‌کنند.

لایت باکس گوشی

لایت باکس موبایل یکی دیگر از اشکال لایت باکس در ساخت وب سایت می باشد و همانطور که از نام آن پیداست به صورت منحصر برای نمایش در موبایل ساخته می‌گردد. طراحی صحیح و اصولی لایت باکس تلفن همراه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هنگامی که کاربران با موبایل خود در فعلا بازدید از سایت شما میباشند، تمایلی به مواجه با باکس‌های نا مرتب و آزاردهنده ندارند. از این رو به مراد دوری از ایجاد مزاحمت برای کاربران در طی وبگردی با گوشی می بایست لایت باکس خود را در نهایت سادگی و در ابعاد کوچک طراحی فرمائید تا موجب ساخت تجربیات کاربری منفی برای آن‌ها نشود. لایت باکس گوشی خوب هست در گوشه‌ای از برگه نمایش داده خواهد شد و محتوای آن نیز صمیمی و در عین حالا محترمانه باشد تا سوای ایجاد کرد مزاحمت بتواند توجه کاربران را جلب کرده و آنها را نسبت به ثبت نام و یا بازدید از وبسایت ترغیب نماید.

لایت باکس ایمیل

از دیگر اشکال لایت باکس در طراحی سایت می‌توانیم به لایت باکس ایمیل اشاره کنیم که فقط جهت دریافت آدرس نشانی اینترنتی کاربران بر روی کاغذ نمایش داده میگردد. با طراحی این نوع لایت باکس باید کاربران را نسبت به وارد کردن آدرس ایمیل خود جهت دریافت جدیدترین مقاله ها، خبر نامه‌ها و یا اگاهی از پیشنهادات ویژه سایت ترغیب نمایید تا به این ترتیب به طیف پهناور‌ای از مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کرده و آنها را با خود یاروهمدم سازید. لایت باکس پست الکترونیک یکی‌از موادتشکیل دهنده تاثیرگذار بر موفقیت بازاریابی ایمیلی شناخته می‌شود که امکان دسترسی به مخاطبان مقصود را برای شما معمولی‌تر خواهد کرد.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ يکشنبه 27 آذر 1401 ] 10:33 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]