اهمیت ریسپانسیو بودن طراحی سایت در چیست؟

اهمیت ریسپانسیو بودن طراحی سایت در چیست؟
با دسترسی فزاینده وب از روش دستگاه های موبایل، دیگر داشتن یک طراحی سایت ایستا که فقط روی برگه کامپیوتر خوب به لحاظ میرسد کفایت نمیکند. باید ساخت سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا را در تارنما خویش انجام نمائید.
هنگام ساخت سایت می بایست تبلت ها، لپ تاپ های 2 در 1 و سبک های مختلف موبایل هوشمند با بعد ها متعدد کاغذ اکران را نیز در لحاظ بگیرید.
ساخت وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا چیست؟
مزایای وبسایت ریسپانسیو
چه‌گونه وبسایت ریسپانسیو را شناسایی کنیم؟ (معرفی ابزارهای آزمایش)
وب سایت ریسپانسیو چه تاثیری بر seo دارااست؟
یادگرفتن طراحی سایت ریسپانسیو
چه‌گونه یک وبسایت را واکنشگرا یا این که ریسپانسیو کنیم؟
سایزهای استاندارد طراحی وب واکنشگرا
تگ viewport چیست؟
ریسپانسیو کردن تارنما وردپرسی با استعمال از پلاگین WPtouch
 
طراحی وب ریسپانسیو یا این که واکنشگرا چیست؟
responsive یک لغت انگلیسی است در معنای پاسخگو یا این که واکنشی می‌باشد، یعنی چیزی که به مشوق یا این که و عوامل جواب میدهد.
خواسته از پیاده سازی ریسپانسیو یا این که واکنشگرا یعنی تشکیل داد یک طرح تارنما که قادر است بسته به ورقه اکران شما برخورد علامت داده و خویش را با آن تطبیق کند.
این پیاده سازی به نحوی است که می قدرت کلیه المان های مرتبط با سایت را به راحتی کلاً دستگاههای اکران روئت کرد. برای طراحی سایت ریسپانسیو در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
ریسپانسیو با css
css یک نرم افزار کدنویسی جهت ساخت افکت بر روی کد های ناپخته html میباشد که‌این کد نویسی قادر است سبب ساز تغییرات المان های بصری html خواهد شد.

رنگ ها،سایزها و تغییرات ظاهری مثلا کارهایی میباشد که css بر روی المان های html طراحی می نماید.
سایزهای ریسپانسیو
در‌این قسمت سایز برگه اکران ها را مطابق ریسپانسیویته آورده ایم.
خرد (کوچکتر از 640px)
میانگین (641px تا 1007px)
گران قدر (بزرگتر و معادل 1008px)
مزایای ساخت وب سایت ریسپانسیو
شماره 1 انعطاف پذیری
وقتی که از یک وبسایت واکنشگرا یا این که ریسپانسیو به کار گیری میکنید، به راحتی انعطاف پذیری تارنما را برای دسکتاپ ها و گوشی ها مشاهده می‌کنیم. یعنی وبسایت به راحتی با تمام وسیله ها در دسترس و قابل به کارگیری میباشد و این اتفاق به‌سرعت صورت میدهد.
شماره 2 رابط کاربری فوق العاده
طبق تحقیقاتی که از تعدادی میلیون سایت انجام شده است. وب سایت های واکنشگرا به جهت سازگار بودن استفاده در اشکال دستگاه ها حس بهتری را به مخاطب منتقل کرده و استعمال از آنان برای یوزرها آسانتر است و در سود تعداد یوزرها این وب سایت ها به مراتب بیشتر از تارنما های معمولیست.

شماره 3 کاهش هزینه ها
با ساخت وب سایت واکنشگرا دیگر احتیاجی به پیاده سازی دو وب سایت غیر وابسته که هم برای موبایل و هم برای دسکتاپ ها قابل استعمال باشد ندارید.
به وسیله طراحی وب سایت ریسپانسیو نیاز شما به برنامه ریزی نیز برطرف میگردد چون وب سایت شما در موبایل های تلفن همراه به راحتی قابل به کارگیری می باشد.
شماره 4 ارتقاء کابران 
یکی‌از مهم ترین تاثیرات طراحی وب ریسپانسیو ارتقا روز افزون یوزرها موبایل نسبت به دسکتاپ هاست.
این ارتقاء یاعث شد‌ه‌است که به کار گیری از سایت های ریسپانسیو یک مزیت مهم به شمار بیاید، و تارنما هایی که‌این قابلیت را نداشته باشند، وسعت بسیار بزرگی از یوزرها را از دست می دهند.
چگونه تارنما ریسپانسیو را شناسایی کنیم؟
برای تشخیص اینکه سایت شما ریسپانسیو میباشد دو طریق وجود دارد:
به کارگیری از برخی ابزارها
به کارگیری از گوگل کروم

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ پنجشنبه 24 آذر 1401 ] 13:24 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]