کاربرد دروپال Drupal چیست؟

کاربرد دروپال Drupal چیست؟

دروپال (Drupal) را می شود به تیتر یک سیستم مدیریت محتوا یا این که CMS: Content Management System معرفی کرد که به امداد آن شما توانا می‌باشید صفحه ها وبسایت خویش را پیاده سازی کرده و آن را فعال سازی فرمایید. نکته مهمی که درباره‌ی drupal وجود دارااست این میباشد که برای به کارگیری از ان به هیچ عنوان مایحتاج وجود ندارد به نرم‌افزار نویسی و یا این که کدنویسی مسلط باشید. بلکه تنها با اگاهی از ضوابط و دستورها خویش این سیستم مدیر محتوا شما خیلی شل و ول میتوانید طراحی سایت را استارت کرده و آن را با توفیق به پایان برسانید.

به یاری این CMS شما میتوانید در وب سایت خویش نوشته ی علمی هایی را قرار داده و یا این که خبرهای روز را درج نمائید، همینطور می توانید اطلاع رسانی هایی برای خرید و یا این که فروش ایجاد کرد کرده و آنها را در سایت بگذارید. مهمترین خصوصیت های دروپال را می توان رایگان بودن آن، انعطاف بالای این سیستم رئیس محتوا و همینطور اوپن سورس بودنش تیتر کرد. اکنون اکثری از موسسات سری و غیرخصوصی، سازمان ها و حتی سازمان های دولتی و غیر دولتی از این CMS به منظور طراحی وب سایت های خویش به کارگیری می نمایند و این چنین از پیاده سازی های دشوار و غامض تماما غنی می‌باشند.

برای هر سیستم رئیس محتوایی بعضی خصوصیات مطرح می شوند که میتواند آن را از دیگر CMS ها متعدد سازد. پیرو به مطالعه خصوصیت های سیستم رئیس محتوای دروپال میپردازیم. با ما یاروهمدم باشید.

شناخت با خصوصیت های سیستم مدیر محتوا دروپال

سیستم های مدیر محتوا به شما امداد می نمایند به بی آلایش ترین صورت ممکن از آنها استفاده کرده و یک وبسایت حرفه‌ای پیاده سازی نمائید. پیرو تنی چند از مهم ترین خصوصیت های drupal تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوای بهتر و کیفیت خوب اورده شده اند که به شرح ذیل ذکر می‌شوند:

1.   در اختیار داشتن لهجه فارسی و دفاع از آن

برای ما فارسی زبانان یافت کردن یک سیستم مدیر محتوا که از لهجه فارسی امان نماید از مداقه بالایی برخوردار‌است. دروپال یکی سیستم های رئیس محتوایی می باشد که به زبان های متفاوت ارائه گردیده و از آنان دفاع میکند که یک کدام از این زبان ها را می اقتدار گویش فارسی که به طور راست چین می‌باشد تیتر می نماید. لذا برای طراحی سایت هایی که به گویش فارسی می باشند دیگر مشکلی نخواهیم داشت و میتوانیم با فرمتی درست از گویش فارسی بهره مند شویم.

2.  امکان ساخت اشکال متفاوت وب سایت ها

دروپال را معمولا به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای به طور کامل انعطاف پذیر می شناسند. این انعطاف پذیری فوق العاده بالا قادر است به شما یاری دهد تا گونه های مختلف سایت ها را خیلی وارفته پیاده سازی کرده و طراحی کنید و هیچ مشکلی هم درین فی مابین به وجود نخواهد آمد.

3.  اوپن سورس بودن و عدم پرداخت هزینه برای استعمال از آن

دروپال یک CMS اوپن سورس میباشد. یعنی در صورتی‌که شما در امر کدنویسی حرفی برای گفتن داشته باشید و بخواهید در بخش هایی از این سیستم مدیریت محتوا تغییراتی تشکیل داد کرده یا این که آن را فردی سازی نمائید خیلی شل و ول می‌توانید این فعالیت را اجرا دهید. همینطور این CMS به مجانی در دست یوزرها قرار می گیرد البته در‌حالتی که مایل به به کار گیری از قابلیت و امکان های بیشتر و توسعه یافته تری می باشید می توانید هزینه آن را پرداخت کرده و با تغییراتی که برای شما در هسته اجرا می گردد از این سیستم مدیریت محتوا ه شکلی سفارشی به کارگیری نمایید.

4. در اختیار داشتن پوسته های گوناگون

پوسته ها را می قدرت یکی مهم‌ترین بخش ها در طراحی سایت تیتر کرد. Drupal با داشتن پوسته های متنوع که هم بدون‌پول و هم مبلغی میباشند قادر است به شما یاری دهد وبسایت های موردنظرتان را به راحتی پیاده سازی کرده و بسازید. تنها نکته ای که در زمینه‌ی این CMS وجود دارد این است که در مقایسه با بقیه سیستم های رئیس محتوا تنوع آن کمتر میباشد. همین فرمان سبب ساز میگردد در صورتی‌که بخواهید سایتی اختصاصی و در عین اکنون با تنوع بالا پیاده سازی نمایید هزینه هایتان مقداری فراتر برود.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 13 ]

[ سه شنبه 22 آذر 1401 ] 11:10 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]