چرا رنگ در طراحی سایت مهم است؟


چرا رنگ در طراحی سایت مهم است؟
زمانی که وهله به طراحی وب شما می رسد، انتخاب پالت رنگی مناسب یک کدام از مهم ترین تصمیمات طراحی سایت است که بایستی به آن توجه کرد. رنگ، شناخت برند را ۸۰٪ افزایش می دهد. به‌این معنا که گزینش پالت رنگی در طراحی وب نه تنها برای مخاطبان خود دیدنی می باشد بلکه سبب به خاطر ماندن آن در ذهن کاربر میشود.
تعیین پالت رنگی مناسب چیزی بیش تر از داشتن یک تارنما زیبا می‌باشد. رنگ تأثیر زیادی در درک ما داراست و آن را به ابزاری کارکشته در افزایش بهره‌وری وبسایت می‌کند. همچنین رنگ با تاثیر گذاری بر طراحی وب سایت روی فهم و شعور کلی شما از یک برند تاثیر میگذارد. در‌صورتی‌که وب‌وب سایت دارای هارمونی رنگ مناسبی نباشد، به‌راحتی احساس خواهید کرد نام تجاری آن برند غیرقابل اتکا و غیرحرفه‌ای است. و در حالتی‌که که آن وب‌تارنما خدمات یا فروشی برای ارائه داشته باشد، در جاری ساختن آن شم ناامنی می‌کنید و به احتمال زیاد خرید را متوقف خواهید کرد. طراحی سایت خود را می توانید به رایا پارس بسپارید.
اصول رنگ‌بندی وب‌ سایت
گزینش کردن یک رنگ مانند آبی، بسیار آسان خواهد بود. ولی باید اعتنا داشته باشید که برای هر پروژه‌ای که در آن با مشتری سروکار دارید، بایستی همت نمائید تا حد ممکن، بسیاری از تعیین‌های خود را توجیه نمایید و صرفا برحسب علاقه خود به‌این رنگ، آن را تعیین نکنید. نکاتی که در گزینش یک رنگ می‌توانید به آنها توجه نمائید، شامل:

استفاده کردن از آنچه در دست دارید: در شرایطی‌که دارای لوگویی با رنگ ثابت برای برند خود میباشید، این قادر است رنگ شروع‌کننده شما باشد.
رنگ برندهای رقیب: در شرایطی که یکی از رقبای اساسی کسب و کار شما دارای رنگ نام تجاری کار کشته‌ایی است، تا حد ممکن آن را در پالت رنگ خود به‌کار نبرید و آن را اسکن نکنید.
به استفاده کننده هدف خود فکر کنید: رنگ یک وب‌وبسایت آموزشی به طبع با رنگ یک فروشگاه اسباب نوزاد متفاوت می‌باشد. همواره به این دستور فکر کنید که چه عده ای از وب‌وبسایت شما بازدید خواهند کرد و چه‌طور میخواهید آن را حس کنند.
بازی با واژه و کلمه: در شرایطی که در تجارت مشتری شما، کلماتی وجود دارد که مرتبط می‌باشد، این کلمات می‌تواند به شما ایده‌هایی برای رنگ ارائه دهد.
از رنگ‌های ساده کمک بگیرید و به اندازه استفاده کنید.
استعمال از تارنما‌های ارائه پالت‌های رنگی پیشنهادی: بسیاری از وب‌سایت‌ها میباشند که میتوانید برای ایده به دست آوردن از آن ها الهام بگیرید. مانند dribbble ، colordrop ، colourco ، Color-hex و …

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 12 ]

[ دوشنبه 21 آذر 1401 ] 14:33 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]