رعایت چه نکاتی در طراحی سایت مهم است؟

رعایت چه نکاتی در طراحی سایت مهم است؟

انتخاب غرض ، او‌لین و ابتدایی ترین قدم در هر فرآیند ای خواهد بود و قادر است موجب جهت گیری استخراج وکار و فرایند کاری در سمت و سویی مطلوب خواهد شد براین اساس ساخت وب سایت و قسمت های مختلف آن می بایست متناسب با غرض شما انجام شود .
هدف ها تجاری، بازرگانی ، فردی و ... میتواند هر یک معرف مناطق و کاراکترهای خاص در طراحی سایت باشد. پیروز ترين اینترنت سايت ها خصوصيات مشترکي در طراحي اینترنت دارا‌هستند که توجه هر بازدیدکننده ای را به خویش جلب مي نمايند. رعايت نکاتی که در پی توضیح می‌دهیم می‌تواند بازدیدکننده از وبسایت یا این که مغازه شما را تبديل به مشتری نماید . انجام طراحی سایت حرفه ای در مشهد.

نکات ساخت وب سایت
1- تصاویر ، رنگ بندی ، فونت و لینک و پیوند دهی مطلوب
 - به کار گیری از عکس در دور‌نما تارنما مدام برهان بدی وجود ندارد. بلکه درصورتی که ماهرانه این عکس گزینش گردد، در کنار یک رنگ بندی مطلوب، قادر است اثر فوق العاد‌ه‌ ای روی استفاده کننده شما داشته باشد. به مورد رنگ‌بندی و گزینش فونت نیز دقت کنید. طبق سرازیر شناسی رنگ ها استعمال از رنگ تیره برای وب سایت های فروشگاهی توصیه نمیشود همین طور به کارگیری از رنگ های خیلی پر‌نور در کلیه بخش های سایت سبب ساز بی روح شدن آن می‌شود . تعیین صحیح تم رنگی و نوع فونت مطلوب یکی نکات مهم در ساخت وب سایت است . شاید معمولی به لحاظ رسد اما رنگ بندی و فونت مطلوب باعث تشکیل داد هماهنگی در سراسر سایت می‌شود و رعایت همین نکات به نظر خرد تاثیرات بزرگی در جذب کاربر دارد.
- علاوه بر ورقه اساسی، بقیه صفحات هم باید پیاده سازی قابل قبولی داشته باشند . لینک و پیوند به صفحه اساسی، در کل صفحه ها جانبی، آیتم مهمی هست. به این مورد اعتنا نمائید که طراحی سایت باید به سیرتکامل‌ای باشد که مخاطب بعداز ورود به یک ورقه، حس نکند به انتهای سایت و یا این که به یک بن بست رسیده میباشد که صرفا روش خروج از آن، بستن وبسایت میباشد! پیوند های مطلوب، میتواند عاملی باشد تا بازدیدکننده خویش را محافظت نمایید .شما از خط مش های گوناگون ، یوزرها را وارد سایت خودتان نموده اید پس نباید او را در نصفه ی شیوه رها کنید ، برای حفظ استفاده کننده بایستی مطالب مفیدی در خصوص مورد ی کاری خویش به وی ارائه دهید. توصیه ما این هست که صفحه نخستین خویش را با تصاویر و محتوای زیاد به هم ریخته نکنید. کارایی کنید یک روءیت کرد کلی از وبسایت‌تان به کاربر بدهید و آن‌گاه اورا به صفحه های دیگر موعظه نمایید. زمانی که شما مخاطبان تارنما خویش را بشناسید وا رفته خیس می‌توانید محتوا و مطالب ما یحتاج آن ها را ارائه و به سوالات آن ها جواب دهید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 16 ]

[ دوشنبه 14 آذر 1401 ] 11:47 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]