انتخاب زبان برنامه نویسی اندروید

انتخاب زبان برنامه نویسی اندروید

کدام گویش اپلیکیشن‌نویسی برای شما مناسب می باشد؟ هیچ کس نمی‌تواند به شما بگوید از چه چیزی به کار گیری فرمائید؛ بلکه تجارب‌ شما در نرم افزار‌نویسی (و یا نداشتن تجربیات) مهم هست و این که با چه زبانی بیشتر حس راحتی می‌کنید. خوشبختانه شما حق تعیین دارید. دراین جا لیستی از بهترین زبان‌های اپ نویسی را معرفی می‌کنیم. همچنین، در نوشته‌علمی «مقایسه زامارین و اندروید استودیو» به مقایسه این دو ابزار پیشرفت ساکن اندروید پرداخته شده است.

۱. زبان Java (جاوا)
انتخاب زبان Java گزینش خیر می باشد. این زبان، زبانرسمی اندروید هست. Java دومین زبان فعال در GitHub محسوب می‌شود و بیشتر از 20 سال سابقه دارد. تمام این حرف‌ها به این معناست که آموزش‌های فراوانی برای این زبان وجود داراست و به این زودی نگران از به دور خارج شدن و منسوخ شدن این زبان نیستید. از آن جایی که Java در ده‌ها صنعت به شغل گرفته می‌گردد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از کتاب‌های آموزشی Java برای اندروید آغاز کنید.

مشخصاً زبان Java در هر درحال حاضر به همان شکل هست البته الگوها و اصطلاح‌هایی وجود دارا‌هستند که میتوانند به داشتن درکی بهتر از برنامه نویسی در اندروید یاری کنند. این هدفی می‌باشد که اکثر کتاب‌های اصولی اندروید در لحاظ دارند. به خیال داشته باشید از آنجایی که Java کهن می باشد، برخی از خصوصیات و ظرافت‌های لهجه‌های نو را ندارد. در‌حالتی که شما یک تازه‌کار می‌باشید این آیتم بر شما تأثیر نمی‌گذارد اما در شرایطی که زبان‌های دیگر مانند Swift را بلد باشید، ممکن است در Java مقداری شم محدودیت به شما دست بدهد.
طراحی سایت در رایا پارس به روش های مختلف و با زبان های مختلف انجام می شود.
۲. زبان Kotlin
Kotlin یک زبان نرم افزار‌نویسی هست که برای اجرا در ماشین مجازی Java طراحی گردیده‌است. این یعنی برنامه‌های Kotlin بر روی Bytecodeهای Java سوار میباشند و به برنامه‌ها اجازه میدهد تا بر روی هر ماشینی که Java runtime Environment را نگهبانی می‌کند، جاری ساختن شوند. از آن جایی که اکثر ماشین‌ها این دور و اطراف را پناه می‌کنند، Kotlin یک نحوه به‌نسبت راحت برای رفتار نرم‌افزارهای چندسکویی (Cross-platform) می‌باشد. با Kotlin شما بهترین خصوصیات Java را بدون نقاط ضعف آن در اختیار دارید. هماهنگی بخش‌های متفاوت و خصوصیات Kotlin امروزی، منزه و سریع می‌باشند و تجربیات‌ اپلیکیشن‌نویسی راحتی را ارائه می‌کنند. در حالی که Java به نظر سنگین و منسوخ به حیث می‌رسد، Kotlin شم تازگی و هوشمندی دارد. درواقع به‌گونه‌ای می توانید به Kotlin به عنوان یک گویش طراحی‌شده برای نوشتن نرم افزار‌های اندروید فکر کنید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 14 ]

[ يکشنبه 13 آذر 1401 ] 10:43 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]