لندینگ پیج چیست و چه اهمیتی دارد؟

لندینگ پیج چیست و چه اهمیتی دارد؟
لندینگ پیج (Landing Page) یا این که شیت فرود کاغذ ای میباشد که تحت عنوان دروازه ورود کاربر به سایت در لحاظ گرفته میشود. به لهجه ساده ، کاغذ فرود اولی کاغذ ای هست که بعداز کلیک روی لینک و پیوند روی آن فرود میایید. از این لحاظ ، یک لندینگ پیج به طور تقریبً قادر است هر چیزی باشد: شیت اساسی شما، یک پست وب لاگ، یک جنس و غیره. با این موقتی، هنگامی که درخصوص "صفحه ها فرود" در بازاریابی آنلاین سخن می‌کنیم، مراد ما صفحه ای میباشد که به صورت خاص برای اخذ و تبدیل ترافیک از یک کمپین بازاریابی آنلاین پیاده سازی گردیده است. در بازاریابی اینترنتی یکی ضروری ترین ابزارها به کار گیری از لندینگ پیج یا این که به عبارتی برگه فرود میباشد که پیرو اطلاعاتی را درباره‌ی با آن در مشت شما قرار خوا‌هیم بخشید.
مقصود از تشکیل داد لندینگ پیج
یک لندینگ پیچ تحت عنوان "ورقه فرود" شناخته نمیشود در واقعیت برای تبدیل ترافیک از یک کمپین بازاریابی خاص پیاده سازی شده است. غرض از ایجاد کرد لندینگ پیج ارتقا بازدید و در غایت ارتقاء فروش حصول و شغل های آنلاین می‌باشد. بازدیدکنندگان با مشاهده لندینگ پیج از قسمت های دیگر وب سایت بازدید می نمایند و یا این که ممکن میباشد نشانی اینترنتی خویش را در وبسایت تصویب نمایند، از روش خطوط ارتباطی جانور در سایت با شما تماس بگیرند و یا این که مبادرت به خرید کالا کنند. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم پیاده سازی لندینگ پیج را به طور مخصوص و خاص اجرا دهید. لندینگ پیج یکی از اصول طراحی سایت است که باید به آن توجه کافی شود.

لندینگ پیج چیست؟
لندینگ پیج (Landing Page) یا این که شیت فرود کاغذ ای میباشد که تحت عنوان دروازه ورود کاربر به سایت در لحاظ گرفته میشود. به لهجه ساده ، کاغذ فرود اولی کاغذ ای هست که بعداز کلیک روی لینک و پیوند روی آن فرود میایید. از این لحاظ ، یک لندینگ پیج به طور تقریبً قادر است هر چیزی باشد : شیت اساسی شما، یک پست وب لاگ، یک جنس و غیره. با این موقتی، هنگامی که درخصوص "صفحه ها فرود" در بازاریابی آنلاین سخن می‌کنیم، مراد ما صفحه ای میباشد که به صورت خاص برای اخذ و تبدیل ترافیک از یک کمپین بازاریابی آنلاین پیاده سازی گردیده است. در بازاریابی اینترنتی یکی ضروری ترین ابزارها به کار گیری از لندینگ پیج یا این که به عبارتی برگه فرود میباشد که پیرو اطلاعاتی را درباره‌ی با آن در مشت شما قرار خوا‌هیم بخشید.
مقصود از تشکیل داد لندینگ پیج
یک لندینگ پیچ تحت عنوان "ورقه فرود" شناخته نمیشود در واقعیت برای تبدیل ترافیک از یک کمپین بازاریابی خاص پیاده سازی شده است. غرض از ایجاد کرد لندینگ پیج ارتقا بازدید و در غایت ارتقاء فروش حصول و شغل های آنلاین می‌باشد. بازدیدکنندگان با مشاهده لندینگ پیج از قسمت های دیگر وب سایت بازدید می نمایند و یا این که ممکن میباشد نشانی اینترنتی خویش را در وبسایت تصویب نمایند، از روش خطوط ارتباطی جانور در سایت با شما تماس بگیرند و یا این که مبادرت به خرید کالا کنند. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم پیاده سازی لندینگ پیج را به طور مخصوص و خاص اجرا دهید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 12 ]

[ چهارشنبه 9 آذر 1401 ] 10:07 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]