ضرورت استفاده از اسلایدر در طراحی سایت

ضرورت استفاده از اسلایدر در طراحی سایت

اسلایدر ها در واقع بخشی از ساخت وب سایت می‌باشند که محتوای خاصی را بصورت اسلایدهای پشت سرهم اکران می دهند.این محتوا قادر است مشتمل بر عکس ، داده ها در مورد موضوعی خاص ، خبر ها، مقاله ها نو و پیوند و.. باشد.همینطور اسلایدها می‌توانند به سیرتکامل ایی پیاده سازی شوند که به طور اتومات جابجا گردند یا این که مخاطب آن‌ها‌را جابجا نماید یا این که در واقع ورق بزند.

یکی‌از مزیت های قرار دادن اسلایدر در طراحی سایت این است که‌این قابلیت و امکان را به صاحبان وب سایت میدهد تا یکسری نوشته‌علمی یا این که یکسری عکس مختلف را در در وب سایت خویش قرار دهند سوای اینکه فضای متعددی از آن را اشغال نماید.

میتوان با قرار دادن محتوای مطلوب باطن اسلایدرها آن موضوعات را پررنگ خیس کرد و باعث شد مخاطب بیشتر ترغیب به قرائت آن‌ها شود و اسلاید های متعدد را ورق بزند.از آنجایی که معمولا در ساخت وب سایت اسلایدرها را در نصیب بالای کاغذ قرار می‌دهند بدین ترتیب معمولا او‌لین قسمت از تارنما که به وسیله مخاطب به چشم می خورد همین اسلایدرها خواهند بود و این سبب ساز می شود محتوای آنها او‌لین چیزی باشد که استفاده کننده از سایت مشاهده می نماید.در واقع به همین ادله گاهی میتوان از اسلایدرهایی که در بالای شیت اصلی پیاده سازی میگردند تحت عنوان قسمتی برای خوشامدگویی به کابر بهره برد.

به کار گیری از تصاویر و عکس نیز در اسلایدرها بسیار معمول و رایج است.گاهی اوقات یک عکس به اندازه هزاران واژه داده ها منتقل میکند به این ترتیب به کارگیری از عکس های خوشگل و کیفیت خوب که مربوط به آیتم تارنما یا این که مربوط به چیزی که می‌خواهید به کاربر جابجایی دهید بسیار دارای اهمیت هست.بوسیله این اسلایدرها و ورق زدن عکسها در اولِ تارنما استفاده کننده می تواند با شما و حصول و کارتان و گزینه فعالیتتان رابطه بهتری برقرار نماید.


برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 9 ]

[ سه شنبه 8 آذر 1401 ] 14:44 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]