نحوه کار و تنظیم افزونه all in one wp security

تا این نصیب از نوشته‌علمی پلاگین all in one wp security در کل با قسمت‌های گوناگون این پلاگین آشنا شدیم. پیکربندی این پلاگین بسیار بی آلایش میباشد و هر کسی میتواند طراحی سایت با پیکربندی آنها فعالیت نماید. البته نکاتی وجود داراست که ممکن میباشد در هنگام شغل با این پلاگین به آن ها عکس العمل نمایید .در‌این نصیب قصد داریم بدین نکات بپردازیم.

طریق نصب پلاگین
نصب این پلاگین مانند دیگر پلاگین‌های وردپرس بسیار معمولی میباشد و هر کسی قادر است آن را جاری ساختن دهد. در صورتیکه شما هم دوست دارید که‌این عمل ایفا دهید و شناخت مورد نیاز را ندارید می توانید به راحتی از روش لینک و پیوند ذیل فراگیری مایحتاج را مشاهده کنید.

فراگیری نصب پلاگین در وردپرس


پیشنهادها در امر پیکربندی
بعداز نصب بدون نقص این پلاگین می توانید مورد مربوطه را منوی پیشخوان وردپرس ملاحظه کنید. از روش این آیتم میتوانید به پیکربندی بی نقص پلاگین دسترسی داشته باشید.

1. username
مدام پیشنهاد میگردد که یوزرنیم خودتان را Admin قرار ندهید. در‌این پلاگین ترتیبی داده گردیده که بتوانید به راحتی یوزرنیم خودتان تغییر و تحول دهید. شما می توانید در تصویر پایین این قضیه را به عینه ملاحظه کنید.


با کلیک کردن بر روی مورد Edit User میتوانید به آسانی اسم کاربری را تغییر و تحول دهید. از روش سربرگ‌ها در بخش اسم نمایشی نیز میتوانید نامی که به یوزرها اکران داده می‌گردد را از نامی که یوزرنیم شما میباشد تغییر و تحول دهید و به اصطلاح این دو را غیر وابسته نمائید. این شغل میتواند امنیت شمارا تا حد ما یحتاج ضمانت نماید. در شرایطی که که اروری را درین ارتباط اخذ کرده‌اید عالی میباشد که اسم نمایشی را تغییر و تحول دهید.

هم‌اینگونه راز عبور هم بسیار عنایت داراست و می بایست به آن دقت گردد. از این رو در تب راز عبور بایستی به آن دقت خواهد شد.

2. ورود یوزرها
در‌این قسمت نیز می توانید پیکربندی مختلفی وجود دارااست که ورود یوزرها را در دست گرفتن می‌نماید. این پیکربندی تماما بدیهی می‌باشند. این نصیب مهمترین بخش این پلاگین میباشد. قطعا تیک مربوط به کار گیری بارداری از ورود را بزنید. هم‌اینگونه اذن درخواست قفل‌گشایی را هم فعال فرمایید.

برهه زمانی و هم‌اینگونه تعداد سعی ورود بسیار التفات داراست. هر دو را فعال فرمائید تا از ایرادات گوناگون دوری گردد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 14 ]

[ دوشنبه 25 مهر 1401 ] 11:52 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]