مهمترین نکات طراحی یک سایت

طراحی اصولی وب‌تارنما ما چگونه بر کاربر اثر میگذارد؟

با یک سرچ ساده در نت متوجه می‌شویم که شرکت‌های مختلفی با ارزش‌های گوناگون اقدام به طراحی سایت‌سایت می‌کنند. اما تفاوت این موسسه‌ ها در چیست و آیا می‌توان به همه آن ها اتکا کرد؟

برای مثال شما محصولی را برای فروش مانند کفش و جامه دارید که میخواهید دیجیتال بیزینس خود را فعال سازی و وارد فضای دیجیتال شوید. اولین قدم در این زمینه ساخت سایت فروشگاهی می باشد. اما این عمل تنها به طراحی پایان نمیگیرد و شما می بایست نکات مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی را نیز بدانید؛ از جمله همیشه مه‌ویژن تاکید بسیار زیادی در مشورت‌های قبل از طراحی سایت فروشگاهی بر این نکته که راحتی کاربر باید سخن اول را در وب‌سایت شما داشته باشد را دارااست. اما نکات اساسی طراحی سایت فروشگاهی فقط به همین یک گزینه خاتمه نمی گیرد که در مقاله طراحی سایت فروشگاهی به آن‌ها پرداخته‌ایم.

طراحی سایت صرفا از قرار دادن کدها در کنار هم تشکیل نشده می باشد و عوامل زیادی بر روی آن تاثیر دارد. در طراحی یک سایت اصولی باید به نکات کلیدی زیادی به عنوان مثال سلیقه کاربر، جذابیت و روانشناسی رنگ‌ها اعتنا داشت؛ البته طراحی سایت چه طور بر مخاطب اثر می‌گذارد؟

مخاطب را ترغیب به دیدن برگه تا پایان می‌کند

یک طراح وب‌سایت خوب می داند که چگونه مخاطبین خود را تا انتهای کاغذ یاروهمدم خود داشته باشد. تجزیه محتوا به قطعات کوچک‌تر،‌ به کار گیری از محتوای بصری و استعمال درست از فونت‌ها و فضای سفید به عنوان مثال اقداماتی می باشد که برای رسیدن به‌این هدف بایستی ایفا بخشید. در واقع محتوای وب‌سایت شما باید به شکلی طراحی شود که استفاده کننده تا انتهای نوشته ی علمی را خوانده یا به اصطلاح از اسکرول وبسایت برای ذیل رفتن استفاده کند. ولی باید به خاطر داشته باشید که وقتگیر کردن صفحه ها یا مطالب الزاما به معنای عالی بودن یا تاثیر بیشتر بر کاربر نیست بلکه این مورد ها می بایست در محتوا مارکتینگ وبسایت به نه در نظر گرفته شوند.

توجه کاربران را جلب می‌کند

تنها ۰.۰۵ ثانیه طول می کشد تا یک بازدیدکننده تصمیم بگیرد در وب‌وب سایت شما بماند یا نه. این زمان حیاتی را همیشه به خیال داشته باشید؛ زیرا همین یک‌سری صدم ثانیه می باشد که موجب ادامه حیات بیزنس شما میشود. پس بایستی بیشترین فایده را از همین چند صدم ثانیه برده و مخاطب را در تارنما به یاد ماندنی فرمایید.این به کارگیری باصرفه با اعمال قانون ها درست دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی میسر شود. طراحی وب شما می بایست به نحوی باشد که اعتنا مخاطب را در همان لحظه اول به خود جلب کند و او‌را ترغیب به ادامه بازدید از سایت شما کند.

به کارگیری از تصاویر خلاقانه و کیفیت بالا،‌ تایپوگرافی مناسب، استعمال از کارتون‌ها و همچنین استعمال درست از رنگ‌ها در طراحی می تواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 11 ]

[ يکشنبه 6 آذر 1401 ] 16:47 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]