طراحی سایت چیست و چه فرایندی دارد؟

 طراحی سایت چیست و چه فرایندی دارد؟
طراحی وب سایت یا این که اینترنت صفحه ارایی Web-Design به روند پیاده سازی و ایجاد کرد یک مقر اینترنتی جهت اگاهی‌رسانی، معرفی کمپانی و ارائه محصولات آن گفته میشود. طراحی سایت‌ وبسایت یک پروسه میباشد که از لایه‌سازی صفحه ها اینترنت، ساخت محتوا، پیاده سازی گرافیکی و رعایت اصول seo تشکیل‌شده می‌باشد. قبل از رسیدگی فرایند طراحی وب، به مختصری از تاریخچه پیاده سازی آن میپردازیم.
تاریخچه طراحی وب سایت چیست؟

گروه برنرزلی، اختراع کننده اینترنت، با راه‌اندازی او‌لین سایت در سال۱۹۹۱، اسم خویش را تحت عنوان اولیه آفریننده اینترنت در تاریخ به تصویب رساند. درنخستین وب سایت، از ابرمتن و رابطه برای ارسال آدرس اینترنتی (ایمیل) مستعمل بود. درین سایت ساده متنی هیچ‌سیرتکامل گرافیک، تصویر و حتی رنگ‌بندی به عمل نرفته و هنوز هم در دسترس میباشد.
فرآیند ساخت سایت چیست؟

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
به عبارتی‌طور که ذکر شد، طراحی سایت در معنای پیاده سازی، ساخت و راه‌اندازی یک اینترنت‌تارنما یا این که با صرفه‌سازی یک وب سایت دیرین در بستر وب میباشد. Web Design(اینترنت صفحه ارایی) شامل 4 مرحله مهم است که در ادامه هرکدام را شرح می دهیم.
مرحله 1: پیاده سازی وایر قاب

شروع با تمرکز به نوع تارنما و نیاز مشتری، یک نمای کلی از تارنما پیاده سازی میکنیم. این نما مشتمل بر یک نقشه کلی از صفحه های وب سایت و انتخاب منزلت و دکوراسیون المان‌ها و عنصرها گوناگون است. این مرحله از ساخت سایت «پیاده سازی وایرفریم» اسم دارااست.
مرحله2: پیاده سازی گرافیک وبسایت

بعد از معلوم شدن محل قرارگیری موادتشکیل دهنده وب سایت، بایستی وبسایت را پیاده سازی کنیم. در‌این مرحله با دقت به نوع حصول‌‌وکار اینترنتی و با استعمال از قابل انعطاف‌افزارهای منحصر به فرد رنگ‌بندی و گرافیک وبسایت پیاده سازی میگردد.
مرحله3: کدنویسی و نرم افزار‌نویسی

باتوجه به تارنما پیاده سازی گردیده و نیاز مشتری، در‌این مرحله می‌قدرت از طریق‌های مختلفی برای مدیریت سایت استفاده کرد. سیستم‌های مدیر محتوا مانند وردپرس و یا این که پیاده سازی یک کادر ورک اختصاصی برنامه‌نویسی. تصمیم‌گیری درین بخش براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری شکل می‌گیرد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ شنبه 5 آذر 1401 ] 12:57 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]