بخش دیدگاه ها در پنل مدیریت وردپرس

همه نظراتی که بازدیدکنندگان از سایت برای مطالب تکثیر یافته شما ارسال می نمایند از این بخش رئیس میگردند.
نصیب اکران در پنل مدیر وردپرس
برای مثال بخش های بسیار پر کاربرد پنل مدیر وردپرس قسمت اکران میباشد که برای گزینش و بار گذاری پوسته و قالب های وردپرسی کاربرد داراست. شما با این نصیب میتوانید قالب ی متبوع خویش را لود کرده و به پیکربندی آن بپردازید و ابزارها و پلاگین های متفاوت خویش را در بخش های متعدد سایت قرار دهید.

نصیب پلاگین‌ها در پنل مدیر وردپرس
رئیس پلاگین های نصب گردیده و همینطور افزودن پلاگین ای نو به سایت در‌این نصیب از پنل مدیر جوملا ایفا میگردد.با زدن اضافه کردن در‌این بخش , به ورقه ای منتقل می‌شوید طراحی سایت که نمایشگر لیستی از واپسین ابزارهای مو جود و مطلوب برای وبسایت شما میباشد.همینطور از این محل می‌توانید به طور دستی و با داشتن بسته نصبی به نصب افزون های متبوع خویش بپردازید.

نصیب یوزرها در پنل مدیر وردپرس
به خواسته مدیر و همینطور اضافه کردن یوزرها و مخصوصا نویسندگان تازه برای وب سایت.سطح های دسترسی مختلفی برای کاربرانی که نسبت به ساخت‌و‌ساز آن‌ها مبادرت می ورزید وجود دارا هستند که جلوتر و در مطالب آتی به پژوهش آنها خوا هیم پرداخت.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ پنجشنبه 3 آذر 1401 ] 12:09 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]