چرا باید از jQuery استفاده کنیم؟

کتابخانه های جاوا اسکریپت متعددی وجود دارا هستند طراحی سایت ولی جی کوئری دارای شهرت ترین و فعال ترین آنهاست. بخش اعظمی از شرکت های دارای اسم و رسم عالم مانند : مایکروسافت ، گوگل و آی بی ام ، این تکنولوژی را به رسمیت میشناسند این کتابخانه در کل مرورگرها به نیکی ایفا می‌گردد.

یک کدام از دیگر از مزایای کاربردهای جی کوئری وجود افزونه های زیادی میباشد که بسیار کارامد هستند ، و روزمره در هم اکنون ارتقاء می باشند. به گونه ای که شاید نیازی به کد تایپ کردن پیدا نکنیم و همین افزونه ها عمل متبوع ما‌را به نیکی ایفا دهند.

چرا jQuery خوب از دیگر ابزارها میباشد؟

در سالهای اخیر تمایل به سمت HTML ارتقا یافته و سبب ساز ارتقا کوشش پکیج های بر پایه ی Framework  های جاوا اسکریپتی گردیده‌است. برخی از پکیج ها عملیات خاص و محصور و برخی دیگر ، شغل های برنامه خردسالان و غیره را تسهیل می نمایند. البته جی کوئری کوشش می نماید تا کل این حوزه ها را پایین پوشش قرار دهد.

نکته: پیش از استارت یادگیری جی کوئری ، نیاز میباشد که داده ها اساس ای از لهجه های پایین داشته باشید:

HTML
CSS
JavaScript
بازار شغل جی کوئری در چه مشاغلی میباشد؟
 جی کوئری چیزی بیش تر از جاوا اسکریپت وجود ندارد، براین اساس هر شغلی که نیاز به جاوا اسکریپت داراست ،به نوعی نیاز به جی کوئری نیز خواهد داشت.

بعضا از عنا وین رایج شغلی در موضوع جی کوئری:

طراح ارشد اینترنت و گرافیک
 مهندس ارشد ارائه سرویس ها اینترنت
 مهندس ارشد اپ
 معمار راه‌حل کسب و کار اینترنت
 طراح اینترنت و توسعه و گسترش دهنده ی front-end
 و غیره ...

بعضا از مطرح ترین مارک های مو جود در عالم گسترش اینترنت ، به صورت منظم از jQuery و جاوا اسکریپت استعمال می نمایند. این مارک های دارای اسم و رسم  مشمول IBM ، Google ، Netflix و حتی مایکروسافت میباشد .

از آنجایی که جاوا اسکریپت برای پیشرفت front-end استعمال می‌گردد،در لحاظ داشته باشید که چنانچه می خواهید شغلی در بسط اینترنت داشته باشید، ضمن تعدادی گویش اساس ای مانند HTML و CSS، می بایست  جاوا اسکریپت و جی کوئری را به صورت بزرگ خیس حافظه بگیرید.

در‌حالتی که پیش از این نتوانسته اید کتابخانه جی کوئری را از وب سایت قانونی دانلود نمایید، پوشه دانلودی چیزی جز فولدر جاوا اسکریپت (.js) وجود ندارد. 
یک فولدر خالی HTML ساخت‌و‌ساز فرمایید و آن را به هر آنچه می خواهید فراخوانی نمایید. د این فراگیری اسم فولدر را test.html می‌گذاریم.

اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که فولدر های HTML و جاوا اسکریپت (کتابخانه جی کوئری) در دایرکتوری یکسان قرار دارا‌هستند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 16 ]

[ شنبه 28 آبان 1401 ] 11:53 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]