معرفی سایت به موتورهای جستجو چیست و چگونه انجام می‌شود؟

معرفی تارنما به موتورهای کاوش شایسته ترین طراحی سایت نحوه کشیدن موتورهای کاوش به سایت میباشد. فرض فرمائید که شما یک وب لاگ با اسم تجاری تازه را تولید کردید، درحال حاضر می بایست پست‌های باکیفیتی اضافه نمائید که گزینه عشق گوگل باشد. ولی می بایست طاقت نمائید تا گوگل به تارنما شما آمده و تارنما در صفحه ها موتور کاوش درجه بگیرد. البته متوجه میشوید که همینطور اتفاقی نیفتاده میباشد، به دلیل آنکه اکران داده شدن سایت در شیت نتیجه ها گوگل هیچ زمان به زودی واقعه نخواهد به زمین خورد. 
هم اکنون چطور درجه‌بندی وب سایت در موتورهای کاوش به صورت سریعتر صورت پذیرد؟
جواب آن به عبارتی معرفی تارنما به موتورهای جستجوست. هر موتور کاوش به عنوان مثال گوگل، یاهو، بینگ و غیره ابزار مخصوص به شخصی را برای وبمسترها جهت اضافه شدن به موتورهای کاوش ارائه می‌نمایند.
چرا موتورهای کاوش درباره موضوعات تارنما التفات قائل می باشند؟ آیا آنان هزاران وظایف دیگر را برای جاری ساختن آن ندارند؟
بیشتر موتورهای کاوش مثلا گوگل می خواهند مطالب بسیار خوب و مطلوب‌ترین محتوا را برای اشخاص ارائه نمایند. موتورهای کاوش می دانند که هیچ گاه جستجوهای یوزرها نهایی ندارند. 
وقتی‌که وبسایتی به موتورهای کاوش اضافه می‌گردد رباتهای موتور کاوش استارت به خزیدن (crawling) وبسایت خواهند کرد و محتوای مرتبط را برای جستجوی یوزرها ایندکس می‌نمایند. 
در اینجا 4 مرحله‌ای که کلاً موتورهای کاوش اجرا میدهند را ذکر می کنیم:

تعقیب کردن URL و پیمایش (crawl) ورقه
ایندکس شدن محتوای مرتبط در برگه اینترنت شما
به عمل رفتن فاکتورهای سکو‌بندی موتور کاوش در صفحه ها حاصل موتور کاوش (SERPs)
هرگاه فردی موردی را کاوش کرد، موتورهای کاوش محتوای مرتبط را اکران میدهند.
به چه شکل يك نشانی را تصویب كنيم؟
اضافه كردن يك URL يه شکل دستی معمولاً براحتی با لبریز كردن يك هیبت كوتاه كه داراي نشانی سايت و نشانی پست الكترونيك شماست ایفا پذير میباشد. گاهی شما بايد يك تیم بندی هم برای سايت خویش تعیین كنيد.

نكته: از نشانی پست الكترونيك معمول خویش در طی تصویب سايت در صفحه های FFA به کارگیری نكنيد، در غير اينصورت برای مدتي طولاني تعداد بسيار زيادی پيغام هاي spam را در اين نشانی دريافت خواهيد كرد و سبب ساز مزاحمت شما گردد. يك نشانی پست الكترونيكی مستقل براي تصویب در صفحه ها FFA ايجاد كنيد و از آن استعمال كنيد. در هنگام تعیین تیم بندی و لبریز كردن هیبت داده ها ، توجه خویش را كاملاً بكار بگيريد. به صورت معمول شما بايد صرفا نشانی کاغذ مهم سايت خویش را در فهرست ها تصویب كنيد.

موتورهاي کاوش به شما اذن میدهند كه هر برگه را تا هنگامی كه محتوای متفاوتی با بقيه داراست به صورت جداازهم تصویب نماييد. براي اطمينان از اعمال كار به صورت مطلوب عالی میباشد در هر روز صرفا يك برگه را تصویب نماييد و به موتور کاوش فرصتی بين 4 تا 8 هفته بدهيد كه سايت شمارا شاخص دهی نمايد. يك برگه را به صورت مكرر تصویب نكنيد.

معمولاً تصویب کلیه صفحه های سايت (روزی يك کاغذ) سريع ترين رویه برای شاخص دهی تک تک سايت میباشد. البته بعضا موتورهای کاوش ممكن میباشد در‌حالتی که كه صفحه های سايت شما مستقيماً تصویب نشده باشند و بوسیله روبات موتور کاوش يافته شوند، رتبه بالاتری به آن‌ها اهدا كند. همت كنيد همه زير صفحه های را به برگه اساسی پيوند دهيد و صرفا برگه اساسی را تصویب نموده و 2 تا 3 ماه شکیبایی كنيد. بعد از آن صرفا صفحاتی كه بوسیله روبات يافته نشده اند را دستی تصویب نماييد . تصویب روزمره يك کاغذ يه تیتر span تلقی نخواهد شد و با گاز بخشيدن شاخص دهی صفحه های كمك می كند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 13 ]

[ پنجشنبه 12 آبان 1401 ] 11:12 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]