پذیرش تمرکز زدایی برند

مدیران موسسات درنگ می کردند که مهمترین بخش در بازاریابی و فروش دیجیتال آنها به وب سایتشان خلاصه میشود و کلیه انرژی خود را در این بخش می گذاشتند. اما این موضوع دیگر به این شکل درست گو نیست! در صورتیکه چه هنوز تارنما یک کدام از مهم‌ترین بخش های کسب و کار طراحی سایت در مشهد  شما هست، تغییر و تحول خوی کاربران، این نتیجه گیری که وبسایت مهم‌ترین نصیب در بازاریابی و فروش دیجیتال می‌باشد را تغییر داده. به عنوان مثال نقشه گوگل در بسیاری مورد ها نتایج بسیار زیادی در تقویت تجارت ها دارااست. شبکه های عمومی بدل به یکی از مهم ترین بخش ها شده اند و بیشتر کاربران از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. همه این موارد نشان دهنده تغییر و تحول اخلاق کاربران میباشد، پس در نتیجه شما هم بایستی خودتان را با این تغییرات وفق دهید. در سال 2017، شبکه‌های‌مردمی، نقشه گوگل، اپلیکیشن ها، دایرکتوری های محلی، موتور های جستجو و سیستم GPS بیشتراز 2.7 برابر بیش تر از تارنما شرکت ها بازدید داشته اند. حتی‌د‌ر بعضی موردها این نسبت به 10 برابر هم می رسد! اما چرا؟ از جمله شما به‌دنبال یک کافی شاپ می باشید و در گوگل به جستجو میپردازید. در ورقه حاصل جستجو (SERP)، گوگل کافی شاپ های نزدیک به شما‌را به یاور عکس و آدرس دقیق به شما نشانه می دهد، دیگر چه دلیلی دارااست بر روی لینک سایت هایی که در‌این شیت وجود دارااست کلیک نمائید؟ serp سئو آن طور که گوگل اعلام کرده است، 76 درصد از جستجو هایی که درباره یک شرکت می گردند، مربوط به محل قرار گیری این مجموعه هاست و 28 درصد این نوع جستجو ها منجر به خرید یک کالا و یا خدمات می گردد. این گزینه اطلاعات بسیار ارزشمندی را در اختیار شما می گذارد. این اطلاعات می‌تواند به تغییر تحول استراتژی شما برای فروش و بازاریابی دیجیتال باعث خواهد شد. دیجیتال مارکتینگ چیست اما برای این تغییر تحول و مدرن سازی استراتژی سه موضوع مهم وجود داراست که در ذیل آنان‌را برای شما بازگو خواهیم کرد. ۱- پذیرش تمرکز زدایی برند یک برند تنها در وبسایت شما زنده نیست! موقتا یک برند قادر است بین برنامه ها، نقشه های انلاین، ابزار جستجوی صوتی، موتورهای جستجو، شبکه های عمومی و سیستم های GPS کار کند. این موضوع بسیار وسوسه کننده می باشد که ابزار بسیار زیادی برای تقویت برند خود دارید. برای اینکه در این مناطق نیز برند سازی نمایید، بهتر می‌باشد استارت محتوایی متناسب با انها تهیه نمائید. یک محتوایی که متناسب با این ابزار نباشد، تصویر شما و برندتان را در مقابل خریداران خراب می کند. ابزار فروش و بازاریابی دیجیتال ۲- سهل وآسان بودن ابزار اندازه گیری را با ارزش اشتباه نگیرید در صورتیکه چه دیگر تارنما ها تنها جایی نیستند که کاربران به جستجوی شما می‌پردازند و ابزارهای دیگر برای این کار به وجود آمده اند، البته این مسئله سبب ساز نمیشود شما مانند گذشته به توده اوری داده ها و اطلاعات برای دستیابی و کارتان نپردازید. کاربران از ابزاری مانند نقشه گوگل، فیسبوک، اینستاگرام و ابزار های مشابه برای کشف کردن برندی که نیازهایشان را بر طرف سازد می‌پردازند. البته ابزارهایی برای اندازه گیری وضعیت شما در این ابزار ها وجود دارند که بسیار ساده هستند. این سادگی، عامل نمی شود شما ارزش آن‌ها‌را در نظر نگیرید. این اطلاعات به شما نشاننن می دهد وضعیت شما در مقابل کاربر چه طور می باشد و چه جاهایی ضعف دارید و چه جاهایی کار کشته میباشید. با این اطلاعات می توانید محتوایی تولید نمائید که مخاطبین را بیشتر به شما جذب کند. ابزارهای اندازیه گیری نفیس ۳- بر روی ساخت محتوای گرانبها برای جاهایی سوا وب سایت سرمایه گذاری نمایید مثلا شبکه‌های‌عمومی را در حیث بگیرید. در شبکه ای مانند اینستاگرام، شما نمی توانید با یک عکس که کل نوشته‌علمی را در آن نوشته باشد مخاطبین را جذب فرمایید. باید محتوایی متناسب با این گوشه و کنار برای کاربران خود تهیه نمائید. این زمینه اهمیت بسیار زیادی در بهبود حالت کسب و کار شما دارد. برای هر شبکه اجتماعی، با تمرکز به ابزارهایی که در مشت شما قرار می دهد، خوی کاربران در آن شبکه اجتماعی و طریق نمایش محتوای شما باید محتوای مناسب تولید فرمائید. شبکه‌های‌اجتماعی می توانند امداد زیادی به شما برای بهبود موقعیت برند بدهند، اما نیازمند ساخت محتوای منحصر به خود هستند. از انجایی که این شبکه های بازدید بسیار زیادی دارند، یک تولید محتوای مناسب، می‌تواند به بسط برند شما یاری شایانی کند. شبکه های عمومی جایی می‌باشد که هر روزه کاربران زیادی در آن محتوای خود را آپ تو دیت می کنند، در رقابت با این کاربران برای ایجاد محتوا، می بایست بیش تر از قبلی سرمایه گذاری تولید محتوایی داشته باشید.

برچسب ها: طراحی سایت در مشهد ,

[ بازدید : 2 ]

[ شنبه 16 دی 1402 ] 12:18 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]