استراتژی باز طراحی وبسایت فروشگاهی
مرحله اولیه برای تدوین استراتژی ریدیزاین وبسایت، تودهآوری داده و نظارت آنها میباشد. درواقع، بخشی از شغل در مرحلهی پیشین و در مراحل تصمیمگیری طراحی سایت در مشهد برای گشوده پیاده سازی انجام یافته میباشد. درصورتیکه مالک دستیابیوعمل و گروه پیاده سازی جنس، دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی بعداز یافتن جواب سوالهای مرحلهی پیشین بهاین فیض رسیدند که می بایست وب سایت گشوده پیاده سازی خواهد شد؛ درحال حاضر دفعه میرسد به طی کردن روند تحت و تدوین استراتژی سایت ریدیزاین.وبسایت فعلی، بازار و رقبا را چک کردید. پس، میدانید سایتی که فعلا دارید، چطور فعالیت مینماید و چه نقاط قوت و ضعفی داراست. در حالتی که هنوز ابهامی وجود دارااست، گشوده هم از تلاش وب سایت داده تودهآوری نمائید. ترافیک تارنما، تعداد بک لینک و پیوندها، معیار فروش کلی وبسایت، نظرها یوزرها، بازخوردها و مشکلاتی که آنها به استحصالوکار استحضار دادند؛ برای مثال دادههای بسیار اساسی و یاریکننده میباشد. در حالتی که در تارنما فعلی رابط استفاده کننده، تجربیات مخاطب و میکروکپیها (هر متنی که در تارنما مخاطب را برای اعمال دادن کاری ارشادوراهنمایی و هدایت مینماید، مثل کلماتی که روی دکمهها نوشته میگردد) را دارای تخصص هر شغل یعنی طراح UI، طراح UX و یوایکس رایتر پیاده سازی نکرده میباشد؛ یکی مهمترین هدف ها گشوده پیاده سازی می بایست پیاده سازی اصولی و تخصصی مال (وب سایت) باشد. ۲. پرسونای مشتری و پیامی را که مارک می خواهد به بازار برساند، گزینش نمائید ریدیزاین قرار میباشد به مارکتینگ و فروش استخراجوکار یاری دهد. اعتنا فرمایید که فروش بیشتر تنها با بهبود تجربیات مخاطب (تعامل مخاطب با تارنما) به دست نمیآید. هر استخراجوکار مشتریان خاص خویش را با خصوصیتهای منحصر به فرد به خودشان داراست. صفحه ارایی وبسایت بایستی متناسب با فرآورده استحصالوکار و مشتریان (مخاطبان استحصالوکار) باشد. پس، مورد نیاز میباشد مشخص و معلوم گردد مارک چه پیامی را، چه بهاهایی را، میخواهد در وب سایت خویش منعکس نماید و به یوزرها نماد دهد. صفحه آرایی وبسایت و میکروکپیها و لحنی که محتوای تارنما با آن نوشته میگردد، همگی و تمامی می بایست در سرویس نامونشان مارک و متناسب با صدای مارک باشند. افزون بر آن، در شرایطی که مشتریان مهم استخراجوکار تیم خاصی می باشند، به عنوان مثال مادرانی که نوزاد داراهستند، طراحی صفحه تارنما می بایست با پیش بینی پرسونای مشتری پیاده سازی خواهد شد. ۳. صفحه ها و محتواهایی را که بایستی محافظت خواهد شد، مشخص و معلوم نمائید گشوده پیاده سازی با مقصود پیشرفت در عملکرد کلی تارنما و جذب هر چه بیشتر یوزرها اجرا میگردد. طبیعی میباشد که تمامی چیز و تمامیی صفحه های در یک وب سایت ضعیف نیستند. استراتژی گشوده طراحی وب سایت می بایست به سیرتکاملای باشد که نقاط قوت وبسایت را در ریدیزاین نگهداری نماید. از جمله، در صورتی وبسایت فروشگاهی وب لاگ داراست که در آن نوشته ی علمیهای با کیفیت و ارزشمندی منتشر گردیده و خیلی عالی بهینه سازی گردیدهاست و در سود یوزرها متعددی را به وب سایت میاورد؛ وب لاگ تارنما و محتواهایش بایستی برای تارنما مراقبت گردد. در اصل، موردنیاز میباشد گشوده پیاده سازی با اعتنا ویژه به اصول و واپسین و تازهترین استانداردها بهینه سازی وب سایت صورت بپذیرد. درحالتی که برگهای از وب سایت برای بهینه سازی اساسی میباشد (به عنوان مثال، لینک و پیوند آن در کانالهای اجتماعی بسیار به اشتراک گذارده گردیده است)، می بایست محافظت خواهد شد تا تارنما لطمهای نخورد.
برچسب ها: طراحی سایت در مشهد , [ بازدید : 2 ][ چهارشنبه 13 دی 1402 ] 11:58 ] [ محمد صادقی ]
[ ]