نگهداری از صفحات گسترده یک کار زمانبر و با ریسک بالا است

ضمن نقص ها و ایرادات احتمالی که صفحه ها وسیع میتوانند برای شما به وجود بیاورند که در قسمت های پیشین درباره آن‌ها کلام کردیم بایستی بدانید طراحی سایت که بسط آن ها نیز یک روند زمان بر میباشد و مراقبت از آن ها میتواند بسیار طاقت فرسا و معضل برانگیز باشد. Luke Jacobs مدیرعامل و یکی بنیانگذاران کمپانی Encamp در امر این مسئله میگوید: به کار گیری از  spreadsheet ها یک پروسه خسته کننده و زمان بر میباشد که فضای متعددی را برای نادرست کردن ساخت و ساز می نماید. صفحه ها وسیع خیر فقط احتمال خطای انسانی را به ترازو متعددی ارتقا می‌دهند بلکه مستلزم مجال متعددی برای ساخت‌و‌ساز و توسعه و گسترش می‌باشند که‌این موضوع میتواند جلوی بخش اعظمی از شغل های حیاتی استحصال و امور را بگیرد.
نکاتی درباره خطاها ناشی از حفظ  spreadsheetها
Ian White مدیرعامل و بنیانگذار کمپانی ChartHop یک نکته بسیار جذاب را در امر مراقبت از صفحه ها کلان به اشتراک میگذارد که نگرانی های جدیدی را درباره ایرادات، عملیات های دستی و مسائل احتمالی تطابق در طی فعالیت کردن با داده های جانور درین صفحه ها تولید می نماید. وی در زمینه ی این زمینه میگوید: spreadsheetها برهه زمانی هاست که فقط رویه گردآوری داده های نیروی کار برای گروه ها منابع انسانی به حساب می آید. این مورد باعث به اتلاف وقت بسیار متعددی در سازمان ها و دستیابی و شغل های گوناگون می‌گردد سوای این که جواب قابل قبولی برای اصلی ترین سوالاتی که هر کمپانی می بایست بتواند در باب پرسنل خویش به آن‌ها جواب دهد ارائه نماید.

این صفحه های میتوانند بازدارنده از همیاری گردیده و منجر تولید گردآوری ای از اطلاعات شوند

احتمالا در حالتی‌که شما هم در سازمان ها و دستیابی و شغل های گوناگون شغل کرده باشید چند توشه شنیده اید که به شما گفته باشند: فقط صفحه ها کبیر را برای اینجانب ارسال نمایید. با وجود این که امروزه نیروی کار می‌توانند دسترسی به OneDrive یا این که Google Drive را به راحتی به اشتراک بگذارند با این حالا نشانی اینترنتی کردن داکیومنت ها هنوز هم رخداد می افتد. همیاری یکسری نفر روی یک spreadsheet می‌تواند ایرادات متعددی را به وجود بیاورد. سوال های متعددی در حین ایفا این عمل رخداد می افتد که مثلا آنان می شود به موردها تحت اشاره نمود:

-          چه کسی اطلاعات را تغییر تحول اعطا کرد؟

-          این سطرها چه گونه به طور ناگهانی حذف شدند؟

-          چرا فرمولی که استعمال می کردیم تغییر‌و تحول پیدا کرد؟

هنگامی که یک گروه از کاغذ کلان برای همیاری به کارگیری می نماید و آن را جایگزین قابل انعطاف افزارها یا این که ابزارهای دیگری که برای مدیر گردش عمل آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند می نماید ردیابی تغییرات قادر است بسیار اختلال ساز و بحران برانگیز باشد.
عدم حمایت از دور و بر های تیمی در صفحه ها پهناور
Fuehne در پی سخن های خویش درباره صفحه های وسیع می‌گوید: این صفحه ها از اطراف های تیمی که یکسری نفر در آن ها کار دارا هستند و به روزرسانی ها و تغییرات متعددی را روی اطلاعات انجام می نمایند حفاظت نمی‌کنند و معمولا اشتباهات بسیار متعددی را دراین مورد به وجود می‌آورند. مخلوط این عامل ها به‌این معناست که حصول و کارهایی که از این صفحه های به کارگیری می نمایند خیر فقط با ریسک های درآمدی بلکه با مخارج بالای عملیاتی نیز مواجه میگردند که یک بحران بسیار دورازشوخی برای آن‌ها به حساب می آید.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 14 ]

[ دوشنبه 9 آبان 1401 ] 12:01 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]