مزایای طراحی سایت با تکنیک Content first

تکنیک Content first از هزینه برای پیاده سازی دوباره تارنما دوری می نماید. طراحی سایت طراحی وب اصولی و تفکر گردیده مبتنی بر محتوا، سبب ساز می‌شود همگی المان ها رمز مکان خویش باشند و  همگی محتواها در تارنما با نظم خاصی اکران داده شوند.
راه Content first شغل گروهی را تقویت می نماید. به دلیل آن که گسترش دهندگان و طراحان وب سایت می‌توانند در کنار بقیه اعضای مجموعه ساخت محتوا، پیاده سازی کار کشته تری را ارائه نمایند.
محتوا مدام از مهم‌ترین قسمت های seo بوده، می باشد و خواهد بود. اخیرا UX یا این که تجارب کاربری هم، بها بالایی را در بهینه سازی پیدا نموده است. در سود می قدرت اعلام کرد که تکنیک Content first به بهبود بهینه سازی وبسایت بسیار یاری می نماید.
 هنگامی که هر المان و محتوایی در یک سایت دقیقا راز مکان خودش باشد، نرخ تبدیل نیز ارتقا پیدا خواهد کرد.
 به کارگیری از تکنیک Content first سبب می‌شد اینترنت سایتتان به نیکی چشم خواهد شد. چرا‌که دراین طراحی وب دقیقا برای شما سفارشی سازی شد‌ه‌است و این سبب میگردد تا یوزرها بعداز بازدید از اینترنت سایتتان شم بازدید از یک تارنما گران‌قیمت را داشته باشند. این قضیه اعتبار تارنما و استحصال و کارتان را نیز ارتقا خواهد اعطا کرد. 
قدم های اساسی در طراحی وب سایت مبتنی بر محتوا
در حالتی که تصمیم گرفته اید تا طراحی وب سایت را با تکنیک Content first پیش ببرید، آغاز بایستی به سوال های پایین جواب دهید:

        چه پیامی را میخواهیم به مخاطبان خویش جابجایی دهیم؟
        چه نوع محتوایی را می‌خواهیم اکران دهیم؟
        میخواهیم یوزرها در وب سایت چه اقداماتی را ایفا دهند؟
با پاسخ بدین سوالهای در غایت به یک نمودار نقشه تارنما خواهید رسید. مثال یک نقشه تارنما در صورت تحت نقل شده میباشد. نقشه وب سایت یک اکران تصویری از صفحه های یک وب سایت میباشد. این نقشه ساختار مهم وب سایت را به شرح تفصیل میدهد و سلسله مراتب تک تک صفحه ها را انتخاب می نماید. نقشه وبسایت راهی بهتر برای شناسایی صفحه های مایحتاج وب سایت میباشد و به شما یاری می نماید تا بدانید برای هر شیت به چه محتوایی نیاز دارید.
یکی‌از دیگر از از طریق هایی که می‌توانید برای ساخت سایت با استعمال از تکنیک Content first ایفا دهید، این میباشد که یک User Flow یا این که جریان کاربری پیاده سازی فرمایید. User flow یا این که جریان کاربری، مسیر و قدم های برداشته گردیده استفاده کننده چهت نیل به یک ورقه خاص میباشد، که درین مسیر، وظایف کلیدی و نیازهای مخاطب معلوم می گردد.

یکی‌از دیگر از طریق های اثرگذار، تجزیه و چک رقباست. پیش از آغاز یک پروژه ساخت سایت مبنی بر محتوا، رسیدگی وبسایت رقبا بسیار موءثر میباشد. بررسی وبسایت رقبا می‌تواند به شما یاری دهد تا روئت کرد بهتری از تارنما آخری خویش داشته باشید. شما با تحقیق سایت رفبا میتوانید نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی فرمائید و بعد با به کارگیری از این داده ها و ایده های خویش، سایت متبوع را پیاده سازی نمائید.

پس از ایفا این فرآیند و شناسایی صفحه ها و محتوای لازم وب سایت، می بایست پوسته های متناسب با محتوای سایتتان را پیاده سازی فرمائید. پوسته ها یا این که Template، فرمت هایی می باشند که برای اشکال محتوا استعمال می گردند. یک وبسایت حداکثر به ۵ تا ۷ پوسته برای صفحه ها خویش نیاز دارااست. از جمله صفحه ها وبلاگ، صفحه ها لندینگ، صفحه های معرفی جنس و… هرمورد پوسته منحصر به فرد به خویش را دارا هستند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 14 ]

[ سه شنبه 3 آبان 1401 ] 14:20 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]