ویژگی های زبان برنامه نویسی پایتون


پایتون یکی‌از پول‌سازترین لهجه های نرم افزار نویسی محسوب می‌شود که خصوصیت‌های بسیار جذابی را ارائه می‌نماید. برخی از خصوصیت‌های اساسی پایتون در پی فهرست گردیده‌اند:
یادگیری پایتون و نرم‌افزار نویسی با آن بسیار راحت میباشد.
پایتون یک لهجه اپلیکیشن نویسی شی گرا میباشد.
پایتون لهجه نرم افزار نویسی بدون‌پول و متن گشوده محسوب می‌شود.
پایتون دارنده کتابخانه‌ها و کادر‌ورک‌های وسیعی میباشد که تعداد متعددی از کاربردهای گوناگون بوسیله آنان حمایت میشوند. با گویش هایی مثل جاوا و C پیاده‌سازی گردیده‌است که سیرتکامل‌هایی مثل Jython ،CPython و بقیه مورد ها را مشمول می‌گردد.
پایتون از رابط کاربری گرافیکی دفاع می‌نماید. کمپانی‌های بزرگی مثل اینتل، فیسبوک، اسپاتیفای، نتفلیکس و بقیه موردها بر شالوده پایتون شغل می‌نمایند و روی آن فعالیت می‌نمایند. طراحی سایت مهمترین کادر ورک ها و کتابخانه های پایتون کدامند؟ برای مثال مهم ترین و دوست داستنی‌ترین کادر‌ورک‌های پایتون می‌قدرت به جنگو (Django) و فلسک (Flask) اشاره کرده که در گسترش و طراحی وب سایت به شغل می روند.

بازار شغل پایتون در سال 1401 یا این که 2022 چه‌طور میباشد؟

در سال‌های اخیر، پیشرفت دهندگان پایتون بسیار آیتم تقاضا بوده‌اند. صرفا در سال ۱۴۰۰ اطلاع رسانی‌های شغلی بسیار متعددی برای پایتون بوسیله کمپانی‌ها و سازمان‌های متفاوت به تصویب رسیده میباشد. با دقت به کلیه‌منظوره بودن پایتون و اینکه این لهجه نرم افزار نویسی در ناحیه‌ها و قضیه‌های بخش اعظمی کاربرد دارااست و همینطور به جهت اینکه این گویش نرم‌افزار نویسی بسیار دوست داستنی و پرطرفدار میباشد، بازار عمل پایتون هم در حالت بسیار نیکی قراردارد و آتی روشنی درانتظار کسانی خواهد بود که در حالا یادگیری لهجه نرم‌افزار نویسی پایتون میباشند.

نمونه نرم افزار نویسی پایتون

در‌این قسمت تحت عنوان مثال و برای شناخت با کدهای پایتون، مثالی ارائه گردیده است. درین نمونه دو متغیر تعریف و تمجید و آن‌گاه با هم انباشته شده‌اند و در غایت سود در خروجی چاپ می‌گردد:

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 5 ]

[ شنبه 7 مرداد 1402 ] 9:10 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]