افزونه Akismet


Akismet پلاگین دیگر وردپرس میباشد که به وسیله اشخاص آفریننده وردپرس و دسته هواخواهی آن، تاسیس شده است (مت و دسته آن در automatic). این پلاگین یک کدام از پلاگین های پیش فرض وردپرس میباشد که هم پا با نصب بسته مهم و هسته ورد پرس نصب میگردد. اصولا یک پلاگین ضد اسپم میباشد که آحاد نظرها را رسیدگی کرده و نظرها اسپم را غربال می نماید. این پلاگین تاریخچه‌ای برای هر لحاظ و ارسال کننده به ثبت می رساند. به این شکل می‌توانید به آسانی اشخاصی که نظرها اسپم گذارده اند را پیدا نمایید. مدیران وب سایت می‌توانند همینطور تعداد نظرها پذیرش گردیده برای هر مخاطب را مشاهده نمایند، نشانی های وارداتی در ایده ها را مشاهده کرده و پیوند های مشکوک را حذف نمایند.
این پلاگین برای وب سایت های فردی و وب لاگ ها بدون پول میباشد، در حالی که برای بقیه اپ ها می بایست این پلاگین را خریداری کرده یا این که به طور اشتراکی به کار گیری فرمایید.

شایسته ترین پلاگین‌های وردپرس برای seo
زمانی که تارنما شما به سمت ارتقاء درجه در نصیب سکو بندی گوگل پیش می رود، می‌تواند ترافیک سایت شما‌را تا حد متعددی ارتقا دهد. طراحی سایت  یک پلاگین سئوی مطلوب برای وردپرس میتواند دراین باره به شما یاری دهد.

پلاگین Yoast سئو
بدون‌شک موتور های کاوش منبع مهم ترافیک برای هر اینترنت سایتی میباشند. گزارش گردیده‌است که تعداد یوزرها وب که از موتور های کاوش استعمال می نمایند، به صورت پیوسته ارتقا می‌یابد و سبب میشود که التفات سئو موتور های کاوش از هر فرصت دیگری اساسی خیس خواهد شد. خوشبختانه Yoast سئو یک پلاگین بهتر در این باره برای یوزرها وردپرس میباشد. این پلاگین یک پلاگین بسیار بهتر و مطلوب میباشد که به شما برای ساخت‌و‌ساز محتوای خوب و بهبود سکو خویش در نتیجه ها گوگل یاری می نماید و شمارا در این مورد ارشادوراهنمایی می نماید. این پلاگین بر روی ساخت‌و‌ساز محتواهای مطلوب، خویش را با اعتنا به تکنیک های بهینه سازی برای تارنما متمرکز می نماید. غرض از این پلاگین یاری به یوزرها برای ساخت و ساز محتواهای مخاطب پسند و ارتقاء مرتبه و اعتبار محتواها و تارنما میباشد..

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 17 ارديبهشت 1402 ] 9:11 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]