انواع هاست که می‌گویند منظورشان چیست؟!


تا اینجا تک تک خصوصیت‌های دشوار افزاری و قابل انعطاف افزاری هاست را خاطر گرفتیم. یک گزینه دیگری که برای خرید با آن مواجه میشوید اشکال هاست میباشد. ما خلاصه ای از مورد‌های پیش رو را برایتان آورده‌ایم.
هاست اشتراکی (Shared Web Hosting)
احتمالا می توانید در نظر گرفتن بزنید که معنا اشتراک در هاست چیست. درین طریق یک سری سایت از یک سرور به کار گیری می‌نمایند، و در واقع خاطر سرور فی مابین چندین وب سایت تقسیم می گردد. اکثر وب سایت‌های اینترنتی از همین نوع هاست به کار گیری می‌نمایند. به این دلیل که خیر؟! هم مقرون به صرفه میباشد و هم نیازهای وب سایت را برطرف می‌نماید.
هاست مخصوص (Dedicated Web Hosting)
در هاست مخصوص یک سرور تنها به یک مشتری تخصیص داده می گردد، و فقط یک سایت روی آن قرار می گیرد. طراحی سایت کاربرد این نوع هاست برای تارنما‌های بسیار بلندمرتبه با تعداد کاربر بالا میباشد. گرچه سرور منحصر به فرد اشتباهات فعال‌سازی و نصب سیستم دلیل و ... را دارااست، ولی مزایای متعددی مانند سرعت و امنیت بالا، دسترسی به دور و بر و پهنای باند منحصر به فرد و ... هم از مزایای آن میباشد.
نوع دیگری از طریق مخصوص، میزبانی هاست (Collocation Web Hosting) میباشد. در این‌حالت مشتری تماما صاحب و مالک سرور می شود و مراقبت از سرور را در محل موردنظر خودش اجرا می دهد.
هاست مجازی (VPS)
این هاست که اتفاقا این ایام دوستداران متعددی پیدا کرده یک چیزی دربین هاست منحصربه‌فرد و هاست اشتراکی میباشد. یعنی یک سرور واحد وجود داراست، که از روش قابل انعطاف افزارهای مجازی سازی به تعدادی سرور مجازی تقسیم می‌گردد که در انحصار مشتری جای دارد.
فرض فرمائید هر سرور از نگاه فیزیکی تکه تکه گردیده. و هر تکه به یک مشتری داده گردیده‌است. این تکه در مقایسه با هاست اشتراکی استقلال بیشتری دارااست، یعنی میتوانید روی Vps خودتان سیستم استدلال و ورژن گوناگون، همینطور قابل انعطاف افزارهای منحصر به فرد داشته باشید. از طرفی در مقایسه با سرور مخصوص هزینه تحت‌تری (حدود یک‌پنجم تا یک‌دهم) پرداخت نمائید.
هاست ابری (Cloud Web Hosting)
هاست ابری یکی‌از واپسین فناوری‌ها در مورد هاستینگ میباشد، که در واقع ایرادات هاست اشتراکی را حل کرده. درین هاست عوض این که از هواخواهی صرفا یک سرور منتفع باشیم، همواره یک سری سرور در حالا شغل کردن میباشند. اکنون در شرایطی که یک کدام از آن ها در خدمت‌دهی در گیر اخلال شد، دستکم یک سرور دیگر برای تحمل توشه در دسترس میباشد. به عنوان مثال وقتی که وب سایت شما به اقتدار محاسباتی بیشتری نیاز دارااست می تواند بلافاصله آن را از ابر بگیرد، و پس از نقطه پايان یافتن شغل منابع اشغال گردیده مجدد آزاد می‌گردد. درین طریق down time یک تارنما به صفر می رسد.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 10 ]

[ پنجشنبه 7 ارديبهشت 1402 ] 11:57 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]