طریقه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی:

برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی می‌قدرت طراحی سایت به دو طریق درگاه پرداخت بی واسطه و درگاه پرداخت واسط کار کرد. در طریق درگاه بی واسطه پرداخت کمپانی شما به صورت بدون واسطه با یکی خزانه‌های دارنده درگاه پرداخت در جمهوری اسلامی ایران طرف اکانت خواهد بود. البته در نحوه درگاه پرداخت واسط، کمپانی‌های دیگری درگاه پرداخت خویش را در چنگ شما قرار میدهند. در شکل استعمال مخاطب از این درگاه‌ها و توفیق‌آمیز بودن پرداخت پول به اکانت این مجموعه‌ها واریز گردیده و بعداز وصال به حدنصاب شما میتوانید مبلغ متبوع را برداشت نمائید. نکته دیگری که در تعیین شیوه اخذ درگاه پرداخت اینترنتی می بایست به آن اعتنا داشته باشید این میباشد که اخذ درگاه پرداخت واسط، نیازی به دارا بودن آرم الکترونیک ندارد و شما میتوانید به راحتی برای استخراج‌شغل خویش برگه پرداخت الکترونیکی اخذ نمائید.

پیرو این نوشته‌علمی به مزایا و معایب این دو نحوه و همینطور طرز‌های ساخت‌و‌ساز درگاه پرداخت واسط و بدون واسطه خوا هیم پرداخت:

درگاه پرداخت واسط:
برای اخذ درگاه پرداخت واسط نیاز به دریافت کردن نشان الکترونیک ندارید. این نوع درگاه‌ها بوسیله یک کمپانی ثالث کار می‌نمایند. کمپانی‌های ارائه کننده درگاه پرداخت واسط، آغاز از چندین خزانه درگاه پرداخت بی واسطه را اخذ کرده آن‌گاه درگاه پرداخت خودشان را به شما ارائه می دهند و شما بعد از وصال موجودی حسابتان به میزان مناسب می توانید آن را برداشت فرمائید.

مزایای درگاه پرداخت واسط:

نصب سهل وآسان درگاه پرداختی
ساخت‌و‌ساز درگاه پرداخت سوای نیاز به کدنویسی
تولید درگاه پرداخت در دوران فرصت بسیار کوتاه
عدم نیاز به وجود جواز استخراج‌وکار
معایب درگاه پرداخت واسط:

اخذ کارمزد بابت هر توشه به کار گیری مشتری
کسر مبلغ در شکل کارت به کارت
قابلیت و امکان به کارگیری از تسویه اکانت پایا
طریق اخذ درگاه پرداخت واسط:

آغاز به یکی‌از اینترنت‌وب سایت‌های اخذ درگاه پرداخت واسط وارد گردید
آنگاه در اینترنت‌تارنما تصویب‌اسم کرده و هیبت‌های مربوطه را پرکنید.
درین مرحله می بایست شماره کارت و شماره اکانت بانکی خویش را ارسال فرمائید.
در پایان هم بایستی نشانی وبسایت متبوع خویش را پذیرش فرمائید.
نکته:در درحال حاضر حاظر برای اخذ یک درگاه پرداخت واسط، فقط داشتن یک فروشگاه اینترنتی تولیدات کافی میباشد. ولی در تاریخ 1400/13/4 طومار‌ای از کمپانی علامت الکترونیکی کشور ایران به همه کمپانی‌های پرداخت‌یار و همدم ارسال شد که در هنگام احراز نام‌و‌نشان، مخاطب بایستی مسلما آرم الکترونیکی را دارا باشد. در درحال حاضر حاظر اکثری از کمپانی‌ها مانند زرین‌پال اقداماتی را درین خصوص اعمال داده‌اند.

برچسب ها: طراحی سایت ,

[ بازدید : 14 ]

[ شنبه 23 مهر 1401 ] 13:28 ] [ محمد صادقی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]